Teraz jest 26 lis 2024, 12:37

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 lip 2005, 15:15 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Czy u was tesz tak się bebi?

Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2005, 15:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2003, 16:08
Posty: 643
Lokalizacja: Wawa
Tak, i nie tylko na karkandzie. Przy naglych spadkach terenu silnik widac tak to sobie upraszcza.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2005, 15:28 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
tez mam ten problem - mój drugi post pod tym linkiem
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?t=10831
podobno wina gry


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 lip 2005, 15:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 01:45
Posty: 304
Lokalizacja: z kraju na Europy skraju
_XENA_ napisał(a):
Czy u was tesz tak się bebi?


A i owszem. Podobne myki widziałem na Sharqi Peninsula.

_________________
Nikt nie mówi ani słowa, nikt nie dziwi się niczemu. Wszystkie skarby tego świata pod bazyliką w Licheniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2005, 15:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Mi to w ogóle nie przeszkadza. Byle fragi leciały... :D :D

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2005, 16:02 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
No coosz - dobrze i źle. Dobrze, bo bałem się, że to wina mojej grafy. Źle, bo dziko wygląda.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2005, 16:06 
Offline

Dołączył(a): 10 kwi 2003, 12:46
Posty: 140
Lokalizacja: Ostrów wlkp.
w sumie to jest śmieszne bo w jednym miejscu grafika jast idealna a w drugim takie krzaczki wychodzą. Dla mnie to jest równie irytujące co wyrastająca trawa przedemną;


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2005, 16:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 01:45
Posty: 304
Lokalizacja: z kraju na Europy skraju
_XENA_ napisał(a):
No coosz - dobrze i źle. Dobrze, bo bałem się, że to wina mojej grafy. Źle, bo dziko wygląda.


Ale ja mam taką samą grafę jak ty (Leadtek GF6800GT) :lol:

_________________
Nikt nie mówi ani słowa, nikt nie dziwi się niczemu. Wszystkie skarby tego świata pod bazyliką w Licheniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2005, 17:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
Rip van Winkle napisał(a):
_XENA_ napisał(a):
No coosz - dobrze i źle. Dobrze, bo bałem się, że to wina mojej grafy. Źle, bo dziko wygląda.


Ale ja mam taką samą grafę jak ty (Leadtek GF6800GT) :lol:

To ja was uspokoje, bo na Gigabyte 6600GT PCI-e tez tak jest :).

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2005, 17:31 
Offline

Dołączył(a): 10 lip 2005, 22:42
Posty: 695
Lokalizacja: Białystok
xena ale u ciebie zajebiscie grafa wyglada :shock: :? w porownaniu do mojego to u mnie kwadrat :wink: :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2005, 17:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 lis 2003, 06:42
Posty: 221
Lokalizacja: z KrAkOwA
To poprostu jest rów odpywowy (zwykły ściek) bo to przeca mapka miejska a wy sie bugów doszukujecie. Chłopaki z EA naprawde dopracowali te mapy. :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2005, 18:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2004, 01:08
Posty: 1842
Lokalizacja: Myslovitz
kiedys mialem podobne obawy Xena, ale wyglada identycznie :)

_________________
my eyes, my evidence


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2005, 18:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
poprostu komputer myśli że ty tego obszaru niewidzisz i niegeneruje go do końca i dopiero po chwili. Taki bład w gierce, tez go mam jak mi karta troche pochodzi zadługo ;p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2005, 19:41 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 09:07
Posty: 872
Lokalizacja: Midlands, UK
Wojtek_POLAND napisał(a):
Dla mnie to jest równie irytujące co wyrastająca trawa przedemną;


W sumie jak jestesmy przy temacie trawy to beznadziejna sprawa z nia. Chowanie sie w niej mija sie z celem, bo z odleglosci i tak przeciwnik widzi nas i nie widzi trawy w ktorej sie chowamy, my natomiast przez ta trawe nic nie widzimy.. :twisted:

_________________
Drunk_Musketeer


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lip 2005, 19:53 
Offline

Dołączył(a): 4 lip 2005, 11:34
Posty: 743
Lokalizacja: mińsk maz
Mordoklej napisał(a):
Wojtek_POLAND napisał(a):
Dla mnie to jest równie irytujące co wyrastająca trawa przedemną;


W sumie jak jestesmy przy temacie trawy to beznadziejna sprawa z nia. Chowanie sie w niej mija sie z celem, bo z odleglosci i tak przeciwnik widzi nas i nie widzi trawy w ktorej sie chowamy, my natomiast przez ta trawe nic nie widzimy.. :twisted:

w Vietnamie to dobrze jest zrobione - trawa prześwituje :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL