Teraz jest 1 paź 2024, 01:32

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 11:34 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lis 2003, 12:50
Posty: 2116
Lokalizacja: Bartoszyce i Poznań
Cubituss napisał(a):
dr.Zoidberg[PL] napisał(a):
wpływ patcha 1.3 (traktowanie graczy) zobaczymy na sprzedaży następnych produktów EA (BF2140 itd.).


Jezu kochany, ludzie... bez takich naiwności, błagam... BF 2142 sprzeda się o niebo lepiej od BF2. Musicie przyzwyczaić się do myśli, że Wasze forumowe whiny w tej prawdziwej ;) rzeczywistości nic nie znaczą. Ludzie kupią, będą grali, EA zarobi więcej na nowej części serii. A fakt, że w patchu 1.3 wprowadzono zmiany wkurzające klanowców będzie miał taki sam wpływ na wysokość tych zarobków, jak spadek upraw marchewki w Zimbabwe w 1972 roku.


Chciałem tylko sprostować wypowiedz szanownego kolegi Cubitussa...w 1972 w Zimbabwe nie spadła produkcja marchewki a pietruszki i to dokładnie o 0,03 % 8)

EA SSie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 11:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2005, 11:49
Posty: 345
Lokalizacja: Kraków
Nie sposób nie zgodzić sie z Pattonem - gdyby w dniu wydania BF2 gra wygladała tak jak po patchu 1.3 czy wszyscy grace pro pisaliby na forum że to syf? Kazdy by sie podniecał że moze wejsc do skladu i odraodzićsie na kolesiu 100m dalej niż spown.
Mam za złe EA ze zmienia gre w kazdym patchu - to nie to co kupilem 8 miesiecy temu.

Czekam kiedy szanowna scena Pro, lub admini klanów w tej całej zadymie okręslą jasno. KLAN XXX gra od dzisiaj na patchu 1.22 lub KLAN XXX gra od dzisiaj na patchu 1.3 i rozwija dalej swoje umiejetnosci.

P.S. Aby powstał ladder w CB czy ESL chba potrzeba min 6 klanów.
Zwolennicy 1.22 - już jutro może być ladder i mozna grac na super patchu 1.22.

Gdyby zrobić liste klanów i miejsce na wpisanie odpowiedzi każdego admina, czy jego klan gra na 1.22 czy 1.3 to wydaje mi sie ze 70% wybierze jednak 1.3 :)))).

Może któryś z moderatorów forum coś takiego załozy i pomoderuje zeby sie syf w wątku nie zrobił.

_________________
Jeśli blondynka ma czarne odrosty, to znaczy że jej mózg jeszcze walczy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 11:45 
Offline
Moderator forum

Dołączył(a): 8 mar 2004, 01:27
Posty: 1858
Lokalizacja: Łódź
mglisty napisał(a):
EST_PL napisał(a):
Wali mnie treść Twoich wypowiedzi, więc nie pochlebiaj sobie. Jestem uczulony na łamanie regulaminu i tam poszukaj odpowiedzi dlaczego posty zniknęly. Po wcześniejszym ostrzeżeniu zresztą. No i nie tylko twoje. Myślę ze poleciało juz ze trzy strony postów w tym temacie, no ale skoro uparcie macie regulamin gdzies...


"Wali" Cie??? :shock: - co za odpowiedź łał - pewnie jest zgodna z regulaminem bo to Słowa Moderatora... ...oni tak mogą... inni nie... gratuluje postawy masz klase i udowodniłes własnie, że słusznie sprawujesz tutaj władze porządkową... :? to sie nazywa "popis" wirtualnego "alfa male"
hm... i co tu dalej komentować... wszedzie opryskliwe dzieci z kompleksami, chyba, bo nie widze innego tłumaczenia :?
szkoda mi tego "biednego" jak sie okazuje forum - daj mi moze bana - ukoi to Twoje poczucie niedowartosciowania w realu albo co?
pozdro Wielki Mistrzu Ciętej Riposty


Słuchaj, nie chce mi się przepychać teraz z Tobą w tym temacie, który i tak nie za bardzo mnie interesuje. Skoro nie podoba Ci się "Wali mnie" możemy dokonać drobnej korekty. Niechaj zatem od teraz będzie:

Ignoruję treść Twoich wypowiedzi, więc nie pochlebiaj sobie.

Lepiej ?

Dla mnie jest to proste. Było ostrzeżenie, niektórzy - w tym ty - widać go nie przeczytali. Regulamin wisi przyklejony cały czas. Wasz problem. Bana ?A za co ? Kolekcjonujesz bany na forum, czy jak ?

PS: Wszelkie dyskusje na temat wieku (opryskliwe dzieci z kompleksami - lol chorobcia, chciałbym znów miec naście lat, nawet dwudziestką z przodu bym nie pogardził :D) , niedowartościowania w realu itd itp równiez mnie mało obchodzą.

*CQF*Darek napisał(a):
Gdyby zrobić liste klanów i miejsce na wpisanie odpowiedzi każdego admina, czy jego klan gra na 1.22 czy 1.3 to wydaje mi sie ze 70% wybierze jednak 1.3 :)))).

Może któryś z moderatorów forum coś takiego załozy i pomoderuje zeby sie syf w wątku nie zrobił.


Założyć możesz, ja mogę pomoderować :)

_________________
Battlestations Midway - moja nowa pasja :)

Podpis nieczytelny...


Ostatnio edytowano 29 maja 2006, 11:55 przez EST_PL, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 11:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
Patton,
Stan sprzed patcha nie blokowal ludziom mozliwosci gry w stylu ktory opisales, i ktory promuja tu tacy ludzie jak Zlomik. Tzn SL, cele misji, zgrana paczka, idziemy do przodu, oslaniamy sie ogniem, nasz wierny medyk nas leczy. Full hollywood. Takie cos bylo mozliwe na 1.22. W ekstremalnym wydaniu polecam mini mod PRMM-tam jest tego wszystkiego pod dostatkiem.
Tyle ze dla bardzo wielu graczy (nie tylko klanowych!), po roku gry w BF2, ta "druzyna/squad" jest stanowczo "za ciasna" jezeli chce sie grac teamplayowo, odpowiednim szczeblem staje sie caly 8,16, czy 32 osobowy zespol. Potrzebna jest dynamiczna reakcja na to co sie dzieje.
To co opisales, ten scenariusz-na TS wolam, hej chlopaki, jade na tyly wroga, dolaczcie sie po przerwie na cup of tea... Jest mozliwa ale w baaardzo romantycznych warunkach gry w trybie Slow Motion. Kazda klanowka czy nawet ffa na dobrych serwerach dziala w trybie 200% Fast Forward :).
pozdro
btw-thx za wypozyczenie TW2 (pare miechow temu) serwera w krytycznym momencie
:)


Ostatnio edytowano 29 maja 2006, 11:56 przez przsoi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 11:54 
Offline

Dołączył(a): 24 cze 2005, 18:26
Posty: 154
Lailonn napisał(a):
neuro tych "lurkerow" nei ma coraz wiecej. Wciaz mozna liczyc "was" na palcach. Ja przyznalem ci racje jesli chdozi o "moga, maja prawo bo to kapitalizm" ale na zmiane pogladow nie licz.

W czasie WWII niemcy "mogli i mieli prawo gnebic żydów"(np) a mimo to byli tacy, ktorzy zachowywali sie "po ludzku". Moze ostre porownanie ale chyba trafne. Móc to nie znaczy robic.



jasne. smierc zydow i Twoje granie. holocaust i EA. moj dziadek w obozie i klan Voodoo na patchu 1.3. doskonala analogia.


bez pzdr bo to bylo bardzo niesmaczne...
neuro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 11:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lut 2003, 00:36
Posty: 202
Lokalizacja: Warszawa
ESL i EuroCup grają na 1.22. Reszta, czyli OC 8 na 8 i OC 12 na 12, oraz drabinki CB plus CAL przeszły/przejdą na 1.3 (w CAL vechicle drop jest zabroniony).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 11:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2006, 10:28
Posty: 1190
Lokalizacja: Warszawa
Patton i inni za 1.3
wszyscy sie rozwodza o pro i nie pro , a prawda jest taka ze kazdy ktory zaczyna po pewnym czasie zauwazal ze mozna sie do teamow dolanczac i zajac jakas kluczowa flage przeciwnika, albo tym samym wyjsc z locka, teraz nawet na wielkich mapach 64 czesto jest lock i jedna druzyna nie moze z niego wyjsc, no bo jak ? 1 osobnik co sie przedrze nie przejmie flagi za chiny . a team atakujacy nie ma co robic wiec lockuje/ base rape'uje swoje ofiary... to jest fakt i co mi daje realizm ze nie ma SJ jak nie moge pograc ( mi sie to nie zdazylo jeszcze , zeby mi locka zalozyli wiec nie wiem jak sie czuja ludzie w tej sytuacji ale zapewne shit'owo, pozdro dla nich :) )

i to jest tylko fakt z FFA serwerow , na klanowkach dobrych teamow jak miales locka na bazie to w 90% nie wychodzisz z niego i tyle , tak samo jak w poprzednim patchu, ale trudniej jest go zalozyc co prawda

_________________
Don't fear the reaper :]


Ostatnio edytowano 29 maja 2006, 12:03 przez SNAKE'83, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 12:00 
Offline

Dołączył(a): 25 lis 2005, 00:40
Posty: 16
EST_PL napisał(a):
mglisty napisał(a):
EST_PL napisał(a):
Wali mnie treść Twoich wypowiedzi, więc nie pochlebiaj sobie. Jestem uczulony na łamanie regulaminu i tam poszukaj odpowiedzi dlaczego posty zniknęly. Po wcześniejszym ostrzeżeniu zresztą. No i nie tylko twoje. Myślę ze poleciało juz ze trzy strony postów w tym temacie, no ale skoro uparcie macie regulamin gdzies...


"Wali" Cie??? :shock: - co za odpowiedź łał - pewnie jest zgodna z regulaminem bo to Słowa Moderatora... ...oni tak mogą... inni nie... gratuluje postawy masz klase i udowodniłes własnie, że słusznie sprawujesz tutaj władze porządkową... :? to sie nazywa "popis" wirtualnego "alfa male"
hm... i co tu dalej komentować... wszedzie opryskliwe dzieci z kompleksami, chyba, bo nie widze innego tłumaczenia :?
szkoda mi tego "biednego" jak sie okazuje forum - daj mi moze bana - ukoi to Twoje poczucie niedowartosciowania w realu albo co?
pozdro Wielki Mistrzu Ciętej Riposty


Słuchaj, nie chce mi się przepychać teraz z Tobą w tym temacie, który i tak nie za bardzo mnie interesuje. Skoro nie podoba Ci się "Wali mnie" możemy dokonać drobnej korekty. Niechaj zatem od teraz będzie:

Ignoruję treść Twoich wypowiedzi, więc nie pochlebiaj sobie.

Lepiej ?

Dla mnie jest to proste. Było ostrzeżenie, niektórzy - w tym ty - widać go nie przeczytali. Regulamin wisi przyklejony cały czas. Wasz problem.


po tej zmianie jest jak najbardziej o.k. bo teraz zgodnie z:
"Nowe zasady na Forum battlefield.pl" &I ust.3 pkt. a, b, i c
pozdrawiam
PS
regulamin znam - wulgaryzmy ukruwałem jak mozna najlepiej - owszem złamałem regulamin w jednym poście - ale w nastepnym za po przeprosiłem - tyle ze to było niestety w tej "ignorowanej" przez Ciebie tresci

_________________
...pan pułkownik mówi, ze jest ku**a żołnierzem a nie komediantem... (cytat z killerów 2-ch)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 12:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 kwi 2004, 10:20
Posty: 96
Lokalizacja: Bydgoszcz
Gram od początku, czyli od 10 czerwca 2005 r, kiedy to ukazało się demo. I jak każdy mam inne wyobrażenie o grze. Ja mam takie jak to barwnie określono "Full Hollywood". Dla mnie tak właśnie powinna ona wyglągąć. Należę jedank do ludzi którzy bardzo rzadko zmieniają zdanie i sa uparci (nieraz przysparza mi to problemy - ale cóż, takie życie). Jeżeli zmieniam zdanie , ktos musi użyć mocnych argumentów, których tu nie zobaczyłem. Ale szanuję zdanie innych i jeżeli będzie decyzja "przechodzimy na 1.22", to bez zmrurzenia oka przerobię wszystkie serwery na wersję 1.1.2720-552.0 , nawet Wasz PrezesOi. :wink:.
Pozdrowienia for @ll - "pro & noob included".


Ostatnio edytowano 29 maja 2006, 12:48 przez Patton, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 12:12 
Offline
Moderator forum

Dołączył(a): 8 mar 2004, 01:27
Posty: 1858
Lokalizacja: Łódź
Cieszę się że szybko i bez zbędnych krasomówczych popisów doszlismy do porozumienia :P

Naprawdę można się wypowiedzieć - jak to ująłeś: "dobitnie" - bez łamania regulaminu.

_________________
Battlestations Midway - moja nowa pasja :)

Podpis nieczytelny...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 13:07 
Offline

Dołączył(a): 11 sie 2005, 17:40
Posty: 281
:D OK, po serii teoretycznych wprawek przy czytaniu sporów i narzekań na forum, sam w piątek zainstalowałem 1.3 i oto kilka wrażeń:

1. Wywaliło mnie parę razy do Windowsa na początku, potem już wszystko działało poprawnie.
2. Patch 1.3 sprawił, że zniknęły moje problemy z wchodzeniem na mapy EF (poprzednio raz się udawało, raz nie - teraz jest bez żadnych kłopotów).
3. Nie mam żadnych, ale to żadnych problemów z wyszukiwarką serwerów - wszystkie widać doskonale, nic mi nie wariuje.
4. Czas ładowania i weryfikacji nieznacznie dłuższy, ale bez większego bólu.
5. Zabicie SJ czy SH, jak kto to zwał, zmieniło całkiem równowagę niektórych map. Np. Wake, USA mają teraz w większości tragicznie (czasem się coś udaje, ale raczej rzadko), niektóre mapy są przez to nudne - lotnicy tylko sobie latają, reszta nie ma nic do roboty (poza padnięciem od czasu do czasu ofiarą bomb czy artylerii).
6. Spadające jeepy - dosyć zabawne, ale zależy od commandera - na jednym serwerze wciąż spadały w najgłupszych miejscach i w efekcie było sporo zamieszania, ale na innym były stosowane rozsądnie i zależnie od potrzeb graczy.
7. Niestety, wciąż bug z kolorami istnieje, a przynajmniej u mnie się nasilił - tylu idiotycznych TK nie miałem jeszcze wcześniej - wszystko przez zabijanie swoich, którzy mieli czerwone znaczniki. Mało tego, parę razy trafiałem na flagi, które były "niezdobywalne" fizycznie, choć były to zupełnie zwyczajne flagi - każda ze stron widziała ją jako własną. A tylko jedna się na niej mogła spawnować (zetknęliście się z tym?).
8. Nie zauważyłem poprawy z namierzaniem Stingerami czy Igłami własnych latadeł - dalej wskakiwały mi "team vehicle damage" :?
9. No i pozostaje się przyzwyczaić, nie ma za bardzo wyjścia, powodów do narzekań nie ubyło.
8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 13:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Patton

opisany przez ciebie styl rozgrywki to duzy krok w kierunku operation flashpoint i AA - BF2 miał być wypośrodkowany pomiędzy realizmem a arcade
obecnie sporo stracił na arcade'owatości a do realizmu się nie przybliżył nawet o centymetr (można by nawet rzec że się oddalił - jeepy)

gra np. wake island jest fantastyczna w trybie "full hollywood" - ludzie z teamu USMC ze stała regularnością opuszczają server (to zapewne wynik dużej grywalności), a uparciuchy które doczekały końca rundy zostają nagrodzeni za swoje oddanie purpurowym serduchem. Ludzie z PLA mają KDR 50:0 jeżeli latali J10 lub heli, KDR 30:0 jeżeli siedzieli w czołgu, KDR 5:0 jeżeli siedzieli jako snajper na brzegu lub KDR 0:0 jezeli robili cokolwiek innego (też zapewne się dobrze bwalili - prawie jak ci w samolotach)



gdyby dodali dodatkowe sekundy oczekiwania na spwan na SLu może niebyłoby "full hollywood" ale był by balans, gdyby dali wyłączenie SH&SJ jako opcję serverową byłaby krótka piłka - chcesz mieć grą jak z szeregowca rayana wybierasz zery "bez", jak ludzisz grę dynamiczną wybierasz servy "z", klanowicze nie płaczą bo nic ich nie boli

czy to takie trudne było pójść jednej stronie choć trochę na rękę ?
nawet gdyby na większośći serverów byłoby "SH&SJ off" to narzekać byśmy mogli jedynie na adminów a nie EA, a najbardziej zagorzali fani skakania po składach mogli by grać na tych kilku serverach z pingiem 250 stojacych gdzieś w bangladeszu


EA już zwisa i powiewa co się dzieje w BF2, jakby n00by się domagały teleportera na lotniskowcach to zapewne też by się pojawił - to juz bez znaczenia, liczy się sprzedaż BF2142


xmac
CEO nie CEO koleś musiał się jakoś przygotować na tą prezntację i ewentualne pytania publiczności - tak czy siak dowodzi to że żadna z niego tęga głowa i półbóg z EA (jak coponiektórzy tu twierdzą)

naturalnym jest dlamnie zastanowienie się co będzie jak jeepek spdający z góry trafi na inny stojący juz pojazd albo budynek - ale jak widać dla patch-makerów z EA to zbyt prozaiczne zagadnienie by zwrócić na nie uwagę

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 14:19 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
No i co tam? Jak wam idzie bojkot? Jeżeli chcecie mojej rady to potrzebujecie medialnego wsparcia. Niech ktoś się podpali przed siedzibą EA polska - na pewno TVN przyjedzie. Jacyś ochotnicy? Ja mam kandydata dla was nawet:

LipToN Earl Grey napisał(a):
musze cię zmartwić :) ale zdaje się ze mylisz sie w 100% tlumaczyc nie bede bo i tak kazdy wie oco chodzi :P


To nie jest kwestia racji tylko preferencji. A jak tego nie rozumiesz, to wyjaśniać nie będe. Ci co trzeba wiedzą o co chodzi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 14:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2004, 22:37
Posty: 976
Lokalizacja: śląsk
:lol:

_________________
This user possesses the following skills:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 14:46 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2006, 22:11
Posty: 244
Lokalizacja: Zadupie Śląskie
Obrazek

Obrazek

Jak ktos napisal ze za ea stoja wieelkie glowy (chyba jak im spuchna) i staraja sie robic jak najlepiej ... Po tych screenach widac jaka gra jest realistyczna...

A co do przewidywania, sprobujcie pojechac jeepem po lotniskowcu, fizyka pojazdu jest na nim jak z kosmosu. A czemu ?? Bo inteligenci z EA nie pomysleli ze mozna zrzucic jeepa na lotniskowiec... ;/

Przecierz to irytujace ...
Btw- z tym bugiem co myli kolory druzyn, Ea walczy juz od 2 patchow (niczym don kichot z wiatrakami) oraz spotkalem sie z lepsza odmiana tego buga, widzialem wroga jako goscia z mojego teama, i sie tak nabralem z 3 razy..


Ostatnio edytowano 29 maja 2006, 14:49 przez Privateghoul, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL