Teraz jest 2 maja 2025, 20:21

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 cze 2005, 11:37 
Offline

Dołączył(a): 4 maja 2003, 16:44
Posty: 745
Lokalizacja: W-wa Natolin
witam
BF2 wymiata - to tak zeby nie bylo że marudze.
ale problem jest prosty a zarazem skomplikowany.
w OPTIONS mozna zmienic kazdy klawisz oprocz lewego altu
ktory pokazuje (albo i nie) gdzie sa flagi (tzw. mapa 3D).

tak sie sklada ze zawsze uzywalem go do kucania i nie chce mi sie zmieniac przyzwyczajenia, bo latwiej jest zmienić konfig klawisza.

pytanie tylko jak?

bede wdzieczny za podpowiedzi!

pozdrawiam
massca

_________________
[TopDawgz] 4 life...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2005, 11:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:13
Posty: 402
Moje dokumenty\Battlefield 2\Profiles\0001\Controls.con

Odbinduj:

ControlMap.addKeyToTriggerMapping c_GI3dMap IDFKeyboard IDKey_LeftAlt 10000 0

_________________
#GravityZero & #battlefield2.pl @ irc.quakenet.org
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2005, 12:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
To może wiesz jak ustawić w śmigłowsach i samolotach zamias W i S rolke od myszy? :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2005, 13:05 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5351
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
chyba sie nie da

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2005, 13:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
Właśnie... a szkoda. Ok dzięki.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2005, 13:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:13
Posty: 402
Mysle, ze sie da. Trzeba tylko posiedziec nad tym plikiem Controls.con.

_________________
#GravityZero & #battlefield2.pl @ irc.quakenet.org
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2005, 13:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
Może i się da ale potrzebna mi linijka jak się wpisuje rolka myszki w systemie. Przykład z powyżej:
ControlMap.addKeyToTriggerMapping c_GI3dMap IDFKeyboard IDKey_LeftAlt 10000 0

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 cze 2005, 14:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 gru 2002, 00:13
Posty: 402
ControlMap.addAxisToTriggerMapping c_GIMouseWheelUp -1 IDFMouse IDAxis_2 0
ControlMap.addAxisToTriggerMapping -1 c_GIMouseWheelDown IDFMouse IDAxis_2 0

Tylko nie baudzo wiem, czego to dotyczy...

_________________
#GravityZero & #battlefield2.pl @ irc.quakenet.org
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL