Menelik napisał(a):
Głowny problem przy załatwianiu tego typu reklamacji to brak "pisemnego" potwierdzenia złożenia reklamacji wraz z ządaniem (np. zwrotu pieniędzy) w dniu oddania sprzętu do reklamacji - sprzedawca zapewnia nas o tym że wszystko zalatwi a my później czekamy i czekamy.
Polskie prawo chroni producenta nie konsumenta.
Nigdzie nie jest powiedziane w żadnym miejscu, żadnej ustawy o czasie dokonania naprawy!! I możecie się sądować,wściekać i co tylko kto chce....Zapis mówi o"możliwe najkrótszym terminie"
Jedyne wyjście to jak napisał Menelik:
w momencie złożenie reklamacji w SKLEPIE na piśmie oświadczacie co jest nie tak z towarem i czego żądacie!
I tu jest ten jedyny termin 14 dni w którym SKLEP ma się ustosunkować do waszego PISMA!
oddzielna sprawa to gwarancje "zewnętrzne"
kupując towar zgadzasz sie na procedury gwarancyje opisane w karcie i one ciebie obowiązują!
I tu jest pole do popisu dla producentów
Ja mogę tylko ostrzedz was przed gwarancją MULTIMEDIA VISION - produkty:plustek,pentagram,gainward
Mój rekord naprawy wynosi: 78 DNI
Jak ktoś ma karte gw. niech przeczyta sobie pkt 14.b
