Teraz jest 26 lis 2024, 00:46

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2005, 15:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2005, 21:02
Posty: 171
Lokalizacja: Danzig
Shavarash napisał(a):
Podstawowe bronie czy DAO-12 ? Proszę, uzasadnij swoją odpowiedź x)



DAO. Od dalekich dystansow to masz Eryx'a, a na srednich pistolet.

_________________
Obrazek
Ronin(PL)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2005, 20:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
Ev0
ale tu nie chodzi o to że potrzeba ileś tam trafień z danej broni by zabić przeciwnika - na tym polega gra że nie giniesz od razu
BF2 nigdy niemiał być podobny w mechanice do OP:FP

chodzi o odwzorowanie funkcji poszczególnych broni na polu bitwy (np. support całkowicie się rozmija z rzeczywistością) czy odwzorowaniu działania samej broni

popatrz chcoażby na ten nieszczęsny pistolet maszynowy z jakim biega antitank

zarówno zwykły pistolet jak i PMki AT chodzą na standardową amunicję 9mm (parabellum)
PM ma dłuższą lufę (większe skupienie i dłuzsza linia celowania) do tego większa masa zmniejsza odrzut a kolba zwiększa komfort złożenia się do strzału i równierz zmniejsza odrzut

jaki z tego wniosek ? broń powinna być celniejsza
a co mamy w BFie ?
spadek celności (i to znaczny) - skupienie odannych szybko po sobie kilku pojedyńczych strzałów jest dramatycznie małe w odróżnieniu od tego co mamy prz strzelaniu ze zwykłego pistoletu (które jest na tyle dobre że sprawdza się na średnim dystansie)
i do tego jeszcze zmniejszona siła pojedyńczej kuli (niby niewiele bo o jeden punkt ale akurat wystarcza by przeskoczyć próg który powoduje że potrzebny jest dodatkowy - szósty strzał do świerzego przeciwnika aby go zabić)
pomijam już tu fakt że jeżeli energia kinetyczna ma się zmienić poprzez zastosowanie dłuższej lufy to tylko wzrosnąć


pozatym tego rodzaju pistolety maszynowe jak i shotguny nigdy niebyły stosowane w jednostkach wojskowych - żołnierze tzw. drugiej lini (kierowcy pojazdów, piloci) mieli na wyposarzeniu skrócone wersje karabinów szturmowych (np. AKS-74U)
co jest kolejną bzdurą BF2 (wyjątkiem jest tu MP7 PDW aczkolwiek ten PM ma wiele cech najnowszej generacji karabinów szturmowych - został specjalnie zaprojektowany do tej roli, a biorąc pod uwagę amunicję z jakiej korzysta raczej niebędzie wykorzystywany w działaniach policyjnych)


bardzo żałuję że twórca balansu wirtualnego pola walki w BF2 wymyślił sobie że broniom specopa zmniejszy siłę a zwiększy celność i skupienie
gdyby zdecydował się na zastosowanie (zgodnie z rzeczywostością) broni mniej celnej i słabszej -> wytłumnikowanych PMów, to rozgrywką to klasą mogła by przyjąc zupełnie inny obrót

wystarczy trochę się pobawić wytłumionymi pistoletami aby poznać ten smak :twisted:

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 gru 2005, 20:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2005, 14:31
Posty: 612
Lokalizacja: Łódź
Najlepszy SWD po prostu gdzie nie wyceluje tam trafie :D
Najgorszy jest zdecydowania G3-lepiej nie komentować :?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 gru 2005, 01:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 lip 2005, 17:51
Posty: 438
Lokalizacja: Wawa
Kolec napisał(a):
Ev0
BF2 nigdy niemiał być podobny w mechanice do OP:FP


oczywiscie jest to racja OP to symulacja przecie....

Ale jeden razy w głowe z kal 7.62 powiini "zabijac".... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 gru 2005, 18:14 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Ev0 napisał(a):
Kolec napisał(a):
Ev0
BF2 nigdy niemiał być podobny w mechanice do OP:FP


oczywiscie jest to racja OP to symulacja przecie....

Ale jeden razy w głowe z kal 7.62 powiini "zabijac".... :roll:


No to chyba masz inną gre, bo u mnie właśnie tak jest z AK-101... Z M-16 zresztą też.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 gru 2005, 19:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
co do M16A2 to się niestety Hynol mylisz ;)
headshot mnoży obrażenia x3 więc bronie zadające powyżej 33 pkt obrażeń zabijają a te co mają rowno 33 lub poniżej niezabijają
a M16A2 wedle ubara ma DMG = 30

coprawda z kolega testowałem tylko AK-47,M95 i pistolet więc M16 niejestem pewien ale jak do tej pory źródło miało prawidłowe dane 8)

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 gru 2005, 20:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 mar 2005, 01:29
Posty: 670
Lokalizacja: Rzeszów
Kolec napisał(a):
co do M16A2 to się niestety Hynol mylisz ;)
headshot mnoży obrażenia x3 więc bronie zadające powyżej 33 pkt obrażeń zabijają a te co mają rowno 33 lub poniżej niezabijają
a M16A2 wedle ubara ma DMG = 30

coprawda z kolega testowałem tylko AK-47,M95 i pistolet więc M16 niejestem pewien ale jak do tej pory źródło miało prawidłowe dane 8)


Juz sie tak niechwal :lol: . Co byscie chcieli na serwie zeby kazdy z bardzo dobrym skillem heady rozdawal :?: wtedy gra zrobila by sie nudna jakby dobry piechociarz mial lepszego cela z normalnej giwery niz z granatnika :P ( chodz tak powinno byc ale w wiekszosci niema ) A mysle ze EA wkoncu wypusci jakies nowe cacko ktore wszystko ponaprawia bo denerwoja mnie te skaczace lolki z i ladujace z granatnikow :) chodz widzialem kiedys na niemieckim serwerze jak koles skakal i z granatnika niemogl trafic snipera ostro sie wtedy usmialem :lol: , ale najsmieszniejsze jest to ze jak zakonczyl runde zaczol sie chwalic ze jest jednym z lepszych piechociarzy z niemiec ...Dobra koncze swoja przemowe :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 gru 2005, 21:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 wrz 2005, 19:37
Posty: 108
Lokalizacja: okolice Gliwic
Yamsza napisał(a):
Najlepszy SWD po prostu gdzie nie wyceluje tam trafie :D
Najgorszy jest zdecydowania G3-lepiej nie komentować :?



G3 najgorszy?? Przecież to świetna broń! Tylko wymaga trochę praktyki w uzywaniu - na początku tez myślałem, że jest do kitu, ale wystarczyło trochę pocwiczyć i teraz jest to jedna z moich ulubionych broni:D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 gru 2005, 21:31 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
Yamsza napisał(a):
Najlepszy SWD po prostu gdzie nie wyceluje tam trafie :D
Najgorszy jest zdecydowania G3-lepiej nie komentować :?

ma malo amunicji ale w bliskich starciach spisuje sie wspaniale!
poza tym jak sie nauczy z niego strzelac, to jest to wspaniala bron a co do SWD hmmm w Vietnamie SWD bylo lepsiejsze(zoom, celnosc etc)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 gru 2005, 22:03 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Kolec napisał(a):
co do M16A2 to się niestety Hynol mylisz ;)
headshot mnoży obrażenia x3 więc bronie zadające powyżej 33 pkt obrażeń zabijają a te co mają rowno 33 lub poniżej niezabijają
a M16A2 wedle ubara ma DMG = 30

coprawda z kolega testowałem tylko AK-47,M95 i pistolet więc M16 niejestem pewien ale jak do tej pory źródło miało prawidłowe dane 8)


Sprawdzone doświadczalnie. Head z m-16 zabija. Ubar jest nieścisły po zmianach dokonanych w patchach.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 gru 2005, 23:02 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2005, 20:16
Posty: 3937
Lokalizacja: Białystok
Wg mnie najgorszą bronią jest L85A1, bo IMHO zadaje niewielkie obrażenia, i wcale nie jest tak celny jak niektórzy mówią... luneta jest nieprecyzyjn. Grając kimkolwiek medykiem napewno warto się zdecydować na m16, ak 101 czy ak 47. Dla mnie największą niespodzianką [nie wadą :) ] jest g3. Myślałem że to będzie taka super-hiper-łanszotłanded ;) -broń. Przedewszystkim najbardziej mnie zdziwiło brak granatnika. To jedyna broń szturmowca bez niego. A szkoda, bo lubię granatnik. Po drugie ma tylko 20 naboi i jest, IMHO troszkę zbyt wolnostrzelne, ale z drugiej strony... qrde! Ta broń wymiata :D Co z tego że G36C jest dużo celniejszy skoro z g3 po kilku strzałach klient pada :D Z 30 metrów można skosić bez problemu kolesia z ciągłej serii albo w seriach po 2-3 strzały. CUDO. I jeszcze rozczarowaniem jest... f2000 ;) Geez brzydszej broni w życiu nie widziałem ;) I to koniec tej jakże subiektywnej recenzji, heh

_________________
Obrazek

I'm as cold as the cold wind blows


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2005, 00:16 
Offline

Dołączył(a): 15 lip 2005, 12:25
Posty: 19
[quote="ognacy
Trochę to będzie offtopic ;-) ale liczę na odpowiedź - jak celowąc z M24 i SVD zeby zaliczyc headshota (zakladajac, ze cel jest nieruchomy)? Z tego co mi sie wydaje po marnych 2 czy 3 godzinach snajpowania to celowac trzeba trochę poniżej głowy. Ale to mi się wydaje bez sensu, bo przecież pocisk leci parabolą i traci wysokośc.
Ognacy[/quote]

Żeby trafić w głowę - celuj w głowę. Na bardzo dalekich dystansach celuj nieco powyżej. Możesz mieć złudzenie bo snajperka również ma rozrzut (mały, ale ma.). Żeby było zgodnie z prawami fizyki to na bardzo bliskich dystansach można by się spierać, czy nie celować nieco poniżej głowy (bo, np. programiści założyli że celownik będzie przystrzelany na 200m, więc jak strzelasz z bliższej odległości to pocisk na początku leci nieco wyżej). Ja celuję w głowę i już. Tylko cholerka zmuś takiego gościa żeby się nie ruszał :)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 gru 2005, 00:31 
Offline

Dołączył(a): 15 paź 2005, 23:33
Posty: 176
Ja tam wole zestaw granadiera z piękną dwunasto szczałową szczelbunką, kiedyś żałowałem że ją odblokowałem ale teraz życia bez niej sobie nie wyobrażam, z tym że czeba opanować jej specyficzną technike szczelania a póżniej to się wymiata,
A bazuka na dłuższe dystanse i nikt nie podskoczy :)

_________________
pABLO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2005, 12:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
xasistis napisał(a):
Żeby trafić w głowę - celuj w głowę. Na bardzo dalekich dystansach celuj nieco powyżej. Możesz mieć złudzenie bo snajperka również ma rozrzut (mały, ale ma.). Żeby było zgodnie z prawami fizyki to na bardzo bliskich dystansach można by się spierać, czy nie celować nieco poniżej głowy (bo, np. programiści założyli że celownik będzie przystrzelany na 200m, więc jak strzelasz z bliższej odległości to pocisk na początku leci nieco wyżej). Ja celuję w głowę i już. Tylko cholerka zmuś takiego gościa żeby się nie ruszał :)


wątpię by jakikolwiek celownik w grze był przez programistów "przystrzelany" na jakąkolwiek odległość ;)
to raczej prosta linia lotu kuli i tyle
opad może i występuje ale jest na tyle znikomy że bym go pominął - zwłaszcza że na dystansach powyżej 200m skupienie jest większe od stojącego ludka

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 gru 2005, 18:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
a ja sie wypowiem krótko :P moja nalepsza i ulubiona bronia w ktorej zakochalem sie od pierwszego strzału jest SCAR-H :!: :!: nie mylic z SCAR-L bo to porazka

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 86 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL