WhiteMidget napisał(a):
no niewiem cy wam ten temat przypasi ale ja w BF2 to bardzo dużo znalazłem błedów
podstawowa sprawa to chciałbym wiedziec jak przerwac ładowanie w shotgunie technika w Armi USA i CHINA ? to ciekawe ze po wyszczeleniu wszystkich naboi i ponownym ładowaniu broni nie moge przerwac tego ładowania i dalej szczelac ---porazka nawet w tak prymitywnej grze jak counter można przerwac ładowanie!!!!
Przyznam ze nigdy nie
szczelalem ...
WhiteMidget napisał(a):
kolejna że cza jest medic który musi sie czaić za krzakiem z respiratorem i rzucać sie na rannego jak tyllo przeciwnik spojży w drugą strone co wyglada śmiesznie i jest uciązliwe jesli ranny jest pod oszczałem np z czołgu dlatego przydała by się możliwośc chwytania i ciągniecia za kołnież leżącego żołnierza w bezpieczne miejsce --- podobnie jak to robią na prawdziwym polu walki
Na prawdziwym polu walki niemialbys juz czego chwytac za kolniez ani nie uleczylbys go w 5 sekund...
WhiteMidget napisał(a):
kolejną sprawa jest to że czołg może ztaranowac jedynie znaki drogowe i takie zastawiające droge natomiast trzeba sie trzymac z daleka od drzew i płotów zupełnie nierealistyczne rozwiązanie już w 2001 ro ku w operacji flaschpoint można było taranowac wszystkie napotkane drzewa a 5 lat później jakimś cudem znów sie nieda tego zrobic!
Co do plotow to racja... wkurzajace jest takze ze jak walniesz w plotki stojace na drodze z mala predkoscia to tracisz pol kreski pancerza...

ale jakby na drodze pojawil Ci sie "Dab Bartek" to nie wiem czy bys go czolgiem tak latwo przesunal...
WhiteMidget napisał(a):
dalej miny stawiane przez technika sa kulo odporne!!!! nieda się ich zdiaśc nawet z działa --- porazka na maxa
porazka moze i by byla gdyby nie to ze zarowno BTR-ka jak i czolg moga zniszczyc miny ze swojego dziala...
WhiteMidget napisał(a):
no i jeszcze granaty przeciw pancerne --- pierwsze słysze!!!
ja tez pierwsze slysze... bo w tej grze nie ma granatow przeciwpancernych...

granat, ktory po wybuchu zabiera 2 kreski (moze 3) w czolgu, raczej do przeciwpancernych nie nalezy...
WhiteMidget napisał(a):
anty tank powinien unieszkodliwiać czołgi i pojazdy opanceżone z taką siłą jak rakietki heli jeśli trafi w tył takiego pojazdu bo własnie z tyłu panceż jest najcieńszy i w zeczywistych warunkach na polu walki zawodowi anty - tanki celują właśnie w to miejsce (albo w złączenie wieżyczki i korpusa)
dlatego ludzie grajacy w BF-a rowniez zwykle celuja rakieta w tyl czolgu i sa w stanie rozwalic czolg jedna rakieta... trzeba ty(L)ko wiedziec gdzie strzelac...