Teraz jest 5 mar 2025, 22:00

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 2 paź 2007, 08:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2005, 14:13
Posty: 1042
Mam pytanko może ktoś wie otóż ostatnie 2 dni - do wczoraj miałem dziwny efekt wsiadająć np do helki nie słyszałem wirnika inne dźwięki wszystkie - efekt tego był szokujący latałem z numlockiem to mnie o czity posądzał bo wiedziałem dokładnie gdzie jesz heli przeciwnika słyszałem go na długo zanim się pojawił, wiem że to mało popularny temat o configach ale wie ktoś jak to ustawić bo grało się świetnie niestety jak niespodziewanie się pojawił tak samo niespodziewanie znikł.

Vista 64, x-fi jakby kto pytał.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2007, 08:54 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
Nie wiem czy to to samo ale wiem jak usunac dzwieki strzalow (swoich) ale ma to swoje minusy (nie slychac gdy jestes namierzany w heli, jet i czolgu) a i w tym cfg wylaczone jest ogluszenie (oczywiscie to sound.con) Pozmieniane sa ze dwie linijki to se znajdz ktore masz inne niz tu :
rem ** Custom **
sound.masterVolume 1.0


rem ** Balance between 2d and 3d samples.
sound.setProperty "balance2d3d-default" 1.0
sound.setProperty "balance2d3d-eax" 1.0

rem ** Reverb and obstruction
vars.set sound-maxreverb 1
vars.set sound-reverb-steepness 3.30
vars.set sound-raylength 17

rem ** Obstruction when angle between listener, source and obstructing object
rem ** is 0 degrees
vars.set sound-obstruction-max 1.0
rem ** Size of listener's obstruction sphere
vars.set sound-listener-radius 0.15
rem ** Size of obstructing object (inserted at obstruction point)
vars.set sound-obstruction-radius 5

rem ** Ambient sound properties
sound.setProperty ambient-fade-time 1.3
sound.setProperty ambient-forced-fade-time 0.7
sound.setProperty ambient-indoor-obstruction 0
sound.setProperty ambient-indoor-obstruction-speed 0.08

rem ** Air absorption.
sound.setProperty airabsorption-eax-mindistance 5
sound.setProperty airabsorption-eax-maxdistance 40


rem ** Setup tinnitus. First file is the "tinnitus" sample, the second
rem ** file is the man down sample.
sound.tinnitusSetup "Common/Sound/tinnitus.wav,Common/Sound/man_down_state.wav" 1 2 4 0.88

rem ** Wind sound
ObjectTemplate.create Sound S_Wind
ObjectTemplate.lowSamples 0
ObjectTemplate.soundFilename "Objects/Soldiers/Common/Sound/soldier_wind_loop.wav"
ObjectTemplate.loopCount 0
ObjectTemplate.is3dSound 0
ObjectTemplate.stopType 0
ObjectTemplate.volume 1
ObjectTemplate.reverbLevel 0
ObjectTemplate.volumeEnvelope 0/1/0/1/0/2/0.15/0/0/1/1/0/

sound.windSetup S_Wind 30.0

rem ** Factor of explosion radius that triggers the tinnitus effect
vars.set sound-tinnitus-range 0.0

rem ** Early sample prioritization
sound.setProperty prio-k-frontback 0
sound.setProperty prio-k-rightleft 0
sound.setProperty prio-k-age 0.5
sound.setProperty prio-age-only-distance 5
sound.setProperty prio-k-distance 1.0

rem ** Distance delay
rem ** Shortest distance from listener where distance delay will be applied
sound.setProperty distance-delay-threshold 5
rem ** Delay multiplier (1 means 1/300 s/m)
sound.setProperty distance-delay-factor 1


rem ** The linear gain where playing sounds get a negative bias in the
rem ** priority. They may also be muted.
sound.setProperty max-distance-cutoff 0.015


rem ** Doppler effect. Realistic doppler effect factor is 1
sound.dopplerEffect 1

rem ** Number of MB we require from the OpenAL provider. Some native drivers
rem ** can't always give us that (Creative).
sound.setProperty required-buffer-size 90

PS Zeby nie było nie uzywam tego xD


Ostatnio edytowano 2 paź 2007, 09:02 przez Grubber{PL}, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2007, 08:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 sie 2005, 09:48
Posty: 643
Lokalizacja: Leamington SPA, UK
X-fi, X-fi ..... też robi mi takie numery, może nie tak "użyteczne", zazyczaj słysze jakieś "blimkanie", strzały, i inne dziwne odgłosy. Pci Latency Tool i ustawienie opóźnienia dla X-fi na 032 pomaga.... jak zrobić w drugą stronę nie pytaj, ma to znamiona czitu.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2007, 09:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lis 2005, 14:13
Posty: 1042
Serio to było jakbym grał w inną grę latałem i wsłuchiwałem się gdzie jest przeciwnik to wyglądało tak że w zasadzie mógłbym strzelać w ciemno, żebyście słyszeli głos numlocka jak mówiłem że blackhawk zaraz wyleci z kanionu ;)

Kiedyś miałem też fajny efekt 2142 jak włączyłem filtrowanie siatka znikła poprostu i tez potem nie udało mi się wyczaić jakie ustawienia.
co więcej znikła sieatka i..... z odległości znikły krzaki więc dokładnie widziałem gości którzy w nich leżą.

Gruber tego sound.con kiedyś próbowałem ale wtedy strzelanie jest takie - plastikowe gra się inaczej ogólnie nie polecam bo np nie słyszysz że ci wyszarzyli flagę ;) się można zdziwić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2007, 10:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
Jak sie przyzwyczaisz to sie gra spoko slyszysz ze ci ktos biega za plecamii gdy strzelasz :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 paź 2007, 12:07 
Offline

Dołączył(a): 21 paź 2006, 09:47
Posty: 268
Lokalizacja: Częstochowa
Tez tak mialem i dodatkowo jakis szum.. slyszalem strzaly z drugiego konca mapy lol.. wkurzajace :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 paź 2007, 21:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20 mar 2007, 18:56
Posty: 180
Lokalizacja: Mchy
Ja tak mam (przynajmniej podobnie bo nie słyszę moich odgłosów typu strzał,silnik pojazdu w którym siedzę itp.) gdy zmienię na dźwięk sprzętowy więc gram na programowym i od razu pytanko o co chodzi zmieniałem stery itd. nic nie pomogło (Audigy ZS) teraz mam integre Realtek HD 7.1 i to samo???

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2007, 10:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sty 2007, 22:27
Posty: 171
a już najbardziej wnerwiające jest to gdy dźwięk przeładowania albo leczenia z apteczki sie zatnie całą runde a nawet czasami nie jedną w kółko do wczytania kolejnej mapy apteczka jeszcze spoko ale ten jazgot przeładowywania amo no powiesic sie można na nitce dentystycznej

nie wiecie może od czego to zależne ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 paź 2007, 13:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
Wiem ze gdy np leczysz sie apteczka w rekach i zmienisz kita dziwiek leczenia zostaje ale wystarczy wlaczyc apteczke i juz. Dziwk przeladowania nigdy mi sie nie zacioł.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL