Teraz jest 4 mar 2025, 07:27

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, 14:21
Posty: 32
Lokalizacja: Warszawa
Witam na forum.

Kupiłem w sobote BF2 i jest to moja pierwsza gra z Serii Batllefield. Dlatego chciałem zadać kilka podstawowych pytań. (wiem że pewnie odpowiedzi na nie znajdują sie tu na forum ale Szukacz :) mi nie pomógł )

A więc:

1. Co ile pktów otrzymuje sie awans ( np. z szeregowego na starszego szeregowego) i czy pkty wypisane w zakładce BFHQ to są te same pkty które widze po wciśnięciu TABA podczas gry? ( chodzi mi o to czy jak np. pod koniec rundy mam 14 pktów to one "wędrują" do statystyk ? )

2. Dlaczego niektóre flagi wyświetlane na mapie, albo te znaczki flag na HUD'zie które pokazuja gdzie iść i jaka jest odległość od flagi są w takim przekreślonym kółeczku ?

3. Ktoś na forum pokazywał filmik że w BF2 nie działają Head-Shoty - więc w co najlepiej strzelać ?

4.Na jakiej zasadzie naliczane są Tickety? (a raczej odliczane)

5.Dlaczego nie zawsze jak wyskocze z samolotu/helkoptera po nacisnieciu 9 otwiera sie spafochron ??

To by było na tyle. Z góry dzięki za pomoc i przepraszam że powielam niektóre teamty. Jak możecie to może dajcie jeszcze jakieś rady początkującemu graczowi BF ( ale nie FPS bo w Call of Duty sie grywało :) )


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 cze 2005, 14:56
Posty: 202
Lokalizacja: Kraków
Ja też witam...po 2 latach gry w AA przesiadłem sie na BF2 (to moja pierwsza gra z tej serii) i jak narazie mało się łapie.gram bo gram ale czasem nie wiem o co biega.. :wink: więc z chęcia poczekam na odpowiedzi na pytania kolegi z góry może w czymś pomogą.. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:12 
Offline

Dołączył(a): 8 mar 2005, 15:07
Posty: 528
Lokalizacja: Świnoujście
Pierwszy awans przy 500 drugi przy 1000pkt i 3 przy 9000 a dalej nie wiem

_________________
Ahhh te czasy Desert Combat....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
ad2. przekreślonej flagi nie da sie przejąć.
ad3. w głowe - filmik był troche przegięty i nikt nie jest pewny co naprawde zaszło na filmie.
ad 4. tickety sa odliczane gdy któraś ze stron ma większą ilość przejmowalnych flag (każda mapa inaczej) + za każdego zabitego przeciwnika spada przeciwnej ekipie 1 ticket.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Czołem!

2. Jeśli dobrze rozumiem z twojego opisu, te "przekreślone kółka" oznaczają nieprzejmowalną flagę.

3. Działają, jak najbardziej. Mało tego - są najbardziej efektywne.
Jeśli nie działają, to rzecz pewnikiem dotyczy jakiego buga albo cheata.

4. Tickety spadają powoli lub szybko w zależności od ilości flag posiadanych przez daną stronę. O ile się nie mylę, w "stanie równowagi" jest tak, że śmierć jednego żołnierza = jeden ticket mniej.

5. Ano też to zauważyłem - najwyraźniej twórcy zadbali, żeby ci się spadochron w śmigło nie zaplątał... :D A tak poważnie - warto po prostu o tym pamiętać i nie skakać ze zbyt niskiej wysokości.

UPDATE

Hehe, sorry - pisaliśmy najwyraźniej jednocześnie z Raixem.

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:35 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Jeszcze jedno mogę dodać w celu uściślenia odpowiedzi - awanse są tylko za grę na serwach rankingowych (takich które są namaszczone przez EA). Za grę na innych nie licz na jakiekolwiek bonusy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 cze 2005, 20:27
Posty: 1080
Lokalizacja: k-lin
DAm ci rade: nie iść na " bagnety " ;d to się nigdy nie sprawdza. Gdy strzela do Ciebie snajper to się nie kładz - ułatwiasz mu. Też tak robie nawet jak wiem że nie trarfie z np. m24 strzelam. Przeważnie cel kawałem przebiegnie i się położy. Łatwo zabić go wtedy :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 cze 2005, 15:46 
Offline

Dołączył(a): 25 cze 2005, 15:48
Posty: 31
Spadochron możesz otworzyć dopiero po chwili lotu, kiedy nie będziesz już widział swoje broni. Chwilę po skoku masz ją jeszcze w rękach. Najlepiej widać to patrząć jak skacze ktoś inny. Tuż po wyskoku jest w pozycji stojącej, a chwilę później rozkłada łapy i leci plackiem. :) Dopiero wtedy można otworzyć spadochron.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2005, 08:39 
Offline

Dołączył(a): 1 lip 2005, 08:34
Posty: 67
Jak mozna poprawic rozpoznawalnosc przeciwnika.
Czy mozna spowodowac aby czerwone podpisy nad zolnierzem widoczne byly zawsze , a nie tylko jak sie grze zechce , albo moze mozna wlaczyc , aby nakrycie glowy przeciwnika mialo zabarwienie na czerwono ?
Niemozliwosc zidentyfikowania celu jest rozbrajajaca.

Drugie pytanie dotyczy pasma. Ile potrzeba klientowi do gry przez internet ? Czy polaczenie potrzebuje 32kbit czy wiecej/mniej ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2005, 08:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
Tom0000 napisał(a):
Jak mozna poprawic rozpoznawalnosc przeciwnika.
Czy mozna spowodowac aby czerwone podpisy nad zolnierzem widoczne byly zawsze , a nie tylko jak sie grze zechce , albo moze mozna wlaczyc , aby nakrycie glowy przeciwnika mialo zabarwienie na czerwono ?
Niemozliwosc zidentyfikowania celu jest rozbrajajaca.

Nie da sie. Naucz sie korzystac z radaru.

Tom0000 napisał(a):
Drugie pytanie dotyczy pasma. Ile potrzeba klientowi do gry przez internet ? Czy polaczenie potrzebuje 32kbit czy wiecej/mniej ?

Masz pelna wersje gry ? Bo to jest podane w instrukcji.

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2005, 09:00 
Offline

Dołączył(a): 1 lip 2005, 08:34
Posty: 67
Nie interesuje mnie to co jest podane w instrukcji tylko to co jest w rzeczywistosci. Napewno sa osoby ktore to pomierzyly.
Odpalilem demo na laczy 640 obciazonym mulami i niestety nie dalo sie sie grac. Pojedyncze swerwery na pingu 2 cyfrowym. Po zalogowaniu skoki obrazu , info o problemie z polaczeniem.
Pewnie potrzebny jest router z podzialem pasma na ip/protocol (ma ktos sugestie jaki ?) , ale do tego i tak trzeba wiedziec ile tego pasma dla konkretnego portu przydzielic).


Ostatnio edytowano 1 lip 2005, 09:07 przez Tom0000, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2005, 09:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2003, 10:35
Posty: 940
Lokalizacja: Watford
Tom0000 napisał(a):
moze mozna wlaczyc, aby nakrycie glowy przeciwnika mialo zabarwienie na czerwono ?


:wink:

_________________
AGN, CFOG, FIA, ETCS (r.i.p.)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2005, 09:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 cze 2005, 01:54
Posty: 61
Shelton napisał(a):
5. Ano też to zauważyłem - najwyraźniej twórcy zadbali, żeby ci się spadochron w śmigło nie zaplątał... :D A tak poważnie - warto po prostu o tym pamiętać i nie skakać ze zbyt niskiej wysokości.


I walić ciągle w tę dziwiątkę. :)

_________________
Nie przestrzegam zasad i stosuję zbyt duży obrazek


i zwisa mi to.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2005, 09:52 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 15:36
Posty: 2259
Lokalizacja: Gliwice
Tom0000 napisał(a):
Nie interesuje mnie to co jest podane w instrukcji tylko to co jest w rzeczywistosci. Napewno sa osoby ktore to pomierzyly.
Odpalilem demo na laczy 640 obciazonym mulami i niestety nie dalo sie sie grac. Pojedyncze swerwery na pingu 2 cyfrowym. Po zalogowaniu skoki obrazu , info o problemie z polaczeniem.
Pewnie potrzebny jest router z podzialem pasma na ip/protocol (ma ktos sugestie jaki ?) , ale do tego i tak trzeba wiedziec ile tego pasma dla konkretnego portu przydzielic).


ktos juz gdzies na forum pisal ze nawet 128 kbitow to malo a jesli do tego masz jeszcze dzielone łącze to juz ci wspołczuję bo nie pograsz. Routery z podziałem pasma są drogie a z te tanie nie mają takich zabawek, najczesciej takie rzeczy robi się na linuxie bo to chyba najtańsze rozwiązanie i jednoczesnie sprawdza się w "boju", ale przy łaczu 640/128 nie robiłbym sobie na twoim mijescu zbyt duzych nadziei bo wątpię czy nawet podział pasma ci pomoze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2005, 10:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
[Night]MaX napisał(a):
przy łaczu 640/128 nie robiłbym sobie na twoim mijescu zbyt duzych nadziei bo wątpię czy nawet podział pasma ci pomoze.

Max jakby dac porty BF2 na najwyższym poziomie razem z ICMP i zostawić odpowiedni kawał zapasu. to może.
problem widze jeden, porty na których są servery BF2 są tak płynne jak i transfery na p2p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL