Teraz jest 23 cze 2025, 00:00

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2005, 17:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2005, 17:16
Posty: 19
Lokalizacja: Otwock
Tak ja Powiedział jeden z Generałów :lol: "powiem młodzieżowym slangiem 'Zajebista'" i ja tak uważam ... może jak zrobią Battlefield 3 8) to też niech zrobią taki pokazik :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2005, 18:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 sie 2004, 21:31
Posty: 33
Lokalizacja: Katowice
a tak btw to było "musze stwierdzić takim językiem młodzieżowym że gra jest zajefajna" :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 cze 2005, 20:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2005, 17:16
Posty: 19
Lokalizacja: Otwock
To było "zjebiście" czy "zajefajnie" bo dobrze żem nie usłyszał bo ze śmiechu nie mogłem wyrobić :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2005, 11:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
No wienc tak... Część z nas była, część dzięki Pattonowi mogła przerwać lamenty z powodu swojej nieobecności na pokazie i i tak zapoznać się z tym, co EA Polska na temat BF2 szerokiej publiczności chciała pokazać.

Wbrew pozorom tenże pokaz, może nawet mimochodem, unaocznił bardzo wiele rzeczy, których nijak byłoby się domyślić po publikowanych oficjalnych filmikach, czy z relacji osób mających już okazję pograć.*

"Ochów" i "Achów" było i będzie jeszcze mnóstwo, bo gra to murowany hit. Ja chciałem jednak spytać o to, co po obejrzanym pokazie/filmiku zaskoczyło was in minus - tzn. czego się nie spodziewaliście i nie do końca jesteście z tego zadowoleni.

Poniżej moje trzy typy do poprawy w patchu nr 2.01: :D

- brak możliwości wchodzenia do budynków - kiedy to usłyszałem, nie mogłem uwierzyć... O co chodzi, dlaczego? Już nawet w stareńkim BF1942 classic był to element tak oczywisty i naturalny, że nikt się nad tym nie zastanawiał. Przyznam, że jak dotąd, ta informacja sprawiła mi największy zawód związany z oczekiwaniami wobec BF2.
- nie ma zaimplementowanej w Battlefield: Vietnam możliwości odtwarzania muzyki w pojazdach - w czasie "klanówek" było to co prawda opcją nieprzydatną, ale na ffa tworzyło taki świetny klimat, że rezygnacja z tego, bądź co bądź bardzo fajnego pomysłu to moim zdaniem jakiś tam krok wstecz.
- ragdoll - przedstawiciele EA Polska obecni na pokazie zapewniali, że to, co widać na ekranie, to nie jest jeszcze finalna wersja gry i do premiery dużo rzeczy zostanie poprawionych. Mam nadzieję, że znajdzie się wśród nich właśnie ragdoll, bo to co dzieje się obecnie z ciałami żołnierzy po śmierci niespecjalnie przypadło mi do gustu. Pół biedy, jak wojak upada na równy, płaski teren. Ale kiedy zgon ma miejsce na przykład na schodach (jest tam taka scena) denat zaczyna dziwnie podskakiwać... brrrrr...

Tyle na teraz :)

* Od początku staram się śledzić wszelkie doniesienia na temat BF2 zarówno na tymże forum, jak i w innych miejscach, ale powiem wam, że choć wiele już mogłem sobie dzięki temu wyobrazić, dopiero prezentacja/filmik tak naprawdę otworzyły mi oczy na to, co czeka nas po 24.VI i jak w rzeczywistości wygląda ta gra. Myślę, że i inni mają podobne odczucia.

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2005, 12:06 
Offline

Dołączył(a): 7 cze 2005, 11:28
Posty: 3
Witam Smile
na InfoPC ukazala sie relacja z pokazu... troche pozno, sorki, ale mielismy drobne problemy techniczne, zwiazane z totalna przebudowa serwisu, nie mniej jednak zapraszam do czytania Smile

http://infopc.pl/index.php?id=2&f_kod_a ... na_numer=1

Pozdrawiam...

_________________
www.InfoPC.pl
-----------------------------
http://allegro.pl/show_item.php?item=53710068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2005, 12:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Można wchodzić do budynków. Tu chyba Coug przesadził z komentarzem.
Nie do każdego budynku da się wejść.

Co do muzyki to już dawno DICE zdecydowało w ten sposób.
Muza z heli to specyfika BFV i pasowała do tej gry idealnie.
W BF2 to już byłoby wciskanie na siłę.

Ragdoll to silnik havoc, na razie nikt lepszego nie wymyślił. (HL2 to też Havoc ver. 2)

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2005, 12:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2003, 08:33
Posty: 581
Lokalizacja: Bartoszyce
dd napisał(a):
Witam Smile
na InfoPC ukazala sie relacja z pokazu...

Fajne wymagania tam są podane :lol: - niejeden by chciał pograć na takim sprzęcie ale niestety... nie ma szans.

@ Shelton: mi osobiście w bf2 bedzie brakowało zadym w stylu Stalina i Berlina (wiem wiem,zaraz powiecie "pograj sobie w CS'a" - ale wiecie o co chodzi :) ).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2005, 12:42 
Offline

Dołączył(a): 7 cze 2005, 11:28
Posty: 3
kesey napisał(a):
dd napisał(a):
Witam Smile
na InfoPC ukazala sie relacja z pokazu...

Fajne wymagania tam są podane :lol: - niejeden by chciał pograć na takim sprzęcie ale niestety... nie ma szans.


kesey sa to wymagania BF Vietnam, a jak zostalismy poinformowani maja byc zblizone :) (hehe choc tez w to nie wierze ;) )

_________________
www.InfoPC.pl
-----------------------------
http://allegro.pl/show_item.php?item=53710068


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2005, 12:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
@ Piasek: A, to super, kamień spadł mi z serca, naprawdę... :)
Informację na temat braku możliwości wchodzenia do budynków podsłyszałem w filmie Pattona, choć byłem przekonany, że był to głos Grzegorza. No, ale w ferworze tego, co tam się działo, musiałem pomylić go z Cougarem...
Co do muzyki, zapewne masz rację - i choć będzie mi tego brakowało, pewnie wiele kontrowersji wzbudziłaby nawet sama decyzja, które kawałki wsadzić do gry, skoro jej akcja "toczy się" współcześnie.
Natomiast co do zaimplementowanego w grze ragdolla, kilka ujęć z filmiku rzeczywiście sprawiło na mnie niespecjalne wrażenie i bez względu na to, czy i w jakich innych grach został on jeszcze wykorzystany, chyba w BFie wolałbym już nawet pozostanie przy takich animacjach śmierci gracza, jak w poprzednich wersjach cyklu.

@ kesey - spoko, FH2 został już oficjalnie zapowiedziany :)

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2005, 12:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 11:38
Posty: 1588
Lokalizacja: Żółwin
kesey napisał(a):
mi osobiście w bf2 bedzie brakowało zadym w stylu Stalina i Berlina (wiem wiem,zaraz powiecie "pograj sobie w CS'a" - ale wiecie o co chodzi :) ).


Zapewniam Cię, że będą :-)
Wystarczy ustawić Mashtur City albo Strike at Karkand w rozmiar dla 16 graczy i jedziesz :-)

edit: właśnie, Karkand zapomniałem nazwy :-)


Ostatnio edytowano 7 cze 2005, 13:05 przez look, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2005, 12:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Shelton: choćby w pierwszej części pokazu widać niedokończony budynek, który NIE MA ŚCIAN. Można po nim łazić do woli.
Na drugiej mapie (Operation Karkand) większość domów jest poprostu zabarykadowana. W końcu burza piaskowa szaleje 8) :D

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2005, 13:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Hehe, no tak, ale ta walka w bunkrach na Omaha Beach, albo tunelach wokół Sajgonu... :)

Spoko, gra najwyraźniej i tak ma kupe zalet, pewnie wady mniejsze i większe przyćmi, zwłaszcza na początku... :wink:

A potem będą mody... 8)

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2005, 15:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 gru 2002, 05:20
Posty: 2918
Lokalizacja: Piaseczno
Zakamarków nie zabraknie.
Wielka tama w Kubra Dam jest naszpikowana zakamarami.
Zarówno zewnętrznymi rusztowaniami ze schodami i drabinkami jak i korytarzami wewnątrz.

_________________
Może usta że każ moż mie obrazk 1px/1px i wysy po jed poscie na mie?
Przecie tyle jest modem 14kbyt :) no i podp max 2 znaki ;>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2005, 16:13 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Piasecznik napisał(a):
Co do muzyki to już dawno DICE zdecydowało w ten sposób.
Muza z heli to specyfika BFV i pasowała do tej gry idealnie.
W BF2 to już byłoby wciskanie na siłę.


IMHO to jest oszczędzanie mocy obliczeniowej kompów i miejsca na HDD. Zapewne niewiele daje, ale zawsze coś. Ja byłbym jednak ZA muzą w BF2.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 cze 2005, 16:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 gru 2004, 15:29
Posty: 279
Lokalizacja: ze stolicy
Pytanko: (pierwsza mapka pokazu) czy z budynku na ktorym wyladowal Black Hawk schodziło się schodami czy drabiną?

_________________
"Najszybszy sposób na zakończenie wojny to ją przegrać" - George Orwell


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 113 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL