Teraz jest 6 mar 2025, 10:55

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 paź 2007, 19:25 
Offline

Dołączył(a): 28 mar 2006, 23:08
Posty: 19
Lokalizacja: Ełk
Hejka,Mam pytanko otóż kiedyś znalazłem temat mówiący o zmianie wartości w pliku dający zmianę efektu wybuchu granatu nieprzyjaciela,chodzi mi oto,że po wybuchu obraz nie rozmywa się,przy wystrzale nie pojawia się dym co umożliwia lepszą widoczność.Już ponad rok nie grałem i teraz nie mogę odnależć tego tematu jeżeli ktoś wie w jakim pliku należy dokonać zmian i jakich,to proszę o odpowiedż.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2007, 19:37 
Offline

Dołączył(a): 15 wrz 2007, 17:58
Posty: 252
Też by mi się przydało, ale czy to nie jest małe oszustwo :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2007, 19:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2006, 14:55
Posty: 401
Lokalizacja: Opalenica
howto cfg.. było...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2007, 19:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 sie 2007, 12:21
Posty: 97
JUMBO[PL] napisał(a):
teraz nie mogę odnależć tego tematu

Masterkillerek czytaj za zrozumieniem

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2007, 19:49 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
zmiana w pliku '' sound '' , ale są tego konsekwencje , spytaj się Grubbera on się na tym zna 8) .

http://forum.battlefield.pl/privmsg.php ... ost&u=5861 <-------- PM [ Prywatna Wiadomość ] do Grubbera spytaj sie co i jak on Ci pomoże .

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
Binance - kliknij -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2007, 19:53 
Offline

Dołączył(a): 15 wrz 2007, 17:58
Posty: 252
Ekhm a dokładniej :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2007, 21:21 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2005, 10:20
Posty: 1989
Lokalizacja: Piaseczno
Blizzard_ napisał(a):
zmiana w pliku '' sound '' , ale są tego konsekwencje , spytaj się Grubbera on się na tym zna 8) .

http://forum.battlefield.pl/privmsg.php ... ost&u=5861 <-------- PM [ Prywatna Wiadomość ] do Grubbera spytaj sie co i jak on Ci pomoże .


Konsekwencji z tym związanych nie ma. Tego pliku nie sprawdza PB tak samo jak Usersettings.con. Więc sobie Sound.con może zmieniać jak chce. Nawet wyłączać ogłuszenia po granatach. ;).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 paź 2007, 21:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 paź 2006, 14:55
Posty: 401
Lokalizacja: Opalenica
Aroslaw93 sam czytaj ze zrozumieniem. Podałem mu fraze po której może bardzo łatwo to znaleźć.

I nie spamuj na forum...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2007, 14:07 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5036
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
DeathName , chodziło mi to , że ktoś sobie zmienił tak ze nie słyszał jak sie do niego strzela :lol: , więc lepiej jest gdy się zna na tym i potem się powinno " bawić " .

_________________
#5000. post i "spamer!" :lol: |czekałem od początku(:
Binance - kliknij -15% opłat transak. na najlepszej giełdzie kryptowalut


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 paź 2007, 15:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
Cytuj:
Sound.con

rem ** Custom **
sound.masterVolume 1.0


rem ** Balance between 2d and 3d samples.
sound.setProperty "balance2d3d-default" 1.0
sound.setProperty "balance2d3d-eax" 1.0

rem ** Reverb and obstruction
vars.set sound-maxreverb 3
vars.set sound-reverb-steepness 1
vars.set sound-raylength 17

rem ** Factor of explosion radius that triggers the tinnitus effect
vars.set sound-tinnitus-range 0.0 -


Zmien na to co u góry i nie bedziesz ''otumaniony po wybuchu granatu.Nie slychac tez wystrzalu z twojego karabinu i paru innych dzwiekow.Pozatym wszystko bylo,wystarczy poszukac :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2007, 13:20 
Offline

Dołączył(a): 28 mar 2006, 23:08
Posty: 19
Lokalizacja: Ełk
Dziękuję bardzo za odpowiedzi.Pewnie wielu pomyśli,że to nie uczciwe,skoro dozwolone i nie ma za to kary no to czemu nie spróbować! na pewno pomoże w grze.Do zobaczyska na serwku.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 paź 2007, 14:30 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 kwi 2004, 11:12
Posty: 3384
JUMBO[PL] otrzymał odpowiedź, więc zamykam temat.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL