Teraz jest 27 lis 2024, 01:12

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2005, 11:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 lip 2005, 14:18
Posty: 118
Lokalizacja: United Kingdom
nGc.pl napisał(a):
Czy sygnaturki z gamedrome.com aktualizują dane ?
Tak samo BF2tracker.com


Aktualizują

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2005, 14:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2004, 16:11
Posty: 212
Lokalizacja: Szczecin
Zrobili chłopaki mirrora: http://bf2.doggunn.info/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sie 2005, 15:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Ale sygnaturki brak :(

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sie 2005, 18:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2005, 16:32
Posty: 224
Lokalizacja: Gdynia
polecam http://www.tehsig.com - mozna zrobic WSZYSTKO, możliwości są nieograniczone ;D tylko trzeba mieć o tym jakieś pojęcie (thx ngc)

a tutaj pomoc dla tych co chca kombinować z tymi sigami do bf2 : http://forums.tehsig.com/index.php/topic,8.0.html

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sie 2005, 19:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2004, 16:11
Posty: 212
Lokalizacja: Szczecin
U mnie po zmianie obrazków z BF2owych, na bardziej hmm ładne wygląda to jak poniżej
\/ \/ \/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sie 2005, 19:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 cze 2005, 22:02
Posty: 110
Lokalizacja: W-wa
edit

_________________
Obrazek
K8N-A64x2-2G GSkill HX-X3870-Raid0


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sie 2005, 11:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Qrde trudny ten tehsig :cry: Pojęcie o html`u mam, tyle że dawno się w to nie bawiłem a to jest XML. Trzeba się pomęczyć

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sie 2005, 12:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2005, 16:32
Posty: 224
Lokalizacja: Gdynia
eee tam chwila roboty i masz ;] na forum tehsigu jest duzo pomocnych materialow

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sie 2005, 19:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Wykorzystałem szblon jakiegoś typa z forum - efekt w podpisie.

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sie 2005, 20:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2004, 16:11
Posty: 212
Lokalizacja: Szczecin
Żeby zmienić długość obrazka, na 400x100 (wymagany między innymi na tym forum), trzeba usunąć kod:

Kod:
<!-- Awards Box -->
   <rect id="awb" x="1" y="%{$canvas.height-$this.height}" width="%{$canvas.width-2}" height="80" fill="44444444"/>   
   <line x="1" y="%{$last.y}" x2="%{$canvas.width-2}" y2="%{$last.y}" color="00000000"/>   
   <random>
      <select><text string="HONOR" y="%{($awb.y+$awb.height/2)+($this.height/2)}" x="%{($canvas.width/2)-($this.width/2)}" font="timesbd.ttf" size="40" color="FFFFFFEE" angle="0" /></select>
      <select><text string="COURAGE" y="%{($awb.y+$awb.height/2)+($this.height/2)}" x="%{($canvas.width/2)-($this.width/2)}" font="timesbd.ttf" size="40" color="FFFFFFEE" angle="0" /></select>
      <select><text string="DUTY" y="%{($awb.y+$awb.height/2)+($this.height/2)}" x="%{($canvas.width/2)-($this.width/2)}" font="timesbd.ttf" size="40" color="FFFFFFEE" angle="0" /></select>
   </random>
   
   <!-- The Awards/Medals/Ribbons -->
   <image render="bf2:awards" all="true" x="2" y="%{$awb.y+3}" rows="3" cols="7" width="185" height="78" uniform="true" id="awards" />
   <image render="bf2:ribbons" all="true" x="%{($canvas.width-$this.width)-2}" y="%{$last.y}" rows="6" cols="3" width="79" height="76" uniform="false"/>
   <image render="bf2:medals" all="true" x="%{($awards.x+$awards.width) + ((($last.x - ($awards.x+$awards.width))/2)-($this.width/2))}" y="%{$last.y}" rows="3" cols="6" width="120" height="74" uniform="false"/>

   <!-- The Medal Counts -->
   <text string="{bf2:f_medal_count:2051902}" y="%{$medal_2051902.y+$medal_2051902.height}" x="%{$medal_2051902.x}" font="AuXDotBitC.ttf" size="8" color="FFFFFF00"/>
   <text string="{bf2:f_medal_count:2051907}" y="%{$medal_2051907.y+$medal_2051907.height}" x="%{$medal_2051907.x}" font="AuXDotBitC.ttf" size="8" color="FFFFFF00"/>
   <text string="{bf2:f_medal_count:2051919}" y="%{$medal_2051919.y+$medal_2051919.height}" x="%{$medal_2051919.x}" font="AuXDotBitC.ttf" size="8" color="FFFFFF00"/>   


Następnie trzeba zmniejszyć rozmiar całego obrazka
Zamieniamy
Kod:
<canvas width="400" height="180" fill="00000000">

na
Kod:
<canvas width="400" height="100" fill="00000000">


W tym momencie obraz jest już ok, ale statsy poszły w górę.
Więc obniżamy je na dół.

Kod:
<!-- Players soldier -->
   <image render="bf2:mysol" x="%{($canvas.width-$this.width)+20}" y="%{(($canvas.height-84)-$this.height)}" height="84" width="127"  src_h="167" src_w="254"/>


{(($canvas.height-84)- zmieniamy wartość liczby na 01.

Teraz już tylko pasek z statystykami:
Kod:
<!-- Stats Boxes -->
   <rect id="botbox" x="1" y="%{($canvas.height-80)-$this.height}" width="%{$canvas.width-2}" height="22" fill="807d624f" />   


y="%{($canvas.height-80) - 80 zamieniamy na -01

Otrzymujemy podstawowy obrazek: Obrazek

Wszelkie zmiany języka na Polski dotyczą tylko zamiany słówek w linijkach następujących po
Kod:
<!-- Stats Boxes -->


Opis funkcji jakich możemy użyć znajdziemy na http://forums.tehsig.com/index.php/topic,8.0.html
Tekst wstawiamy w tagach: {bf2:n}, co poda nam globalną rangę - n global rank

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 sie 2005, 21:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 sie 2005, 19:28
Posty: 13
Mam problem kiedy wpisuje na stronce http://www.bf2s.com/ swój nick zeby mi wyszukal mnie wyskakuje mi cos takiego: Could not load stats for "BACAVIPL".Error: Queries to the stats server have been disabled. POMOCY o co chodzi?? :shock:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2005, 00:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Serwer jest czasowo zawieszony więc pewnie o to chodzi. Spróbuj tutaj: http://bf2.doggunn.info/player.php?pid= ... j_%5BPL%5D

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2005, 02:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 lip 2005, 11:28
Posty: 109
Lokalizacja: S-c
Co do tworzenia sygnatur - właśnie o to mi chodziło :D

nGc niezły wstępny opis - zielony może się połapać.

W/g mnie rozbudowany opis, po czesci przetłumaczony z tehsig.com winien być przyczepiony.

Następne dni chyba zamiast na polu walki spędze na tworzeniu sygnatury :)

_________________
'battlefield' in future - only with Quakewars.com.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2005, 10:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
nGc.pl mam pytanie: Jak umieścić własne tła w sygnaturce??

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 sie 2005, 11:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 mar 2004, 16:11
Posty: 212
Lokalizacja: Szczecin
Standardowy kod od tła to:

Kod:
 <!-- Random stock background image -->
   <random>
      <select><image file="bf2_1.png" x="0" y="0" width="400" height="180"/></select>
      <select><image file="bf2_2.png" x="0" y="0" width="400" height="180"/></select>
      <select><image file="bf2_3.png" x="0" y="0" width="400" height="180"/></select>
      <select><image file="bf2_4.png" x="0" y="0" width="400" height="180"/></select>
   </random>


Żeby zmienić tło musimy przygotować obrazy najlepiej z rozszerzeniem png o rozmiarach 400x100. Jak już mamy je gdzieś na jakimś serwerze to zmieniamy kod na:

Kod:
<!-- Random stock background image -->
   <random>
      <select><image url="http://adres.pierwszego.obrazu/01.png" x="0" y="0" width="400" height="100"/></select>
      <select><image url="http://adres.drugiego.obrazu/02.png" x="0" y="0" width="400" height="100"/></select>
      <select><image url="http://adres.trzeciego.obrazu/03.png" x="0" y="0" width="400" height="100"/></select>
      <select><image url="http://adres.czwartego.obrazu/04.png" x="0" y="0" width="400" height="100"/></select>
   </random>


wartości x i y pozostawiamy bez zmian. Chyba że ktoś chce poeksperymentować :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL