Hynol napisał(a):
Sportowiec, z dobrym refleksem ma czas reakcji na bodziec około 14 ms...
hehehehe, dobre!
widzę, że temat milisekund masz obstukany
Jeszcze raz przeczytałem co sam napisałem wcześniej o tych opóźnieniach i tylko bym dodał jedno do tamtego posta.
Można znaleźć dużo punktów\miejsc powstawania opóźnienia w grze natomiast nie twierdzę, że wszystkie wspomniane mają "decydujące" znaczenie. Moje zdanie na temat giercowania multi ( i raczej nic nie wskazuje puki co abym zmienił zdanie, iż:
NAJWAŻNIEJSZY JESTEŚ TY, JA, GRACZE tzn. UMIEJĘTNOŚCI KAŻDEGO Z NAS, bo ping od 10 do 100 daje "prawie" podobne szanse dla każdego ludka i możliwość wykazania się własnym kunsztem, reszta może nie mieć znaczenia ("może" nie znaczy, że nie ma no ale niestety niewiem jak rzetelnie to sprawdzić w warunkach poligonowych

, nie na LAN'ie tylko np. przy dwóch graczach z podobnymi łączami dla których ping ma zbliżone wartości natomiast np.posiadają różne kompy

)
i samodzielnie puszczam sobie kontre -
- Najlepiej jak nie zacznie się zagłębiać w takie niuanse bo już doświadczyłem sam jak można sobie popsuć świetną zabawę dopatrując się po każdym własnym zgonie - wszechobecnego laga chochlika złośliwego:lol: i po każdej porażce analiza "czynników zewnętrznych" a prawda prosta była zawsze jak świński ogon

im dłużej obserwuje/gra się w jedną grę tym więcej dostrzega się różnych rzeczy na ekranie z jednym odziwo wyjątkiem - że poprostu ktoś był od nas lepszy i szybciej/celniej strzelił (moje własne wrażenia i nie mam na myśli nikogo innego po za mną-choć często się nasłuchałem jednego - LAGGG! albo , ooooo fu*k lagggggg! Itp. Oczywiście było to wcześniej grając i posługując się przy tym TeamSpeakiem a muszę w tym miejscu pochwalić B2 za kapitalne rozwiązanie "voica" tzn. że bez przytrzymania jednocześnie klawisza nikt nas nieusłyszy. Prosta niby rzecz ale jakże skuteczna w utrzymaniu ogólnego spkoju w "eterze".
pozdro