mcmt napisał(a):
Gra nie toczy sie u ciebie na monitorze, tylko na serwerze. Takze musisz ucelowac w obiekt, ktorego tak na prawde nie widzisz, albo inaczej; widzisz z opoznieniem. Samolot wroga, ktory masz przed oczyma byl w tym miejscu kilkadziesiat milisekund temu na serwerze + kiedy oddajesz strzal musisz przewidziec, ze twoj samolot na serwerze zacznie strzelac kilkadziesiat milisekund pozniej. To najczesciej przeszkadza w trafianiu. Byly prowadzone eksperymenty niejednokrotnie, kiedy probowalismy ucelowac w mysliwiec lecacy pod katem 45*+ wzgledem nas w jakies wiekszej odleglosci. Na monitorze widzialem jak kule dochodza celu i na celu pojawial sie odprysk, gdy cel nie tracil wogole hp. Kwestia wyczucia nabytego przez dluuugie miesiace.
Czyli bardzo dużo zależy od pingu, im mniejszy tym mniej powinno być odprysków i celności rakiet też chyba jest większa-tak mi się przynajmniej wydaje. Jeżeli dobrze rozumiem to te wszystkie opóźnienia przemawiają za tym by jednak strzelać przed samolotem

, i że trzeba więcej wyczucia, szczęścia, praktyki niż realistycznego strzelania jeśli chodzi o te odpryski-ale to jest gra i trzeba się dostosować. Dzięki za komentarz.
BTW. Ogólnie to na pubach coś zaczyna mi wychodzi z tym strzelaniem.
