Teraz jest 3 mar 2025, 23:15

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 3 lip 2005, 00:15 
Offline

Dołączył(a): 3 lip 2005, 00:03
Posty: 6
Natknolem sie wreszcie w internecie na instrukcje jak zrobic w singleplayer'ze mapy na 64 graczy. ponoc ludziom dziala ta metoda.. ale ja mimo dosc odobrej znajomosci angielskiego nie moge tego dokonac postepujac krok po kroku z instrukcja :/. Czy mógł by ktos napisac ja po polsku lub bardziej rozwinac / dokladniej opisac ??

oto ona:

Ok, I'm attaching the 3 zipped files of the Game Modes folders for the following maps:

Daging Oilfields, Dragon Valley, and, Strike at Karkand. Just as an example for Daging Oilfields, go to your:

C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Levels\Daqing_oilfields folder, double click on your server.zip file in that folder. Again, don't extract any of those files, just click in the top menu of Winzip on the Add button, then select the GameModes folder that you extracted to your Daging_oilfields folder, click Ok, then Ok again, and, if it asks if you want to overwrite your previous files, say Yes.
Also, again I did not make any changes to any of the ai files. These are just opened up 64 Player Maps, and, of course, in your "default.ai" file you can choose how many bots you want to play on these maps. My computer can't handle 64, so, I just choose 32, and, remember, too, no pathmaps or anything like that has been added to any of these files.
And, in the same way that you extracted the DagingOilfields.zip file to your Levels\Daging_oilfields folder, do the same with Dragon Valley and Strike at Karkand to their respective level folders.
By the way, inside the Dragon Valley Game Modes folder, I did have to delete the sp2 and sp3 folders in order to open up the 64 player map in the sp1 folder. The gameplayobjects.con files in both the sp2 and sp3 folders barely had any information in them anyway. Only the gameplayobjects.con file in the sp1 file had all the necessary info in them.
Hopefully these files will work for you as well as they do for me. Just make sure to follow the above instructions exactly. That's all I did, and, everything works fine. Well, except for addtional ai pathing for the larger maps. But, I'll leave that for far more talented minds to handle.

A pochodzi ze strony: http://dynamic.gamespy.com/~bf42players ... topic=2349

Na niej sa tez zalaczone pliki z mapkami na 64 graczy:
- http://dynamic.gamespy.com/~bf42players ... t&id=23618
- http://dynamic.gamespy.com/~bf42players ... t&id=23619
- http://dynamic.gamespy.com/~bf42players ... t&id=23646

Bardz oprosze o szybka odpowiedz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 10:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2002, 18:30
Posty: 1195
Lokalizacja: Białystok
Odpowiedźotrzymasz jak ty nam dasz pewną:
Jakie jest drugie słowo z 10-tej strony instrukcji?

Wybacz ale nie pomagamy piratom i musimy weryfikować kto ma oryginalną wersje gry a kto nie.

_________________
Who cares?
Masz problemy z pisownią? Zanim wyślesz posta - sprawdź http://orangoo.com/spell/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 11:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
podaj tez numer buta i 3 zdjecia toples siostry(jak masz i to ladna) no bez jaj ludzie...

taka zmiana nawet jesli zadziala to nic nie da. Boty nie bez powodu sa tylko na 16-kach


Ostatnio edytowano 3 lip 2005, 13:19 przez Lailonn, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 11:52 
Offline

Dołączył(a): 30 mar 2004, 22:02
Posty: 432
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn napisał(a):
podaj tez numer buta i 3 zdjecia toples siostry(jak masz i to ladna) no bez jaj ludzie...

taka zmiana nawet ejsl izadziala to nic nie da. Boty nie ebz pwoodu sa tylko na 16-kach

Pisz po polskiemu :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 12:33 
Offline

Dołączył(a): 13 mar 2005, 14:11
Posty: 410
Lokalizacja: Szczecinek
Zdun napisał(a):
Lailonn napisał(a):
podaj tez numer buta i 3 zdjecia toples siostry(jak masz i to ladna) no bez jaj ludzie...

taka zmiana nawet ejsl izadziala to nic nie da. Boty nie ebz pwoodu sa tylko na 16-kach

Pisz po polskiemu :)


Pomogę koledze Zdunowi:

"Podaj też numer buta i trzy zdjęcia topless (zdjęcie, na którym przedstawiony jest osobnik Homo Sapiens, samica, bez górnej części ubioru kąpielowego, najczęściej stanika - przyp. red. ) siostry (jeśli masz, oczywiście ładną) - no bez jaj ludzie... (jest to znany potoczny zwrot, charakterystyczny dla naszego gatunku - przyp. red. ). Taka zmiana, nawet jeśli zadziała, to nic nie da. Boty nie bez powodu są tylko na "szestnastkach""


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 13:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
sie czepiacie ;d czasem jak szybko pisze to wychodza mi takie przekrecone literki. Zreszta nie tylko mi :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 13:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 23:18
Posty: 148
Lokalizacja: danzig
Dobrze ze gosc napisal tego posta. Jak ja mialem piracka wersje HOLDUIM to myslalem ze zostala ona skrojona z map bo tylko te male byly. Jak zakladalem Dedykowanego serwa serwa to juz dalo sie wybrac wieksze. Kiedy stawialem dedykowanego dedicate serva koledzy mogli sie do mnie wbijac z innych sieci.

___
I tu juz pewnie ktos sobie pomysli ze mam pirata a tu taki ch...
bo sobie orginala kupilem po przetestowaniu dema i pirata. Pirat szybko sie nudzi bo nie ma jeszcza skrakowanych serwow dzialajacych i nie da sie grac po necie. Najwyzej mozna samemu postawic serwa ale ja nie mam za duzo znajomych ktorym ta gra ruszy plynnie :D Wiec pirat poszedl do kosza. 119 moglem wybulic na ta gre bo sie oplaca.

Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 13:32 
Offline

Dołączył(a): 2 lip 2005, 15:30
Posty: 48
Lokalizacja: Chełm
nie patrzcie na tego pirata ja na pewno nie jestem 2 slowo z 10 strony to "inny powode dla ktorego trzeba sluchac dowodcy jest fakt... no to mam R ale powiedzcie jak zrobic 32 graczy :!:

_________________
Najleprzą obroną jest !ATTACK!
PIV3.0 1024ram Radeon 9600


Ostatnio edytowano 3 lip 2005, 13:37 przez =SheakY=, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 13:35 
Offline

Dołączył(a): 2 lip 2005, 15:30
Posty: 48
Lokalizacja: Chełm
ja nie mam cykadelka cyfrowego ale na 100% mam R wiec POMOCY :lol:

_________________
Najleprzą obroną jest !ATTACK!
PIV3.0 1024ram Radeon 9600


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 13:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
shakey ty nie rozumiesz ;p Jesli by sie dalo bezproblemowo grac na wieksyzch mapach z botami to panowie z EA by je nam udostepnili. W poprzednich bfach przeciez sie dalo. Byc moze sie gubia lub tez nie graja wcale i musza nad tym porpcowac badz tez olali ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 13:39 
Offline

Dołączył(a): 2 lip 2005, 15:30
Posty: 48
Lokalizacja: Chełm
zwracam honor Lailonn bo ma racje moze to glupie ale ma....ale czy ma orginał...hmmm..trudno napisac :roll:

_________________
Najleprzą obroną jest !ATTACK!
PIV3.0 1024ram Radeon 9600


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 13:40 
Offline

Dołączył(a): 3 lip 2005, 00:03
Posty: 6
Kaser napisał(a):
Odpowiedźotrzymasz jak ty nam dasz pewną:
Jakie jest drugie słowo z 10-tej strony instrukcji?

Wybacz ale nie pomagamy piratom i musimy weryfikować kto ma oryginalną wersje gry a kto nie.



"podane" wliczajac naglowek...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 17:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 23:18
Posty: 148
Lokalizacja: danzig
Lailonn napisał(a):
shakey ty nie rozumiesz ;p Jesli by sie dalo bezproblemowo grac na wieksyzch mapach z botami to panowie z EA by je nam udostepnili. W poprzednich bfach przeciez sie dalo. Byc moze sie gubia lub tez nie graja wcale i musza nad tym porpcowac badz tez olali ;]


w poprzednich bf boty byly glupsze od sznuradel, gralem w 1942 z modem desert combat i boty czesto sie gubily albo siedzily w jakims miejscu czekajac na smierc. Zreszta w bf2 na mapie z miastem gdzie US maja baze oddalona od miasta(strike cos tam) boty po zajeciu pierwszej flagi tez sie tam przycinaja czekajac na kule

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 17:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 23:18
Posty: 148
Lokalizacja: danzig
=SheakY=
Zdjecie byly robione z siemensa cx65 ale identyczne robi siemens s55 z dolaczanym aparatem(~200zl)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 21:18 
Offline

Dołączył(a): 16 cze 2005, 15:09
Posty: 148
Sprawa z botami wygląda kiepsko , bo nawet jak przerobisz mapke na 64 to bot który sie zespałni ( ot takie ładne słowo ) na fladze odpowiadajacej mp 32 ,albo 64 poprostu zdechnie i jusz, boty przynajmniej narazie mogą latac po flagach z 16 ( po wyjściu edytora może sie to zmieni ) . Czyli reasumując narazie jest to do bani i trza czekać, zawsze można sobie wstawic na 16 więcej botów z lepsiejszym IQ :lol: ( plik AI )

Pozdro :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL