Teraz jest 4 mar 2025, 19:09

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 30 maja 2006, 22:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
Wlasnie zaobserwowalem nowego glitcha - dzieki zrzutom jeepków jest teraz możliwe wejście do wielu budynków, wliczając w to np. hotel na karkandzie. Nie "na", tylko "do". Wystarczy zrzucić jeepka tak, żeby się w części znalazł w budynku, następnie wejść i wyjść z jeepka - wychodzi się już wewnątrz struktury budynku. Nie udało mi się teog samemu zrobić - jeepka trzeba pewnie zrzucić w jakiś cwany sposób, ale widziałem na własne oczy jak jakieś palanty tak właśnie robiły. Oczywiście oni mogą strzelać z wewnątrz, ale za żadne skarby nie da się ich stamtąd wykurzyć (ani arta, ani granaty, ani splash damage z działka apcty). Tak więc jest to już kolejna, oprócz lockowania heli (da się zrzucić tak jeepka na Havoca, że natychmiast wybucha - a miało się nie dać), niszczenia artylerii, niszczenia czołgów, włażenia na dachy niedostępnych budynków i lockowania flag konsekwencja zrzucanych jeepków. Pięknie widać, jak każda nawet z pozoru drobna zmiana do gry wykorzystywanej przez 1 mln osób jest natychmiast wypaczana.

pozdr, Ognacy

p.s. wkurzające jest jak cholera, jak w tym budynku, pod jedynką meców, siedzą ATcy i support. Bardzo trudne do przejścia.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2006, 00:43 
Offline

Dołączył(a): 23 lut 2003, 19:05
Posty: 290
Lokalizacja: Warszawa
Nie widzialem ale wierze bo nie potrzeba do tego mozliwosci zrzucania jeepka nawet... z 3-4 miesiace temu na karkandzie, pierwsza flaga mec. Wbiegam pod flage bum nie ma mnie... zdjęty zostałem z AK najzabawniejsze ze nikogo nie bylo obok. Sytuacje powtorzyla sie z 3-4 razy az w koncu okazalo sie ze 2 gosci siedzi "w" hotelu i kazdego kto podejdzie pod flage sciagaja... niestety nie wiadomo jak tam weszli.


Ostatnio edytowano 31 maja 2006, 00:46 przez nomek, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2006, 00:44 
Offline

Dołączył(a): 23 lut 2003, 19:05
Posty: 290
Lokalizacja: Warszawa
sry za dubla :\


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2006, 02:22 
Offline

Dołączył(a): 22 sty 2003, 01:09
Posty: 868
ognacy -> Jeśli ten bug cię wkurza to po cholere próbowałeś to zrobić sam? Jak by ci się udało to jak sądzę tematu by nie było?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2006, 06:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
Dobrze ze próbował, jak się udowodni to może wypieprzą w świat tego patcha 1.3

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2006, 06:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2004, 13:19
Posty: 405
Lokalizacja: Bogatynia/Wrocław
Dostać się do Karkandzkiego hotelu można już było dawniej, spawnując się przy dowódcy drużyny stojącego w wąskim przejściu między Hotelem, a sąsiednimi budynkami.

_________________
Acer Aspire 7552G => Phenom II BE x4 X920 2.3GHz, Radeon HD 5850 1GB, 4GB DDR3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2006, 06:41 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2006, 02:38
Posty: 126
Lokalizacja: wawa
Witam
wlasnie Ognacy mnie oswiecil :))
Jako ze gram z buta czyli prawie zawsze na kamasz wczoraj 1 raz od wiekow w/w sytuacja miala miejsce.3 gosci w hotelu i niestety to miejsce trzeba omijac z daleka :)).Okrazalem Hotel szukajac winnego chyba ze 2 razy i dopiero jak oprzytomnial commander :)) zobaczylem 3 punkciki w srodku
Ciekawe czy mozna z w/w miejsca wyjsc bez problemow czy do konca rundy goscie jako niesmiertelni beda tam siedziec :)).
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2006, 07:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lip 2005, 14:41
Posty: 970
Dowodca_Pawel napisał(a):
ognacy -> Jeśli ten bug cię wkurza to po cholere próbowałeś to zrobić sam? Jak by ci się udało to jak sądzę tematu by nie było?

ej ETCS, wszystko wam sie juz myli, to Lailonna macie torpedowac nie Ognacego ... :) chyba ze sie cos zmienilo i Ognac tez juz jest na waszej liscie 'to do' 'cokolwiek napisze, napisz cos odwrotnego'
do pewnego momentu wasze posty trzymaly level dyskusji, teraz zalatuja gosiewskim.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2006, 07:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
Dowodca_Pawel napisał(a):
ognacy -> Jeśli ten bug cię wkurza to po cholere próbowałeś to zrobić sam? Jak by ci się udało to jak sądzę tematu by nie było?


Oczywiście, nie byłoby. Zatrzymałbym tę bezcenny sekret tylko dla siebie, i zresztą siedziałbym prawdopodobnie całą noc w tym hotelu. Czekałbym z wypiekami na twarzy na jakiegoś gracza, żeby mu znienacka przyładować seryjkę. Och, radości kampienia, nie byłoby jej końca...

Ognacy

p.s. A tak na serio, to miałem ochotę się tam dostać, żeby ubić całą kompanię kampujących tam ATków, którzy zresztą przejmowali tę flagę ilekroć przesuwaliśmy się do następnej. Cokolwiek irytujące, jak nie możesz człowiekowi założyć przyzwoitego, 1.3-style locka, i nabić fragów :-)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2006, 08:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 paź 2005, 06:56
Posty: 1697
Lokalizacja: Burton On Trent
ognacy napisał(a):
Pięknie widać, jak każda nawet z pozoru drobna zmiana do gry wykorzystywanej przez 1 mln osób jest natychmiast wypaczana.


I tu masz brachu święta racje.
EA po raz kolejny przejeżdża się na swoich innowacjach.
I znów będą mówić że im nie o to chodziło.
Nie ma co ukrywać że gra się tak jak programiści przewidywali przez pierwsze dwa miesiące.
Później to już wykorzystywanie pełnych możliwości gry,bugów i śrubowanie jej na maxa

Choć są granice bo skaczące naleśniki to nie to samo co chowanie się w budynkach gdzie jesteś nie do zabicia

Co do tego buga to zawsze się tak dało zrobić.Nie ma sensu mówić jak się to robi bo bany za to lecą i bardzo dobrze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2006, 09:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2005, 20:17
Posty: 308
http://media.putfile.com/dragon_bug moze ktos wyjasni jak takie cus zrobic ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2006, 09:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2004, 22:37
Posty: 976
Lokalizacja: śląsk
tu działa mały 'teleport' - wystarczy że rozwalisz łódke i wskoczysz do wody, poczekasz aż się zrespawnuje i powinna cię 'wypchnąć' do środka budynku (ważny jest jeszcze mały szkopuł, ale myśle że sam na niego wpadniesz ;)

_________________
This user possesses the following skills:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2006, 11:22 
Offline

Dołączył(a): 20 wrz 2005, 16:28
Posty: 122
Zróbcie tak:

Jak zobaczy ktoś kogoś w budynku to niech pisze na ogólnym czacie, że właśnie zrobił im screenshota i wysyła do EA by im statsy wykasowali.
Działa na 100%, widziałem jak goście błagali i obiecywali,że to ostatni raz.
Można dodać,że zdjęcie się wrzuci na forum EA i presja jeszcze silniejsza. Najlepiej SS zrobić jak serwer ma włączone AllowFreeCam, czyli jak się zginie wciskamy spacje i hulamy kamera gdzie się da, czyli do budynku hotelu MEC i taki dowód to już coś.
Pzdr


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2006, 11:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
Tak, to czasami działa. Z drugiej strony trochę to śmieszne straszyć wujkiem policjantem - tego glitcha po prostu powinno nie być. Tymczasem mój wątek na forum EA games został usunięty (!) a wątek na forum totalbf2.com zamknięty w ciągu 20 minut od wysłania informacji o glitchu, nawet bez szczegółów jak to dokładnie należy zrobić. Dostałem natomiast kilka PMów od zwolenników patcha 1.3, już po zamknięciu wątku, informujących mnie uprzejmie, że przecież to można było robić vodnikiem już wcześniej, więc przecież to żaden problem. No tak. Niech mi teraz ktoś powie, jacy mistrzowie pracują w DICE, jacy wspaniali fachowcy, skoro nie sa w stanie dodać do serwera prostego sprawdzania, czy gracz nie znajduje się przypadkiem w obszarze, w którym znaleźc sie nie powinien? Jak był glitch z obrotową wieżyczką, to naprawili to tak, że dodali w programie kienckim ograniczenie czułości myszki, jak się jest na wieżyczce. Oczywiście obejście zostało znalezione chyba tego samego dnia, gdy wyszedł patch 1.2. Niczego się nie nuczyli. Można wręcz odnieść wrażenie, że to muszą być już jacyś inni programiści niż ci, co to tworzyli, którzy nie chcą wnikać w (zapewne zabagniony) kod i cokolwiek zmieniać. Wszystko po linii najmniejszego oporu. Tyle w temacie, że w EA pracują fachowcy, którzy wszystko po 10 razy przemyślą zanim zrobią :-P

pozdr,
Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 maja 2006, 12:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 wrz 2004, 22:37
Posty: 976
Lokalizacja: śląsk
faktycznie dla nich - praca w na cudzym kodzie musi być frustrująca ;p chcą dobrze a wychodzi gorzej niż było...

_________________
This user possesses the following skills:
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL