Teraz jest 13 maja 2025, 22:03

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 300 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 11:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
Wojtas napisał(a):
mcmt napisał(a):
Chłopie, ja chcę grać a nie testować sprzęt, nie płacą mi za to ;). Zadajesz te same pytania od kilku miesięcy. Jak wyjdzie demo to sobie ściągniesz i zobaczysz, przecież nie zadawaj pytań na które nikt jeszcze nie zna odpowiedzi. Czy to tak trudno wydedukować?!
ps. Nawet jak by mi płacili to bym i tak ich tymczasowo OLAŁ :D.


spokojnie mcmt dostaliscie gry to teraz jestescie tak jak by na swieczniku i dla ludu...wiec odpowiadajcie na pytania i starajcie sie pomoc ludziom w wyborze...

E tam, oni juz trenuja, zeby miec dobry start gdy wyjdzie gra :twisted:.

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 11:05 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 maja 2004, 20:41
Posty: 2219
Lokalizacja: Warszawa Praga
Ryslaw napisał(a):
Pancho napisał(a):
Reasumując albo w wersji ostatecznej dodadzą obsługe 4200 albo wszyscy posiadacze tego numerku mogą natychmiast myśleć o kupnie nowej karty.


Nie dodadzą. W pliku readme jest specyfikacja wszystkich obsługiwanych kart.

Więc w takim razie gdzie do kufy nędzy jest mój FX5600 :?: :?: :?:
W readme.txt zaczyna się od FX5700, a ja mam niższy model... więc jak :?: gra chodzi i to całkiem nieźle...
Co do GF Ti4200 to ktoś grał na tej karcie, ale mówił, że niewyrabia karta, a 3 na 4 przypadki gra nie ruszyła :|

_________________
43RIDE Magazyn Rowerowy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 11:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
Ambo logiczne jest,że jeśli giera nie ruszy na gf4ti4200 to na gf3 tym bardziej,a szkoda by dużo typa jeszcze posiada takie grafy :?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 11:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2003, 19:55
Posty: 495
Lokalizacja: Tarnów
Ryslaw napisał(a):
(NeW)Ambo napisał(a):
U mnie na low płynnie chodzi zarówno Vietnam jak i BF1942.Pytanie tylko czy BF2 pójdzie na mojej karcie.Załatwcie jeszcze GF3 Ti200 jak dacie rade he he :D.


Ze specyfikacji minimalnej wynika, ze nie pojdzie.


A doświadczenie i ludzie mówią co innego.

A wymagania minimalne to :

P 1.7 Ghz, 256 MB Ram, karta graficzna 64 MB, Win XP, DVD ROM

Wiec spłeniam jest w 100%.Jak na Radku 9100 idzie,który nie posiada shaderów 1.4,to i na GF3 powinno pójść.

No nic,wyjdzie demo to sie sprawdzi.

btw...i tak w następnym tygodniu kupuje GF 6600 GT także....:D

_________________
|Page UP -> Wybaczam bo nie wiesz coś zrobił|Page Down -> Nie wybaczam wiec karam|


Ostatnio edytowano 1 cze 2005, 11:09 przez (NeW)Ambo, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 11:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 paź 2004, 15:48
Posty: 273
Lokalizacja: Warszawa
Ekhm i co probowal ktos ustrzelic jakiegos pelikana w locie? 8)

Skonczcie juz z tymi kartami to juz nuuudne :) niech ktos lepiej frapsem zapoda jakies fajne akcje :lol: :lol:

_________________
ETCS


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 11:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 11:38
Posty: 1588
Lokalizacja: Żółwin
256MB RAM ? To chyba dla tych którzy lubią czekać 15 minut na załadowanie mapy ;-)

btw. zrobiłem kilka screenshotów, głównie wody i pojazdów w wodzie bo najbardziej mnie to rozwaliło. Nawet na Medium wygląda ZAJEBIŚCIE.
Jak strzela się po wodzie z karabinu to rozpryski wyglądają dokładnie tak jak w rzeczywistości.

Tylko czy mogę je opublikować ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 11:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lip 2003, 19:55
Posty: 495
Lokalizacja: Tarnów
look napisał(a):
256MB RAM ? To chyba dla tych którzy lubią czekać 15 minut na załadowanie mapy ;-)


No ja też nie wiem po co oni takie wymagania podają :D.

look -> Nie,nie możesz.

_________________
|Page UP -> Wybaczam bo nie wiesz coś zrobił|Page Down -> Nie wybaczam wiec karam|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 11:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 02:27
Posty: 1989
Lokalizacja: Warszawa
Commander z tego co widze dostaje punkty tylko za zabicia własne, czyli z arty lub z broni zwyklej. Chyba ze sie myle? Ktoś zauważył coś innego? MOżna być Comandirem i biegać po polu normalnie w tym czasie. Mi sie nawet udało lecac Heli za sterami puscić Scan i Arty i nie spadłem :))) ALe bez zartów to komander najlepiej sie czuje schowany za jakimś domkiem albo kryty przez kolege. Z biegem czasu pewnie sie wyrobimy tak ze bedziemy komandirowac z miejsc typu srodkowa flaga na stalinie:) Jeszce jedno . Kiedy wrog niszczy twoj radar lub arty dostajesz o tym głosowe ostrzeżenie.

_________________
I need a medic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 11:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
look napisał(a):
Piasecznik napisał(a):
Nie, ale w parę symulatorów uchodzących za realistyczne miałem okazję grać. Jeszcze na Atari 65XE :P


Tomahawk ? ;-)

Od tego się zaczęło. Najdłużej wgrywająca się gra na Atari. ZTCP to 429 obrotów na magnetofonie :P

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 11:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
look ktos mowil, ze nie mozna, ale namow przedstawicieli EA, zeby pokazac na pokazie fajne elementy graficzne, to sie nagra :wink:.

Wszyscy z pytaniami co do grafy !! Idzcie sobie do topicu "BF2 - wymagania !!"

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 11:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, 22:53
Posty: 106
A moze jakis screenshoty zamescicie :?: No chyba ze "ktos" Wam zabronil.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 12:03 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
Nie mozemy umieszczac screenow ani filmow z gry. Cieszcie sie ze nikt nie zabronil nam opowiadac co i jak.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 12:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
Panowie jak z zdejmowaniem heli i samolotow z ziemi ? czy istnieje coś takiego jak stacjonarne/mobilne AA ? czy tylko AT i rakiety.
Po ilu rakietach heli spada ? a samoloty ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 12:42 
Offline

Dołączył(a): 15 maja 2005, 03:26
Posty: 53
Lokalizacja: Brzeg
Raix napisał(a):
Panowie jak z zdejmowaniem heli i samolotow z ziemi ? czy istnieje coś takiego jak stacjonarne/mobilne AA ? czy tylko AT i rakiety.
Po ilu rakietach heli spada ? a samoloty ?


Oczywiście istnieją stacjonarne i mobilne stanowiska p-lot. Jak się dobrze trafi to helikopter zejdzie i po jednej salwie. Ale pilot musialby byc naprawde niedoswiadczony i zapomniec o flarach albo sie zagapic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 cze 2005, 12:44 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
tak nie mozemy robic screenow :(
a teraz
Inzynier rozbraja miny - ma pasek stanu ktory mu mowi ile zostalo jeszcze do rozbrojenia, jednoczesnie mina musi byc caly czas na celowniku!!! tak samo pojazdy naprawiac trzeba patrzyc sie ciagle na nie - nie wyjdzie nam juz akcja ze staniem tylem do czolgu, patrzeniem w dal na wroga i naprawianiem.

HELI :twisted:
lata sie jak w dc tyle ze ciagiem operuje sie bardziej plynnie - reaguje z wiekszym opuznieniem na wzrost ciagu niz w dc ale za to minimalizacja ciagu powoduje prawie swobodne opadanie :P
gdy sie wyskakuje z heli i nie ma pilota - heli jeszcze przez 3- 4 sekundy leci sobie wykonujac cos w rodzaju uniku kladzie sie na bok i ciagnie nos w ta strone po czym silnik gasie i sruuuuuuu :D wyglada to tak jakby copilot wyskoczyl a pilot odlatywal i trwa to na tyle dlugo ze mozna sie latwo pomylic
wytrzymalosc heli jest dla mnie zagadka czasami potrzeba 3 trafien z plotek czasami 1 - wydaje mi sie ze naj bardziej wrazliwym miejscem jest ogon...
strzelanie do heli z rakiet pokladowych innego heli jest malo efektywne potrzeba cos okolo 4-6 trafien! lepiej zostawic niszczenie heli dla AA

Spadochrony sa genialne - jak sie nie umiejetnie wyladuje to mozna sie polamac a nawet zabic!!

Medyk - defibrylator dziala natychmiast od strzalu (0.5s) do wstania uplywa cos okolo sekundy! jesli sie oberwie to lezy sie caly czas i czeka albo na medyka - ponaglamy go okrzykami (strzal) MEDIC! albo gdy czas do spwana wyniesie 0 spawnujemy sie.


Bronie maja 2 tryby strzalu zmienia sie je klikajac przycisk wyboru broni

SAMOLOTY :twisted: przelot nad cala mapa trwa bardzo szybko wiec trzeba miec naprawde niezly reflex :D namierzanie jest na zrodla ciepla i mozna rakiety uniknac wykonujac ostry manewr albo uzyc flar - staja sie one wtedy celem i musza wyleciec poza maly ekranik HUD zeby komputer namierzyl jeszcze raz . strzelac bez namiaru rakietami sie nie oplaca - leca one gdzie chca nawet nie po linii prostej.
karabinki w samolotach w mym odczuciu sa naprowadzane! w malym stopniu ale sa! dopalacz jest swietny do ucieczki - niski pulap i zasuwamy nad woda... :twisted: - nie wiem czy dopalacz nie powoduje tego ze jestesmy lepiej widoczni dla rakiet

:!: :!: :!: D Z W I E K I :!: :!: :!:
sa fenomenalne! w nocy latajac heli przez dobra godzine zdejmowalem sluchawki i nasluchiwalem czy ktos cos do mnie przypadkiem nie mowi!!! slychac naprawde mase rozmow w tle tworzacych takie tlo jest to fenomenalne. tak samo jak dzwieki w innych jednostkach czy tez na polu walki... ktore wyglada fenomenalnie az naprawde sie chce podejsc i pozrywac te maki (?) rosnace na lakach.... :D
Czplgi - sa naprawde imponujace ... lecz troche zbyt "zamulone" ciezko nimi krecic sie w miejscu (ale wyglada to tak samo jak w RL!) Mozemy tez zapomniec o podjezdzaniu pod gorke w miescach gdzie tego by nie chcieli autorzy mapy - poprostu czolg przy podjezdzie straci przyczepnosc z podlozem i ... moze sie okazac ze szybciej bysmy podjechali droga niz na skroty - lae mysle ze znajda sie ludzie ktorzy znajda nowe podjazdy do baz :lol:
Sniper - wsumie to mysle ze pociski snipera nie maja paraboli lotu - strzela sie tez nimi z wyprzedzeniem tak jak w bf42 - tyle ze zawsze pocisk pada w miejsce celowania - ilosc strzalow potrzebnych do zabicia zalezy od klasy osoby do ktorej strzelamy ale... head jest headem i kewlar czy stal nie ma znaczenia.

Smaczki z gry:

na jednej z map strzelalem sie z jakims gostkiem - on ukrywal sie za jakas skrzynka walilem w niego z KMu ale to nic nie dawalo dopiero grant dal efekt ...
polecial troszke za skrzynke co zaowocowalo tym ze gostek przefrunol przez wlasnie roztrzaskujaca sie skrzynke ktora przemienila sie po wybuchu w pyl!!! :twisted: :twisted: :twisted:


BOTY - sa naprawde inteligentne! atakowane na jednej z tras potrafia znalesc inna sciezke do bazy wroga - atakuja grupkami tyly, gdy pojazd jest bardzo podniszczony to pasarzerowie uciekaja z niego! kierowca jedzie dalej
pierwszy raz jak gralem z botami chyba zapamietam do konca zycia
na poczatku szlo latwo - padaly jak muchy ale... trafil mi sie taki jeden, mialem pol magazynka i zaczelismy sie strzelac - ja i on odtanczylismy taniec unikowy :P - naprawde biegl zygzakiem! - gdy mu sie skonczyla aminicja to nie przeladowywal broni a wjol pistolet! ja zaczolem przeladowywac i to by moj blad.... bot po wystrzelaniu magazynka z pistoletu przelaczyl na noz.... wlaczyl sprint i mnie zaciukal!!!! :shock: :shock: :shock: :shock:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 300 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL