Teraz jest 21 sie 2018, 16:38

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 1 lip 2007, 15:01 
Offline

Dołączył(a): 1 lip 2007, 10:41
Posty: 34
ej ok ok jusz na temat nie rupmy offtopic ok :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 sie 2007, 22:30 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2007, 22:44
Posty: 26
Lokalizacja: Wloclawek
mam ten sam problem pc ma tylko 1 admina. gralem wczesniej wersje 1.0 ale do rankingu punktow mi nie dodawalo wiec zaistalowalem patha 1.41 i teraz nie moge odpalic servera bo mam niby nie aktualnego cd key. prosze o szybko pomoc z gory dzieki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sie 2007, 14:07 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2007, 22:44
Posty: 26
Lokalizacja: Wloclawek
?? moze ktos doradzic ? udalo mi sie zrobic tak ze moge wchodzic na servery bez rankingu. ale gdy juz wchodze na rankingowy pisze mi ze mam nieaktualny cd-key

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sie 2007, 14:10 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2005, 19:40
Posty: 2627
Lokalizacja: Alt Stettin/Birmingham UK
A masz oryginalną wersję?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 sie 2007, 14:12 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2007, 22:44
Posty: 26
Lokalizacja: Wloclawek
Gra pirat ale cd key orginal


w tyg. kupuje bf2 orginalnego


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: ...
PostNapisane: 31 sie 2007, 08:37 
Offline

Dołączył(a): 29 cze 2004, 00:45
Posty: 20
Napisze ktoś tu coś rozsądnego? Dawno nie grałem i mam ten sam problem co Wy. Mam vistę i wcześniej grając na patchu 1.41 nie miałem tego problemu. Również pod vistą. Także kto popierdolił tą grę (serwery)? Nie mam takiego ciśnienia, ale widzę, że nikt się nie pofatygował, aby sprawdzić czy EA czegoś nie wyjaśnia na swojej stronie?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: :-)
PostNapisane: 31 sie 2007, 13:53 
Offline

Dołączył(a): 16 mar 2007, 22:44
Posty: 26
Lokalizacja: Wloclawek
lele napisał(a):
Czasami konflikt w zaktualizowanych plikach gry uniemożliwia prawidłową indentyfikację klucza CD. Przeważnie odświeżenie klucza CD rozwiązuje ten problem. Należy pamietać, iż błąd może zostać naprawiony jedynie wtedy, gdy do instalacji gry, patcha i procedury naprawczej używa się tego samego konta użytkownika systemu Windows. Jeśli podczas któregokolwiek z kroków użyto innego konta użytkownika systemu Windows, należy całkowicie odinstalować i zainstalować ponownie grę oraz patch korzystając z jednego konta Windows.


Jeśli problem dotyczy Battlefield 2 należy:

1 - Kliknąć Start
2 - Przejść do opcji Uruchom
3 - Wpisać regedit i kliknać ok
4 - Kliknąć plus obok HKEY_LOCAL_MACHINE
5 - Kliknąć plus obok SOFTWARE
6 - Kliknać dwa razy lewym klawiszem myszki na folder Electronic Arts
7 - Kliknać dwa razy lewym klawiszem myszki na folder EA Games
8 - Kliknać dwa razy lewym klawiszem myszki na folder Battlefield 2
9 - Kliknać dwa razy lewym klawiszem myszki na folder ergc
10- W okienku z prawej strony pojawi się wpis, w którym prawdopodobnie w zakładce dane będzie wyświetlone jedynie x9392
11- Należy kliknąć na tym wpisie prawym klawiszem myszki i wybrać modyfikuj
12- Wpisać x9392 a następnie swój klucz CD
13- Proszę pamiętać aby nie wpisywać nawiasów ani myślników.


Przykład: x9392(Twój klucz CD do gry Battlefield 2)

Może to pomoże :-)



a w pathu 1.41 ten cdkey ma byc na ponad 50liter? czy mam byc krodki?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2007, 21:01 
Offline

Dołączył(a): 29 cze 2004, 00:45
Posty: 20
Puściły mi nerwy i skoro miałem zrobić format, to kupiłem XP, wywaliłem Viste też oryginał i na nowo zainstalowałem całość, teraz działa Cool.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 paź 2007, 20:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 paź 2007, 16:37
Posty: 80
Lokalizacja: Eudezet
Dzieki lele mi pomogło.

_________________
same sh*t, different day


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 lis 2007, 21:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 lis 2007, 21:51
Posty: 153
Lokalizacja: są Dzieci??
o lol jak by podal prawdziwego CD keya tro zOnKKK

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 20 gru 2007, 00:33 
Offline

Dołączył(a): 20 gru 2007, 00:09
Posty: 6
nie wiem co jest chlopaki ale jak chcem stworzyc konto yo wyswietla -..."brak polaczenia internetowego"... o co chodzi i czy moze mi ktos pomoc prosze o odp.gg

_________________
fack all camp


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2008, 22:23 
Offline

Dołączył(a): 20 cze 2007, 22:47
Posty: 38
a jaki masz net?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2008, 22:28 
Offline

Dołączył(a): 14 lut 2008, 15:13
Posty: 24
GROM413 napisał(a):
a jaki masz net?


A moze wogule go nie ma ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2008, 22:35 
Offline
Spamer!
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 gru 2006, 19:48
Posty: 5032
Lokalizacja: żyję od 14 mld lat ;] więc skąd ?
firewall / antyvirus nie blokuje Ci BF ?

_________________
Obrazek
#5000. post i "spamer!" :lol: | prawie od początku ciekawiło mnie co czeka na mnie tam (:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: "jaki masz net"
PostNapisane: 14 lut 2008, 23:31 
Offline

Dołączył(a): 20 gru 2007, 00:09
Posty: 6
Mam 1 mb a o 23-ej w 2 mb.droga radiowa.ale to chyba nie powinno miec znaczenia...

_________________
fack all camp


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL