Teraz jest 23 lis 2024, 09:38

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2006, 12:21 
Offline

Dołączył(a): 18 cze 2003, 15:08
Posty: 1101
Ja pierniczę, ludzie, to, że firma robi Crysisa (bo robi, tak przy okazji), nie znaczy, że nie robi nic innego, to nie jest Pan Kazio I Jego Dwa Pecety Sp. z o.o., tylko masa zespołów produkcyjnych, których prace nie mają ze sobą żadnego związku.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2006, 14:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2004, 16:11
Posty: 212
Lokalizacja: Szczecin
Nie tworzy? Crysis jest ze stajni EA

@Cubituss jasne ze jest kilka zespolow, co nie oznacza ze czesc ludzi zostaje przenoszona z jednego do drugiego. W innym przypadku dostawalbysmy patche i oficjalne mapy do 1942.
I wydaje mi sie ze przy BF2 zostaly resztki, a cala reszta zapiernicza zeby zrobic C na boze narodzenie 2006.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2006, 17:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 gru 2004, 22:14
Posty: 505
Lokalizacja: Manchester
Z cala pewnoscia jest tak jak pisze nGc, bo na Bf2 juz nie zarobia, a na Crysis przeciwnie - zbija fortune .............


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2006, 18:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
wszystko fajnie ale Cubituss ma racje-to nie dziala w ten sposob jak w UFO ze przesunie sie 100 programistow z jednego projektu do calkowicie innego (jakim jest Crysis). Ale gdy mowa o zasobach ludzkich w projektach tak pokrewnych jakBF2 i BF2942 to tam na pewno takie ruchy maja sens i pewnie zachodza. Tym bardziej ze ten caly BF2142 to mod engine'u BF2.
W projekcie BF2 zostal juz tylko nocny stroz i sprzataczka 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2006, 18:44 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Jasne. Bo tak łatwo wziąść kilkudziesięciu luda z rodzinami i ich przeprowadzić do nowej firmy... Bo wbrew temu co większość ludzi myśli, nad softwarem nie da się za bardzo zdalnie pracować. Jak nie ma ludzi na miejscu to każde zadanie dla zespołu trwa kilka razy dłużej. A tu macie coś więcej:

With the Xbox 360 on the market and the PlayStation 3 and Revolution expected this year, the days of current-generation gaming are clearly numbered. Sooner or later, publishers will cease developing titles for the Xbox, GameCube, and PlayStation 2 as interest in the venerable consoles wanes and current-gen prices drop.

Further evidence that the focus is already shifting away from current-gen development came last week. That's when Digital Illusions CE (DICE), the studio behind the ever-popular Battlefield shooter series, quietly informed the public that it had canceled an unidentified "licensed game" for the PS2 and Xbox.

"In the middle of October 2005 Digital Illusions signed an agreement to license the rights to Electronic Arts' studio in the UK to develop the Xbox and PlayStation 2 versions of its untitled game with release in 2006/ 2007," read a statement posted on DICE's Web site. "Due to falling sales for games to both consoles EA and Digital Illusions have decided to cancel the development of the product for these two platforms."

DICE also moved to preemptively quash any speculation that the mystery game's cancelation might be because of poor sales of Battlefield 2: Modern Combat, its only Xbox and PlayStation 2 game to date. "Digital Illusions' game Battlefield 2: Modern Combat for Xbox and PS2 has sold approximately 1 million copies to retailers until December 31, 2005," the company said. PSP and Xbox 360 versions of the game are due out later this year.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2006, 19:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2006, 18:08
Posty: 477
Lokalizacja: Warszawa
przsoi napisał(a):
W projekcie BF2 zostal juz tylko nocny stroz i sprzataczka


Nocny stroz odszedl na emeryturke....sprzataczka juz prawie wszystko posprzatala (patchem 1.3)

Hynol ale to wszystko to norma....pajawia sie nowe wiec po co wspierac cos na czym juz zarobili

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2006, 19:08 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Ponieważ to niezły poligon do testów i poprawek kodu przed BF2142. Wydają też ciągle dodatki które wymagają podstawki - patch może mieć wpływ na ich sprzedaż.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2006, 19:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 mar 2006, 18:08
Posty: 477
Lokalizacja: Warszawa
Chodzil mi bardziej o artykul o ps2 i xbox :wink: .....co do "poligonu" to masz racje...ale kladac takie "miny" jak patch 1.3 robia sobie kiepska reklame....slyszalem ze EA chce zrobic publiczne testy bf 2142 (imo wypuszcza demko jak przy bf2)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 cze 2006, 12:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lut 2003, 18:45
Posty: 8
Lokalizacja: Białystok
pomyślałem że będzie to najlepszy topic do zadania tego pytania. w sumie dawno mnie nie było (sesja etc.) dlatego chciałbym się zapytać czy gra się w UE i PL na 1.3 (ffa i offi) bo w tyg zrobiłem reinstal windowsa i reszty a w ASE nie mam serwerow w grze też ciężko z wyszukiwaniem ;/ :O o zgrozo tylko 300 i jeden polski.

EDIT @ 12:50 -> heh, rozwiązałem już problem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 cze 2006, 15:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2005, 20:58
Posty: 155
Nie wiem jakie priorytety ma w tym momencie EA ale to co robią z BF2 to jest po prostu OLEWANIE ludzi, którzy tę grę zakupili za spore pieniądze.
To, że 1.3 wprowadza dużo zmian da się znieść - w polsce gra 1/10 graczy US stąd ich miejscowe zdanie pewnie bardziej się liczy, natomiast fakt że patch 1.3 powoduje niesamowitą niestabilność serwerów to zupełnie co innego. W sumie nie da się zagrać 15 rund żeby nie było zwisu serwa.
Doszło już do tego, że w opisie serwera jest prośba o ponowne połączenie jak serwer wywali bo teraz to normalka. Do tego dochodzą wywałki do wndy po wczytaniu mapy.
Moim zdaniem takie olbrzymie błędy powinny być naprawione w tydzień po ich wykryciu a tutaj... cisza.
Swoją drogą nie rozumiem jak można coś tak spie...... W końcu stworzyli naprawdę dobrą, stabilną grę on-line, a jeszcze ze 2 patche i nie będzie nawet odpalał się single player...

_________________
Obrazek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18 cze 2006, 16:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Bf2 od premiery byl dosc niestabilny. Tylko teraz jest bardziej i ma wiecej bugow ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2006, 18:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2005, 22:32
Posty: 430
Lokalizacja: Gdańsk
Ostatnio nie moge wogole grac, bo 2/3 serwerow wyrzuca mnie do windy podczas ladowania mapy, sposrod polowy pozostalych serwerow (1/3) na ktora da sie jeszcze wejsc w polowie rozgrywki serwer crashuje. Czasami udaje mi sie skonczyc runde, moze dwie :? Macie podobne doswiadczenia po zainstalowaniu patcha? Instalowalem jak zawsze incremental, bo wlasciwy sciagalby sie trzy godziny, czy to ma jakis zwiazek?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2006, 19:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lut 2006, 13:29
Posty: 148
Lokalizacja: Londyn
W przypadku 1.3 moze miec ogromne znaczenie, wiele serwerow widzialem wrecz z ostrzezeniami, ze wlasnie po inkrementalach wali sie caly serwer czasami (albo zle zrozumialem, i tylko chodzi o klienta). Takze po kazdym patchu najzdrowiej jest zrobic reinstal i pelnego pojedynczego pacza, chocby i to bylo 7Gb jak u mnie... :D

Ja mam inne pytanie, czy jakis szpecjalista wlasciwie sie zastanawial tutaj, czemu przy tak niewielkich zmianach po kazdym z nich, te cale patche waza po 300-400 mega i patchowanie trwa 10 minut czasami, jak kazdy pojedynczy plik byl modyfikowany? Rozumiem nowa mapke, ale to bylo 1.1.. Nie znam takiej drugiej gry, zeby to ustrojstwo przekroczylo 100 MB...

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2006, 19:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Tak, podobno incremental jest powodem psucia sie serwerow/klienta. PONOC. EA oczywiscie milczy. Ja zawsze uzywam full patchy i nigdy nie narzekalem-w zadnej grze. Polecam te sama taktyke ;]

Co do wielkosci patcha to zalezy co zostalo zmodyfikowane. Jeden z tworcow USI na pytanie o wielksoc wersji 0.2 odpwoeidzial, ze bedzie to kilkaset MB bo nie mozna inaczej. Natomaist hot fix 0.11 to raptem kilka MB. Te same bariery pewnie ma i EA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2006, 21:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 paź 2005, 22:32
Posty: 430
Lokalizacja: Gdańsk
Przynajmniej przez jakis czas zrobie sobie przerwe w graniu :lol: Poczekam do patcha 1.4. Bo nie chce mi sie instalowac wszystkiego od nowa i sciagac pelnego patcha. A liczyc na szczescie i probowac dostac sie na jakis serwer, ktory nie padnie nie ma sensu.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 787 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51 ... 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL