Teraz jest 21 lut 2025, 23:20

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 maja 2006, 14:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 lut 2005, 21:27
Posty: 128
Lokalizacja: Żabno k. Tarnowa
Witam

Pytanie jak w temacie. Chodzi mi o to czy da sie (jesli tak to jak) zmienic pojazdy np. w Karkandzie zeby zamiast M1A2 byl heli?

_________________
Żaden Mada Faka Nie Podskoczy Do Polaka...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 15:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
Podrzuciłeś fajny pomysł, to postanowiłem sprawdzić i da się bez odpalania edytora modów. Daj mi 5 min, to napiszę krok po kroku jak to zrobić :).

//UPDATE
UWAGA. Przed dokonywaniem wszelkich zmian należy zrobić kopię wszystkich edytowanych plików. Za błędy (i kicki/bany punkbustera) nie odpowiadam.

Jak polatać Cobrą na Karkandzie ?
1. Znajdujemy plik:
Kod:
c:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Levels\Strike_at_Karkand\server.zip

2. Kopiujemy gdzieś na bok i rozpakowujemy.
3. Po rozpakowaniu znajdujemy plik
Kod:
F:\1\gamemodes\gpm_cq\16\GamePlayObjects.con

(dla trybu conquest i mapy 16)
4. zmieniamy atrybuty pliku i odznaczamy "Tylko do odczytu"
5. Otwieramy plik w notatniku i odnajdujemy linię, np. numer 26 i 27:
Kod:
ObjectTemplate.setObjectTemplate 1 RUTNK_T90
ObjectTemplate.setObjectTemplate 2 USTNK_M1A2

Tutaj widzimy jakie pojazdy w danym punkcie pojawią się w zależności od tego, po czyjej stronie jest flaga.
6. Jako, że jest to flaga nie przejmowalna, to czołg T90 olewamy i linię 27:
Kod:
ObjectTemplate.setObjectTemplate 2 USTNK_M1A2

zmieniamy na
Kod:
ObjectTemplate.setObjectTemplate 2 AHE_AH1Z

(oznaczenia wszystkich pojazdów możemy sobie wyszukać grzebiąc w plikach innych map i wyszukując podobne linie)
7. Zapisujemy zmiany w pliku i zmianiamy atrybuty pliku dodając "Tylko do odczytu" (nie jestem pewien czy zmiana atrybutów jest konieczna).
8. Pakujemy wszystkie rozpakowane pliki do pliku "server.zip" i podgrywamy w miejsce oryginalnego:
Kod:
c:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Levels\Strike_at_Karkand\server.zip

9. Odpalamy gre i tworzymy serwer lokalny, mapa Karkand 16.

10. W bazie USA zamiast czołgu stoi Cobra :).

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 maja 2006, 17:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
Dobre :D

Szczerze powiedziawszy to fajna sprawa z cobra na karkandzie ;]

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL