Teraz jest 5 gru 2024, 04:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Snajper w demie
PostNapisane: 14 cze 2005, 10:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Chciałbym podjąc dyskusje na ten temat i wciągnac do niej doswiadczonych snajperów. Odniosłem wrażenie że panowie z EA chcieli osłabic snajpera ale chyba troche przesadzili powiększenie jest smiesznie małe a i przy strzale z 100m majac celownik nawet przez 10sek na gosciu potrafi spudłowac 2x z rzędu. Do tego nawet strzał w głowe z 30m gościa nie zabije. Czy wy też tak macie czy tylko ja jestem lama i strzelac może nie umiem? :D

ps. na dowód ten screen w takiej sytuacji po 5sek trzymaniu na celu 2x pudlo a goscia musialem trafic 4x w klate zeby zabic. Odległośc to nie całe 100m na oko.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2005, 10:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 23:28
Posty: 2303
Lokalizacja: Kraków
snajper nigdy nie był jakoś specjalnie przydatną jednostką w seriach BF. w BF2 jest już w ogóle chyba symbolicznie. zupełnie bez sensu.

_________________
The God of Emptiness...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2005, 10:36 
Offline

Dołączył(a): 13 cze 2005, 10:30
Posty: 12
tez tak mialem,a jestem doswiadczonym snajperem z gry Americas Army,chodz realia BF 2 sa bardzo male :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2005, 11:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 mar 2003, 11:56
Posty: 1060
Lokalizacja: Lębork
jak dla mnie może być z tym że przeciwnika trzeba rzeczywiście trafić ze 3x aby go kropnąć i to mi nieodpowiada :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2005, 11:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2003, 11:38
Posty: 1586
Lokalizacja: Żółwin
komandos ma lepszą snajperkę niż snajper :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2005, 11:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Ano tez jakos wiele rayz w roznych grach za snajpienie mnie od czitow wyzywano. No ale w BF nigdy mi sie to nie zdarzylo(zadnym bf) Tak tu zrobili te profesje i tyle ;/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2005, 11:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Przydaje się raczej tylko do pilnowania flag i raportowania jednostek wroga no cóż tak zrobili może coś kiedyś zmienią.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2005, 11:38 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 gru 2002, 23:39
Posty: 1586
Lokalizacja: z Polska
W kazdym BFie jaki do tej pory wyszedl snajper musial byc geniuszem pokroju Pana Szmaty zeby sie wybic... W 1942 dawalo rade na np Bocage zrobic dobry wynik snajperem, w Vietnamie juz cienko z tym bylo. A w BF2? Moja opinia jest taka ze tu jest najslabsza snajperka w calej grze. Jak na te czasy i na ten rozwoj technologiczny to troche malo zoom na poziomie BF1942 i slaba sila strzalow... Janicq odkryl wczesniej ta druga snajpe i podobno daje rade, ale sam musze ja zobaczyc zeby sie przekonac.
Co do trafiania i nie trafiania to pamietajcie ze niektore jednostki maja kamizelki kuloodporne. Moze to dlatego trzeba walic po 3 razy. Z deka nielogiczne no ale ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2005, 11:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
Co ciekawe, w pozycji stojącej, jakw w coś wycelujemy, to nic się nie rusza, zupełnie, jakby snajperka stała na jakimś statywie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2005, 12:11 
Offline

Dołączył(a): 11 cze 2005, 15:20
Posty: 11
Mialem to samo, strzelalem w jednego kolesia w glowe po 5 razy i nic. Snajpera ma rozrzut spory wiec jest kompletnie bezuzyteczna. O sile juz nie wspomne bo to zart.

Ale to nie jedyna klasa, ktora jest bezuzyteczna. Wzialem kolesia z ciezkim karabinem i to samo. Ladnie sie klade, daje prawy przycisk zeby nie bylo i laduje w kolesia 150 metrow odemnie, caly magazynek - nic. Raz wladowalem w kolesia ale juz na stojaco caly magazynek z 50 metrow i nic. I szczerze mowiac ja nie widze jakiejs wiekszej roznicy miedzy roznymi karabinami. Wiec poco przeplacac ?

Antitank/medyk/ ewentualnie SpecOps i tyle. Roznicy miedzy karabinami specjalnej nie ma a te klasy przynajmniej maja fajne dodatkowe zabawki. Mam dosy wymiany ognia z odleglosci 50 metrow gdzie nikt nie ginie. I wszyscy skacza co chwila zmieniajac magazynek. Kompletna porazka. Jak widze kolesia ktory jest dalej niz 100 metrow to zamiast strzelac jak w Vietnamie skracam dystans :) Bo szkoda amunicji. Ewentualnie rakiete mu posle bo dosc skuteczna jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2005, 12:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 maja 2003, 11:35
Posty: 1528
Lokalizacja: G.M.
A ja myśle ze jeszcze nikt nie rozkminiił jak strzelac z tego grata.

_________________
Michał A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2005, 12:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
No racja kamizelka kamizelką ale amunicja stosowana w snajperkach np. SVD potrafi przebic 2 gosci w kamizelkach na wylot i ranic 3 jesli staliby w rzędzie. Wiec strzal z 50m w serce albo głowe powinien goscia zabic. CHyba że sa jakieś dziwne hitboxy i trafiamy w brzuch za kazdym razem to by wyjaśniało koniecznośc oddania 4strzałow. Ale to już byłby wielki - dla devów.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2005, 13:15 
Offline

Dołączył(a): 8 cze 2005, 11:09
Posty: 40
Na poczatku tez M24 wydawalo mi sie zupelenie beznadziejne i dalem sobie z nim spokoj. Wczoraj znowu na godzinke sie dorwalem i okazalo sie, ze fakt - jest zle, ale nie bezuzyteczne. Przydaje sie przede wszystkim przy bronieniu flag. Z duzych wysokosci nie ma co strzelac, bo dzwig, hangar i blok znajduja sie zazwyczaj dosc daleko od miejsc gdzie cos sie dzieje. Tzn. dzwig akurat pod tym wzgledem taki straszny nie jest, ale ciezko na niego wejsc zywym, a poza tym gdy konczy sie amunicja jest sie pozamiatanym...
Nie ma co strzelac do poruszajacych sie celow. W kazdym razie nie radze tego robic ludziom grajacym w Americas Army i majacym z niej pewne przyzwyczajenia. Wczoraj udalo mi sie ubic biegnacego goscia 2 razy. Mniej wiecej 4 strzalem. Natomiast gosci lezacych, nie poruszajacych sie, ze sredniej odleglosci zazwyczaj ubijalem pierwszym strzalem. Oczywiscie w M24, bo celownik w VSS, podobnie jak w Americas Army, jest malo wygodny i i rownie malo dokladny. Ale tylko do pewnej odlelogsci. Lezac na hangarze nie zdjalem goscia lezacego na dzwigu mimo 15 strzalow. To samo lezac na torach pod pociagiem nie jest chyba mozliwe zdjecie goscia z bloku po prawej... Dobry, acz pewnie bardzo wkur... denerwujacy dla MEC motym to bedac w USMC zabranie sie na poczatku lazikiem z ekipa jadaca na artylerie MEC. Chlopaki wysadzaja co trza, my minujemy teren i biegniemy albo na zbiornik albo na wierze. Odleglosc mala i na jakis czas paralizujemy MECowe lotnictwo... :).
Fajnie sie gra mechanikiem. Zazwyczaj mechanikow jest malo (przede wszystkim wina shotguna ktory skuteczny jest do 10 metrow...) a bardzo przyjemnie jest miec zawsze transport, bo wszyscy mechanikow w pojezdzie miec wrecz pragna ;). Milo sie minuje bazy. Szczegolnie gdy Commander zrzuci za plecy skrzyneczke. Wczoraj udalo mi sie minami powstrzymac atak 2 Strykerow i T90. Wjezdzaly z 3 stron, a tu kupa, bo wszystkie 3 zaminowane :D. Probowalem miowac MECowy pas startowy, ale nic z tego nie wyszlo... Tzn nie wiem czy samoloty po wjechaniu na mine wyleca w powietrze, ale o ile artylerie wysadzic jest latwo, bo zaslonieta, to dzialanie na pasie zaraz przy ssamolocie bez oslony... 20 sekund ma sie max.

Najskuteczniejsza bron to lazik. Moze byec bez strzelca. Wczoraj rozjechalem w 10 minut 15 chlopa :].


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2005, 14:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Nie zpaominajmy, ze snajperowi bardzo utrudnia zycie sposob skakania postaci. Zazwyczaj po 1 trafieniu wrog zaczyna jak kangur latac to w te to wewte i trafic go ponownie to cud ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 cze 2005, 16:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 maja 2005, 00:07
Posty: 698
Lokalizacja: Z lufy
Ja powiem tyle dziś jak grałem jestem sobie medykiem na srodkowej fladze przy plazy leze przy murku na prawej fladze wrogi snajper siedzi w wieżycce i wywalil w moja strone z 10kul i ani razu nie trafil potem przez 10min mi pisal ze czity mam bo strzelal mi prosto w cialo glowe itp a ja nic i go zdjalem 3 celnymi strzalami z ak101, a odleglosc to zaledwie jakies 120m miedzy tymi flagami powinni to szybko poprawic albo calkiem usunac ten kit. W rzeczywistosci dobry snajper w teamie to istny skarb.

_________________
Dlaczego?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL