Teraz jest 25 lis 2024, 13:47

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2005, 15:54 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2003, 13:34
Posty: 1167
Lokalizacja: Warszawa
Ronin napisał(a):
Mam wlasnie taka karte dzwiekowa Audigy2 ZS, i ogolnie wszystko jest w porzadku.


zanim powiesz, ze wszystko jest ok posluchaj porownania:

http://www.sektion1.de/battlefield2/bf2eax/copmpare.mp3

mi tez wydawalo sie, ze jest ok - jednak po posluchaniu tego mp3 - nagranego w bf2 wyraznie widac, ze jest drastyczna roznica


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2005, 17:25 
Offline

Dołączył(a): 27 cze 2005, 19:36
Posty: 143
No w mp3 dzwięk jest zwalony, ale ja nie mam takiego pogłosu, a Kubra Dam przebiegałem wzdłuż i wszeż. Poza tym kilka osób też stwierdziło, że nie ma żadnych problemów, to znaczy że to nie jest wina gry. Albo macie coś ze sterownikami zwalone, albo z ustawieniami. Mi to wygląda na jakiś effect konsoli EAX, który jest włączony, a nie powinien być. Do słuchania muzy może i dobry :D, ale do gier się wszystko wyłącza :D.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2005, 19:38 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2003, 13:34
Posty: 1167
Lokalizacja: Warszawa
fOrTy_7 napisał(a):
No w mp3 dzwięk jest zwalony, ale ja nie mam takiego pogłosu, a Kubra Dam przebiegałem wzdłuż i wszeż.


o lol... ten poglos to jest wlasnie to co powinienes slyszec - logiczne, ze dzwiek inaczej sie zachowuje w studni, w zamknietym pomieszczeniu czy tez na otwartym terenie - poglos jest nagrany w miejscu gdzie powinien wystepowac, a nie wystepuje.. EAX to nie jest dzwiek 5-cio 6-cio czy x-kanalowy, ale wlasnie efekty otoczenia, ktorych niestety u wielu osob z karta w topicu nie slychac :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2005, 20:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 wrz 2004, 19:58
Posty: 792
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
No ja tez mam taką kartę i pogłos jest ale trzeba basy rączką podnieść i jeszcze jedną zauważyłem ciekawostkę, że efekt jest 3x mocniejsz jeżeli ustawimy wsparcie programowe a nie sprzętowe - tylko że dzwięk z jakim poruszam się po trawie jest dla mnie nie do zniesienia. Wolę więc sprzętowy eax i mniejszy pogłos - mniejszy ale obecny tylko trzeba mieć kawałek słuchu muzycznego.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2005, 21:04 
Offline

Dołączył(a): 27 cze 2005, 19:36
Posty: 143
bcj napisał(a):
fOrTy_7 napisał(a):
No w mp3 dzwięk jest zwalony, ale ja nie mam takiego pogłosu, a Kubra Dam przebiegałem wzdłuż i wszeż.


o lol... ten poglos to jest wlasnie to co powinienes slyszec - logiczne, ze dzwiek inaczej sie zachowuje w studni, w zamknietym pomieszczeniu czy tez na otwartym terenie - poglos jest nagrany w miejscu gdzie powinien wystepowac, a nie wystepuje.. EAX to nie jest dzwiek 5-cio 6-cio czy x-kanalowy, ale wlasnie efekty otoczenia, ktorych niestety u wielu osob z karta w topicu nie slychac :(


Wiem co to jest EAX, nie musisz mi tłumaczyć, bo ta karta nie jest moja pierwszą z tym czy innym systemem 3D, i wiem jak brzmią poszczególne dźwięki w różnych środowiskach 3D. Na tym mp3 pogłos jest nienaturalny, brzmi jakby strzelano w jakimś zamkniętym powieszczeniu, a przez "tunele" na Kubra Dam można swobodnie przelecieć helikopterem, więc takiego poglosu napewno nieuzyskasz :D.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lip 2005, 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 cze 2005, 07:39
Posty: 34
bcj napisał(a):
Ronin napisał(a):
Mam wlasnie taka karte dzwiekowa Audigy2 ZS, i ogolnie wszystko jest w porzadku.


zanim powiesz, ze wszystko jest ok posluchaj porownania:

http://www.sektion1.de/battlefield2/bf2eax/copmpare.mp3

mi tez wydawalo sie, ze jest ok - jednak po posluchaniu tego mp3 - nagranego w bf2 wyraznie widac, ze jest drastyczna roznica

Ok przesłuchałem. Wersja 2 ma wrzucony Reverb z presetem hall. Ni jak nie pasuje to do otwartych przestrzeni, no chyba że w BF2 jest mapa z halą produkcyjną a'la AA hehe. Prawdop. sterownik tej karty wrzuca ten reverb czy trza czy nie byleby było i "fojnie groło". Czyli efekciarstwo.
EAX w BF-ie objawia się głównie w filtrach, reverbów tam nie powinno być (no może lekki w korytarzach lotniskowca). Pozdrawiam.

_________________
Fight for U'r rights


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lip 2005, 10:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
Dla tych co instaluja sys od nowa polecam taką kolejność:
- instalacja sterów nie z płytki lecz z autoupdate na stronie pl.europe.creative.com
Po restarcie warto tam zajżeć jeszcze raz i doinstalowac poprawki
Po czym jak już ze stronki mamy wszystko to instalujemy TYLKO EAX'a z płytki i znów po restarcie wracamy do tamtego linka.

Po takiej mieszanince moje problemy znikneły. Poza zmiana z mic2 na mic1 przy każdym łączeniu sie z serverem przy włączonym VoIP :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 61 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL