Teraz jest 27 lis 2024, 03:47

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 29 wrz 2005, 21:20 
Offline
Redaktor Battlefield.pl
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 cze 2005, 10:20
Posty: 1989
Lokalizacja: Piaseczno
Witam :!:

Kupiłem Battelfield 2 w Empiku ... no i zgubiłem paragon :?

Jezeli okazałoby sie ze płyta jest porysowana i naped jej nie czyta to co miałbym wtedy zrobic :?:

Pójśc do Empiku, czy napisac do EA Games o wymiane Płyty DVD

Mam folie która była na pudełku z ceną Battelfield 2 :)

Oczywiscie, pytam się tylko dlatego ze moze kiedys cos sie moze takiego komus/mi stac

// Edit

A wczesniej pisałem w innym topiku ze ta płyta nie chciała chodzic :]

Teraz mam nowy napęd i Battelfield 2 działa ... wczesnije widziałem tylko BF'a2 u kolegi a teraz sam moge pograc ... warto było zainwestowac całe 119 zł na tak dobrą gierke :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2005, 22:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 sie 2005, 01:13
Posty: 69
Lokalizacja: Białystok
no i ... ? :lol:

Update:

"Oczywiscie, pytam się tylko dlatego ze moze kiedys cos sie moze takiego komus/mi stac "

ZAMOTALES :lol:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2005, 22:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 cze 2005, 18:36
Posty: 1340
Lokalizacja: Poznań
musisz się tych w empiku spytać, bo my ci neistety nieodpowiemy na to pytanie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 16:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 cze 2005, 17:49
Posty: 607
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
LoL, ja nie trzymam badziewnych paragonów, utonąłbym w nich!

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 17:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 cze 2005, 17:58
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Ja tez od gier nie trzymam, tylko od jakiegos drogiego sprzętu no i niestety troche juz sie tego uzbierało a jak miałbym jeszcze mieć wszystkie kwitki za gry to bym raczej nie dał rady.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 18:20 
Offline

Dołączył(a): 16 wrz 2005, 23:22
Posty: 21
No ale masz problemy :roll:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 18:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 sie 2004, 16:44
Posty: 1184
Lokalizacja: Giżycko
Czy to coś wnosi do tematu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 18:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2003, 14:10
Posty: 1005
Lokalizacja: Piła
dulek000 napisał(a):
Czy to coś wnosi do tematu?

widzisz ze gosciu jest nowy, chcial zadebiutowac a ty mu jedziesz po bani... :lol:

_________________
Wilda D-Link | www.wilda.pl | #wilda


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 19:21 
Offline

Dołączył(a): 5 lip 2005, 11:36
Posty: 11
Witam.
Temacik jak dla mnie. Jestem prawnikiem więc z chęcią odpowiem.
Brak paragonu nie pozbawia prawa do relamowania towaru, który okazał się być wadliwym (dotyczy to wszystkich towarów). Jeżeli toważ jest wadliwy (płytka okazała się być porysowana), należy w ciągu 2 miesięcy od wykrycia wady zgłosić ją u sprzedawcy (w tym wypadku w Empiku, w którym kupowałeś towar). Sprzedawca musi przyjąć reklamację, a jeżeli odmawia należy wysłać ją listem poleconym, opisując wadę. Samo przyjęcie reklamacji nie oznacza jednak, że zostanie ona uwzględniona. Przyjęcie reklamacji oznacza tylko to, że sprzedawca reklamację tą rozpozna i jeżeli potwierdzi wadę powinien towar wymienić lub zwrócić gotówkę.
Brak paragonu powoduje jednak problem z udowodnieniem, że towar kupiło się w danym sklepie. Jeżeli posiadamy jakikolwiek inny dowód na zakup towaru, to to wystarczy. Dowodem takim może być np. zeznanie świadka. Jeżeli więc byłeś w sklepie z kolegą, spotkałeś w sklepie znajomego, itp. a oni potwierdzą, że grę kupiłeś w tym sklepie, to wszystko jest OK. Gdyby sklep odmawiał wymiany towaru, nie zostaje nic innego jak skierować sprawę do Sądu. Warto jednak wcześniej udać się do Powiatowego Rzecznika Konsumentów (są we wszystkich większych miastach), ponieważ on może taki proces wytoczyć sklepowi w naszym imieniu (nie będziemy musieli ponosić kosztów procesu).
A tak na marginesie. Warto te paragony trzymać. Ja osobiście zawsze paragon wklejam do instrukcji na ostatniej stronie. Niegy go więc nie zgubię.
Lol BF2 bracia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 20:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 cze 2005, 17:58
Posty: 186
Lokalizacja: Warszawa
Piotr3k napisał(a):
dulek000 napisał(a):
Czy to coś wnosi do tematu?

widzisz ze gosciu jest nowy, chcial zadebiutowac a ty mu jedziesz po bani... :lol:


No a jak ma dopiero 4 posty to musi troche pospamowac chłopak :| Za takie posty z góry dziękujemy !

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2005, 22:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 wrz 2005, 19:45
Posty: 111
Lokalizacja: Zgierz
grab136 napisał(a):
Witam.
Temacik jak dla mnie. Jestem prawnikiem więc z chęcią odpowiem.
Brak paragonu nie pozbawia prawa do relamowania towaru, który okazał się być wadliwym (dotyczy to wszystkich towarów). Jeżeli toważ jest wadliwy (płytka okazała się być porysowana), należy w ciągu 2 miesięcy od wykrycia wady zgłosić ją u sprzedawcy (w tym wypadku w Empiku, w którym kupowałeś towar). Sprzedawca musi przyjąć reklamację, a jeżeli odmawia należy wysłać ją listem poleconym, opisując wadę. Samo przyjęcie reklamacji nie oznacza jednak, że zostanie ona uwzględniona. Przyjęcie reklamacji oznacza tylko to, że sprzedawca reklamację tą rozpozna i jeżeli potwierdzi wadę powinien towar wymienić lub zwrócić gotówkę.
Brak paragonu powoduje jednak problem z udowodnieniem, że towar kupiło się w danym sklepie. Jeżeli posiadamy jakikolwiek inny dowód na zakup towaru, to to wystarczy. Dowodem takim może być np. zeznanie świadka. Jeżeli więc byłeś w sklepie z kolegą, spotkałeś w sklepie znajomego, itp. a oni potwierdzą, że grę kupiłeś w tym sklepie, to wszystko jest OK. Gdyby sklep odmawiał wymiany towaru, nie zostaje nic innego jak skierować sprawę do Sądu. Warto jednak wcześniej udać się do Powiatowego Rzecznika Konsumentów (są we wszystkich większych miastach), ponieważ on może taki proces wytoczyć sklepowi w naszym imieniu (nie będziemy musieli ponosić kosztów procesu).
A tak na marginesie. Warto te paragony trzymać. Ja osobiście zawsze paragon wklejam do instrukcji na ostatniej stronie. Niegy go więc nie zgubię.
Lol BF2 bracia.


To mu powinno wystarczyć :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL