Teraz jest 23 lis 2024, 16:27

Strefa czasowa: UTC + 2

Regulamin działu

Kliknij, aby przejrzeć regulamin

Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 lis 2005, 17:49 

witam. jestem totalnie zielony jesli chodzi o BF2 (jak narazie ;) ) wiec mam pytanie 'techniczne' do was. gdy gram sobie offline wszystko jest w porzadku, gra dziala idealnie (0 lagow hehe), natomiast jak polacze sie z netem (wiekszosc serwerow) po kilkunastu sekundach, czasami po kilku minutach dostaje poteznego laga (ping w granicach 1000) :( niektore serwery nie kickuja za lagi wiec czekam jakies 5-10 min :twisted: i gram dalej, ale wiekszosc daje auto kicka. co to moze byc? blad gry, punkbuster??? czytalem m.in. na EA i oni radzili na swoim forum wylaczyc obsluge EAX i VoIP aby pozbyc sie problemow z polaczeniem. zrobilem to (mam nadzieje) poprostu powylaczalem wszystko co zw. z dzwiekiem (mam teraz niska jakosc , programowa) - dalej bez zmian - nawet firewalla wylaczylem kompletnie. mialem nadzieje ze patch 1.03 naprawia sporo bledow, ale chyba jednak nie wszystkie....czy spotkaliscie sie z czyms podobnym lub wiecie jak rozw. ten problem?

Tytuł:
PostNapisane: 11 lis 2005, 18:31 
Moderator forum

nie ten dzial...
jakie lacze???

Tytuł:
PostNapisane: 11 lis 2005, 20:05 

lacze jest w miare ok. 200/80kbs ale watpie zeby to mialo zwiazek z laczem, nie mam klasycznych lagow (chocicaz czasami sie zdazaja na jakies zagranicznych serwerach). tutaj lag jest odrazu. gram sobie z pingiem srednio 70-150 a tu nagle ping 1000 ! i komunikat gry, ze mam problemy z polaczeniem :( odczekam kilkanascie czasami minut i moge dalej grac jesli wczesniej nie dostane kicka. taka sytuacja jest losowa. zauwazylem tez ze jak klikne w menu na WIELU GRACZY to na chwile moge grac dalej, ale kilka sekund potem znowu LAG :( :( czyzby EA tak bardzo zjebalo sprawe z tym VoIP ze takie lagi?? ewentualmie czy VoIP wylacza sie tylko w opcjach/dzwiek czy moze jakas wpis w jakis *.cfg lub spec. patch????

Tytuł: