Teraz jest 27 lis 2024, 07:58

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2006, 21:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Dowodca ja tam nie pisalem nic do ECTS. Napisalem do "kolegow" a z ECTS 2 osoby poza Neuro wypwoiadaly sie w tamtym topicu. Nadinterpretacja nie jest zbyt fajna...reszty klanu nie znam wiec po co mialbym o nich pisac? Jednak moze na tym zakocnzmy te wywody ;p


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2006, 14:43 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2006, 22:11
Posty: 244
Lokalizacja: Zadupie Śląskie
bibol napisał(a):
Privateghoul napisał(a):
http://www.warhaus.com/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=1303#1303 - dla ludzi znajacych angielski. Raport o crashowaniu sie serwera, po pojawieniu sie patcha 1.3


No wiesz co Privateghoul na obcym forum masz wiecej postow niz na polskim, powiem ci tyle zaniedbujesz swoj kraj :P


Przed "czysczeniem" forum (na http://www.warhaus.com) mialem ze 100 postow :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2006, 17:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2005, 20:58
Posty: 155
Dla mnie likwidacja SJ ma swoje dobre stony - ataki przebiegają raczej falowo niż w sposób ciągły nie można być ciągle na froncie SPM spada..., a poza tym jeepki i łódki są pełne fragów, bombardowanie flag jest też o niebo owocniejsze niż kiedyś - życie jak w madrycie...
Jedno co NAPRAWDĘ ewidentnie spie..rzył ten patch to stabilność serwerów 64 slotowych wywalają się teraz dużo częściej.

_________________
Obrazek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2006, 17:13 
Offline

Dołączył(a): 4 wrz 2004, 22:20
Posty: 616
Lokalizacja: Szczecin
Dla mnie dalej likwidacja SJ nie ma dobrych stron. :wink: (taka jest moja opinia)
Jak juz ktos w tym watku napisal wystarczyloby dac SJ jako opcje serverową :roll: :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2006, 19:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
czy ktos zaobserwowal zmiane w dzialaniu SFa na tym patchu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2006, 20:10 
Offline

Dołączył(a): 2 maja 2006, 22:10
Posty: 28
Ehh ... jak tylko na neostracie mi odnowili limit to sciagnalem patha i pogralem ...

SJ - szkoda ... lock i koniec mapy praktycznie .. juz nie mowiac o tym, ze na Wake trzeba dymac kilometry zeby zginac od przypadkowej arty :/ ... ehh

Zauwazylem jeszcze, ze weryfikacja danych przy ladowaniu mapy trwa dluzej, ponadto wogole gra dziala wolniej ... zaraz po starcie mapy dobra chwile musze odczekac, zeby nie cielo (fakt mam tylko 512MB Ram, ale wczesniej nie bylo tak uciazliwie :/ ) ...

Reasumujac ... wole 1.22 ... a przy tym sie duuuzo wiecej uwnerwiam, tymbardziej, ze jest jescze to, iz czesciej wywala sie polaczenie :/ (a Games Net wywalal dzisiaj wszystkich kilka razy :/, w koncu nie mial kto grac )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2006, 21:25 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Hehehe. Bo to bug niby jest??? I zaraz znowu stwierdzicie że patch zabija teamplay :lol: . Zabrali wam zabawki które nie powinny się w grze pojawić - tak jak strzelanie z wyskoku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2006, 23:09 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2006, 22:11
Posty: 244
Lokalizacja: Zadupie Śląskie
Te niedobre pany z ea ukradli mi zajaczkowanie (tak sobie to przetlumaczylem ) Coz nuker chyba tez jest zatwardzialym gunerem jak ja :) No ale jak ea chce zeby gra byla realistyczna to niech sobie w PRMM pogra. Btw jesli juz mialo by byc realistycznie to watpie zeby ktorys z was chociaz sie helikopterem wzbil :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2006, 00:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2005, 14:58
Posty: 449
Lokalizacja: Żychlin
Cytuj:
Zabrali wam zabawki które nie powinny się w grze pojawić - tak jak strzelanie z wyskoku.


A dlaczego niby nie? Nie widziałeś nigdy strzelających w podskokach żołnierzy? To mało widziałeś...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2006, 00:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2005, 14:58
Posty: 449
Lokalizacja: Żychlin
Dlaczego mój poprzedni post został usunięty?
A tak narzekacie na ograniczanie krytyki na forach EA.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2006, 00:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
Terapuls napisał(a):
Cytuj:
Zabrali wam zabawki które nie powinny się w grze pojawić - tak jak strzelanie z wyskoku.


A dlaczego niby nie? Nie widziałeś nigdy strzelających w podskokach żołnierzy? To mało widziałeś...
Bez przesady. Na pewno na wojnie nikt nie próbuje skoczyc trzymajac w lapach PKM czy SAW.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2006, 01:09 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Kolega się za dużo walk klanowych z Afryki naoglądał ;). Pamiętacie policjanta co to strzelił idąc do tygrysa? Tak się właśnie kończy strzelanie w ruchu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2006, 03:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 gru 2005, 14:58
Posty: 449
Lokalizacja: Żychlin
Tere fere kuku :lol: W kawalerii powietrznej mają nieco inne niż wy zdanie. Wiem to z pierwszej ręki. Z PKM'em może i nikt nie podskoczy, ale z pistoletem? To, jak się kończy taka zabawa, to już inna sprawa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2006, 05:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sty 2006, 10:28
Posty: 1190
Lokalizacja: Warszawa
to kazdy wie jak sie konczy, np skakanie ze srutowka , niby podczas wystrzalu bedzie teoretycznie celnosc jak z ziemi ale polatac mozna ... w grze tez moglo to byc :D
shotgun jumping :D

_________________
Don't fear the reaper :]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 cze 2006, 06:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Terapuls napisał(a):
Tere fere kuku :lol: W kawalerii powietrznej mają nieco inne niż wy zdanie. Wiem to z pierwszej ręki. Z PKM'em może i nikt nie podskoczy, ale z pistoletem? To, jak się kończy taka zabawa, to już inna sprawa.

Strzelam z "sportowo" z pistoletu i jakoś nie wybrażam sobie że można podskakując trafić w w cel wielkości sylwetki człowieka z odległości większej niż jakieś 5m :shock:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL