Teraz jest 19 lip 2025, 14:20

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 12 lip 2005, 00:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Znaczy się, czy można dobić już zabitego przeciwnika, żeby już go medyk nie podniósł? Chciałbym wiedzieć, bo mściwe ze mnie bydlę, a jakoś nie miałem sytuacji, żeby ktoś dobił mnie - zwykły trup z 15 sekundowym timerem zaś jak dostanie serię wygląda dokładnie tak samo jak przedtem i też nie miałem okazji zaobserwować, czy medyk takiego da radę podnieść, czy nie.

W sumie mógłbym sprawdzić sam, grając medem, strzelając do jednego ze swoich i eksperymentując z różną bronią, czy się będzie dało go jeszcze potem ożywić, ale jakoś mnie mierzi ten pomysł :) dlatego pytam najpierw, punish za TK poczeka :)

suplement: czy ktoś wie może, czy za zabicie kolegi z teamu a potem podniesienie defibrylatorem też jest te -4 punkty jak za TK nawet jeżeli on wybaczy i nie da punish? bo tak jest szybciej (niewiele szybciej, ale szybciej) niż rzucać apteczki.... :)

_________________
Obrazek


Ostatnio edytowano 12 lip 2005, 00:05 przez ImRo|Keyser.Soze, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 00:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2005, 01:25
Posty: 150
Lokalizacja: Łorsoł
Pewnie nie działa, ale sprawdź sobie w singlu :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 lip 2005, 00:03 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):
Znaczy się, czy można dobić już zabitego przeciwnika, żeby już go medyk nie podniósł? Chciałbym wiedzieć, bo mściwe ze mnie bydlę, a jakoś nie miałem sytuacji, żeby ktoś dobił mnie - zwykły trup z 15 sekundowym timerem zaś jak dostanie serię wygląda dokładnie tak samo jak przedtem i też nie miałem okazji zaobserwować, czy medyk takiego da radę podnieść, czy nie.

W sumie mógłbym sprawdzić sam, grając medem, strzelając do jednego ze swoich i eksperymentując z różną bronią, czy się będzie dało go jeszcze potem ożywić, ale jakoś mnie mierzi ten pomysł :) dlatego pytam najpierw, punish za TK poczeka :)

tylko artyleria moze to zrobic

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 00:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Próbowałem kiedyś i nie podziałało niestety :(. Musisz się z tym pogodzić ImRo|Keyser.Soze :D .
P.S. Chyba, że komuś się udało...

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 00:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
sprawdziłem w singlu - nic nie działa:( ani nóż, ani seria, ani granat - koleś zostaje 15 sekund choćbym skakał mu po głowie. Humanitaryzm, psia mać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 00:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 maja 2003, 20:02
Posty: 674
W realu pomogło by pewnie położenie na takim delikwencie odbezpieczonego granata (prawy button) i ucieczka od rzeźni. W BF2, zgaduje pewnie jest inaczej.

_________________
punx not red


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 00:29 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Dlaczego? Mina przeciwpiechotna will do :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 02:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Hynol, znaczy sie chcesz kłaść minę przy każdym zabitym wrogu? :D w sumie ma to jakiś sens, szedł tędy jeden koleś, będzie szedł i następny - tylko czy chce ci sie opuszczać pozycję i zasuwać taki kawał, żeby minę położyć? :D

trudnych pytań ciąg dalszy - czy można paść przed czołgiem na glebę, tak żeby szuja przejechał nad tobą i nie zrobił krzywdy? prześwit pancerne jednostki mają, tylko czy wystarczający? bawił się ktoś w samobójcę już?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 02:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2004, 12:47
Posty: 551
ImRo|Keyser.Soze napisał(a):

trudnych pytań ciąg dalszy - czy można paść przed czołgiem na glebę, tak żeby szuja przejechał nad tobą i nie zrobił krzywdy? prześwit pancerne jednostki mają, tylko czy wystarczający? bawił się ktoś w samobójcę już?


raczej nie :wink:... chociaż myśli zamobójczych nie mam i zwykle nie rzucam się pod czołgi :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 06:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
mozna przelezec pod czolgiem nie bedac drasnietym. Pech chcce, ze zazwyczaj UAV pokazuje mu iz ktos jest blisko. Zaczyna sie krecic w poszukiwaniu celu i nas rozjezdza :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 06:39 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Zauważyliście, że czasami trzeba więcej niz jeden strzał z defibrylatora by podnieść gościa (a wydaje mi się, że nie "pudłowałem" tego pierwszego). Może jednak poziom obrażeń ma wpływ na to? Zastępowałoby to dobijanie...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 09:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 maja 2004, 18:41
Posty: 217
Lokalizacja: Grudziadz
wydaje mi sie ze to wina laga, trzeba chwile odczekac nad cialem przed reanimacją.
A co do dobijania to C4 powinno wystarczyc, a jak nie dobije to przynajmiej gdzieś sobie poleci.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 09:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 maja 2005, 17:07
Posty: 446
Cytuj:
trudnych pytań ciąg dalszy - czy można paść przed czołgiem na glebę, tak żeby szuja przejechał nad tobą i nie zrobił krzywdy? prześwit pancerne jednostki mają, tylko czy wystarczający? bawił się ktoś w samobójcę już?


Mozna bez problemowo. zarówno gdy czołg jedzie do tyłu jak i do przodu :P Btw nie tyczy się to tylko tank'ów ale także apc a nawet ( o ile dobrze pamiętam) transporterów. Nie działa jednak w przypadku jeep'ów.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 09:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2005, 01:25
Posty: 150
Lokalizacja: Łorsoł
sawik napisał(a):
Cytuj:
Nie działa jednak w przypadku jeep'ów.


Dzięki Bogu :twisted:
Dlatego preferuję jazdę jeepem MEC (szersze zderzaki = większe pole "działania" :wink: ).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 lip 2005, 10:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2005, 17:49
Posty: 607
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
_XENA_ napisał(a):
Zauważyliście, że czasami trzeba więcej niz jeden strzał z defibrylatora by podnieść gościa (a wydaje mi się, że nie "pudłowałem" tego pierwszego). Może jednak poziom obrażeń ma wpływ na to? Zastępowałoby to dobijanie...

Ja też tak miałem, że musiałem dwa razy pstryknąc kolege z teamu :)
Swoja droga nie trafic z defibrylatora gdy ma sie 2 sekundy na reanimacje ....:lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL