Podrzuciłeś fajny pomysł, to postanowiłem sprawdzić i da się bez odpalania edytora modów. Daj mi 5 min, to napiszę krok po kroku jak to zrobić

.
//UPDATE
UWAGA. Przed dokonywaniem wszelkich zmian należy zrobić kopię wszystkich edytowanych plików. Za błędy (i kicki/bany punkbustera) nie odpowiadam.
Jak polatać Cobrą na Karkandzie ?
1. Znajdujemy plik:
Kod:
c:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Levels\Strike_at_Karkand\server.zip
2. Kopiujemy gdzieś na bok i rozpakowujemy.
3. Po rozpakowaniu znajdujemy plik
Kod:
F:\1\gamemodes\gpm_cq\16\GamePlayObjects.con
(dla trybu conquest i mapy 16)
4. zmieniamy atrybuty pliku i odznaczamy "Tylko do odczytu"
5. Otwieramy plik w notatniku i odnajdujemy linię, np. numer 26 i 27:
Kod:
ObjectTemplate.setObjectTemplate 1 RUTNK_T90
ObjectTemplate.setObjectTemplate 2 USTNK_M1A2
Tutaj widzimy jakie pojazdy w danym punkcie pojawią się w zależności od tego, po czyjej stronie jest flaga.
6. Jako, że jest to flaga nie przejmowalna, to czołg T90 olewamy i linię 27:
Kod:
ObjectTemplate.setObjectTemplate 2 USTNK_M1A2
zmieniamy na
Kod:
ObjectTemplate.setObjectTemplate 2 AHE_AH1Z
(oznaczenia wszystkich pojazdów możemy sobie wyszukać grzebiąc w plikach innych map i wyszukując podobne linie)
7. Zapisujemy zmiany w pliku i zmianiamy atrybuty pliku dodając "Tylko do odczytu" (nie jestem pewien czy zmiana atrybutów jest konieczna).
8. Pakujemy wszystkie rozpakowane pliki do pliku "server.zip" i podgrywamy w miejsce oryginalnego:
Kod:
c:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Levels\Strike_at_Karkand\server.zip
9. Odpalamy gre i tworzymy serwer lokalny, mapa Karkand 16.
10. W bazie USA zamiast czołgu stoi Cobra

.