Teraz jest 24 lip 2025, 05:51

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 lip 2005, 11:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2005, 19:38
Posty: 87
serwis internetowy gamershell podał taką informacje

http://www.gamershell.com/news/23080.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 11:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
plotki mowily o poniedizalku, ktory juz minal wiec nawet czwartek nie jest zla data ;] ale poki nie sciagne-nie napalam sie. Tym bardziej, ze dla samej gry starsznie duzo ten patch nie zrobi. Bardziej dla psychiki gracza przy szukaniu servera :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 11:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
Hmm jak to zawsze z wielkimi produkcjami, 'premiera' zawsze wypada kilka dni/miesięcy/lat/dekad* później :D

*) niepotrzebne skreślić

:)

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 11:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 lip 2005, 19:38
Posty: 87
cieszmy się że wyjdzie, bo podczas szukania wolnego serwera cholery mozna dostać. ja mam groszy problem, zamieniłem 1 gb na 2gb i teraz po 10 min grania wywla mi grę i widze goły pulpit.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 11:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
[LB]J.A.C.E.K napisał(a):
ja mam groszy problem, zamieniłem 1 gb na 2gb i teraz po 10 min grania wywla mi grę i widze goły pulpit.

BF2 jest bardzo czuly na wszelkie bledy pamieci. Sprzawdz czy wszystkie pamieci masz na standardowym taktowaniu i timingach oraz przetestuj sobie programem goldmemory - on rowniez jest bardzo czuly - test trwa okolo 1h.
Jesli nadal beda bledy, to powyciagaj kosci i posprawdzaj je pojedynczo (lub parami - nie wiem ile tam kosci masz).

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 12:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
Cytuj:
07.05.05
Unranked Server Download
New non-ranked stand alone server files for Windows and Linux now available. Patch client to be released tomorrow at noon PT.


z newsow po prawej na http://www.eagames.com/official/battlef ... s/news.jsp

skoro juz servery wypuscili to i patchyk bedzie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 13:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2003, 14:10
Posty: 1005
Lokalizacja: Piła
Raix napisał(a):
Cytuj:
07.05.05
Unranked Server Download
New non-ranked stand alone server files for Windows and Linux now available. Patch client to be released tomorrow at noon PT.


z newsow po prawej na http://www.eagames.com/official/battlef ... s/news.jsp

skoro juz servery wypuscili to i patchyk bedzie


Czyli dzisiaj kolo 17 naszego czasu :?:

_________________
Wilda D-Link | www.wilda.pl | #wilda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 13:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2004, 12:47
Posty: 551
Cytuj:
Patch v1.01

* Fixed in issue that caused the Multiplayer Browser to become unresponsive.

* Fixed an issue where some game controls were not available to be rebound within the Options menu.

* Fixed an issue with increasing performance degradation on servers.

* Fixed a problem with shader caching on client/host : after the first map in a rotation, shaders would be loaded on the fly during gameplay.

* Fixed a crash with rebinding LMB

* Fixed a problem that caused environment mapping to not appear on reflective surfaces.

* Fixed a crash that happened when a client picks up a kit that doesn't
exist anymore.

* Fixed a problem with AI when the game was paused for a long time: bots
would become unresponsive and also shoot more accurately.

* LOD distances tweaked on certain objects.


no w sumie poprawili przeglądarkę serwerów :roll: .... no ale wolałbym z niej nie korzystać :twisted: .Ale przynajmiej ma tylko 13 MB więc, ściągnie się w minutkę :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 13:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2004, 11:11
Posty: 945
Lokalizacja: Koszalin
[LB]J.A.C.E.K napisał(a):
cieszmy się że wyjdzie, bo podczas szukania wolnego serwera cholery mozna dostać. ja mam groszy problem, zamieniłem 1 gb na 2gb i teraz po 10 min grania wywla mi grę i widze goły pulpit.


moze sie gryza jezeli masz np. kingstony + goodramy (ja tek mialem)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 13:22 
Offline
Oldboy Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2003, 19:56
Posty: 5352
Lokalizacja: Łódź (Desantowa:)
wypusciliby jakis server manager a nie.... :roll:
a swoja droga ktos patrzyl w pliki serverowe w poszukiwaniu komendy
sv.ranked ?
8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 13:30 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 10:51
Posty: 41
Lokalizacja: Poznań
Skąd (będzie) można ten patch zassać?

_________________
Dla komputera nie ma rzeczy niemożliwych z wyjątkiem tych, których
od niego wymagamy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 13:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2004, 17:39
Posty: 145
Lokalizacja: Wiazowna
Moze stad?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 13:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sty 2005, 11:49
Posty: 345
Lokalizacja: Kraków
Z 4 pkt porpawki jestem najbardziej zadowolony.

_________________
Jeśli blondynka ma czarne odrosty, to znaczy że jej mózg jeszcze walczy...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 14:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2003, 14:10
Posty: 1005
Lokalizacja: Piła
Fruitless napisał(a):
Moze stad?


zapewne koledze chodzilo o client patcha ktorego jeszcze nie ma ale za jakies eeee 3h powinien tam byc

_________________
Wilda D-Link | www.wilda.pl | #wilda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 lip 2005, 14:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 kwi 2004, 17:39
Posty: 145
Lokalizacja: Wiazowna
Zapewne wlasnie tam sie pojawi. A skad ta pokretna kalkulacja ze o 17 naszego czasu? :lol:
Pacific Daylight Time = UTC-7
Central European Summer Time = UTC+2
Roznica: 9h

I jak bym nie liczyl wychodzi ze o 21 :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 96 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL