Witam wszystkich,
Na wstępie chciałem zaznaczyć że przeszukałem różne fora w poszukiwaniu pomocy na mój problem.
Mój problem polega na tym wczoraj napisałem do pomocy technicznej na polskiej stronie ea.pl z prośbą o nowy klucz ponieważ mój stary klucz uległ zniszczeniu przez zalanie. Dzisiaj otrzymałem pozytywną odpowiedź z nowym kluczem oraz z instrukcją aktywowania go "Proszę aktywować nowy klucz do gry Battlefield 2 w programie EADM, który można pobrać z
http://eapo-new.custhelp.com/app/answer ... 09/kw/eadmPo aktywacji klucza, proszę pobrać grę na dysk twardy. "
Program ściągnąłem bezproblemowo , zalogowałem się na EADM, po czym przy aktywacji klucza wyskakuje mi błąd o treści "Wprowadzony kod nie jest prawidłowym kodem aktywacji produktu" . nie mogę i nie potrafię zarejestrować tego klucza ani ściągnąć gry za pomocą EADM. Zwracam się z prośbą o pomoc.
Pozdrawiam,
OzimO