Teraz jest 2 gru 2024, 20:30

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 31 sty 2006, 16:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
Witam. Karta: Ge force 6600 128/128. Taktowanie: 460/700.
1 GB 400 mhz cl 2.5

Przy wszystkim na medium 800x600 (tylko oswietlenie low i AA wylaczone) mam niezla plynnosc, ale gdy strzelam lub sie obracam szybko na duzych mapach to mam scinki i gra doczytuje ;/
Jak polecacie ustawic detale, jakie opcje sa bardziej lub mniej "pamiecio zerne" itp. Sam bym sie pobawil ale niestety the shadery doprowadzaja mnie do szalu, dlugo mi sie gra laduje po zmianie ustawien. Jak polecacie ? ;)

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 16:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 paź 2005, 23:38
Posty: 1197
Lokalizacja: Piaseczno ;)
Zuaw_Smierci napisał(a):
Jak polecacie

all low

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 16:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sie 2004, 13:16
Posty: 313
Lokalizacja: Szczecin(PL), Carlisle(UK)
Wypieprz Cienie, światła, AA i ustaw taka rozdzielczość na której najlepiej Ci komp bedzie śmigał.

BTW. Ograniczyć skale widzenia też by wypadało - Dysk by tak nie mielił ;)

_________________
Obrazek
Pilot PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 17:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
Ubi :lol:

No skala widzenia odpada wg. mnie jest to jedna z wazniejszych opcji (tj. najwazniejsza) ktora musi byc na maxa...
Cienie troche lipnie wygladaja na srednich, juz lepiej jak ich nie ma ;)

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 17:03 
Offline

Dołączył(a): 6 gru 2005, 13:16
Posty: 194
Lokalizacja: WARSZAWA
dupa tam :) - polecalbym niestety pracochlonna zabawe ustawieniami(testy), na wielu kompach o podobnych parametrach jest inaczej.
na gre (detale, frajde) ma wplyw takze oprogramowanie (stery itp),winzgroza itp. - naprawde poswiec troche czasu i potestuj sobie ustawienia - TO TY POWINIENES ZNAC SWOJ SPRZET :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 17:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
A no wlasnie gdy doslownie polozycie sie na cieniu np. heli to widzicie jak jest kwadratowy? (cienie - medium)?
OK ide testowac...
A macie jakies pomysly co do scinek przy obracaniu sie szybkim o 180' stopni?

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 17:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sie 2005, 10:22
Posty: 295
IMO między medium a high jest niewielka różnica. A z tymi docinkami to moze defragmentacja dysku pomoże, bo u mnie na 1GB cl3 nic nie doczytuje chocby się paliło i waliło (wszystko na medium w 1024). No ale jezeli nie mozesz sobie z tym poradzić to wiadomo, textury na low, a reszta med/high.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 17:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2005, 14:31
Posty: 612
Lokalizacja: Łódź
Zuaw_Smierci napisał(a):
A macie jakies pomysly co do scinek przy obracaniu sie szybkim o 180' stopni?


Mnie pomogło dokupienie połowy giga RAM-u

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 17:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
No wlasnie odpada dawanie tekstur na low, bo przeciez nie po to dokupilem ramu zeby grac na tych samych ustawieniach :> zreszta, tobie smiga widac nawet w wyzszej rozdzialce, wiec bede musial poszukac gdzies indziej winy ---> chyba wlasnie def. zrobie choc niedawno robilem.
Aha i macie tak, ze jak widzicie w oddali samochod to on jest jakby taki rozmazany, a jak podchodzicie na bliska odleglosc to dopiero wyrazne tekstury sie na nim pojawiaja?

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 17:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 paź 2005, 14:31
Posty: 612
Lokalizacja: Łódź
Zuaw_Smierci napisał(a):
Aha i macie tak, ze jak widzicie w oddali samochod to on jest jakby taki rozmazany, a jak podchodzicie na bliska odleglosc to dopiero wyrazne tekstury sie na nim pojawiaja?


Zależy co według ciebie znaczy blisko :wink: Ale jak grałemna niższych ustawieniach niż teraz to tak właśnie się działo. Wyższe ustwienia są na to sposobem 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 18:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
A mozesz powiedziec na jakich ustawieniach grasz? U mnie medium i tak sie dzieje... aha przy obracaniu scina mi sie ta felerna mapa oilfields... nie lubie jej, taka szara jest i lipnie gra na niej chodzi ;)

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 18:28 
Offline

Dołączył(a): 10 lip 2005, 22:42
Posty: 695
Lokalizacja: Białystok
ja jak miałem 9600 se to grałem tak jak ty :? (komp praktycznie taki sam)
więc pytanie czy robiłeś formata po zmianie karty graficznej?

ps. ustaw tak

VideoSettings.setTerrainQuality 2
VideoSettings.setGeometryQuality 2
VideoSettings.setLightingQuality 1
VideoSettings.setDynamicLightingQuality 1
VideoSettings.setDynamicShadowsQuality 1
VideoSettings.setEffectsQuality 2
VideoSettings.setTextureQuality 2
VideoSettings.setTextureFilteringQuality 1
VideoSettings.setResolution 1024x768@75Hz
VideoSettings.setAntialiasing Off
VideoSettings.setViewDistanceScale 1
VideoSettings.setVideoOptionScheme 3

lub w 800x600@75Hz


Ostatnio edytowano 31 sty 2006, 19:37 przez pawko, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 18:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
tak oczywiscie robilem formata bo przesiadalem sie z ati na nvidie...
A moze 85 hz? chyba to ne ma wplywu na plynnosc?
ps. thx wyprobuje to jak skoncze defragmentacje...

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 18:37 
Offline

Dołączył(a): 10 lip 2005, 22:42
Posty: 695
Lokalizacja: Białystok
odświeżanie chyba nie ma nic do wydajności a i u mnie tak jest :roll: :?: ,że gra chodzi gorzej w niższej rozdziałce a w wyższej lepiej (6800gt) :? więc lepiej sprawdz :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 sty 2006, 18:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lis 2005, 17:13
Posty: 649
A gdzie w ogole to ustawic?

Chodzi ci o to:
rem Optimal setting for CPU > 1400 MHZ
game.setGameDisplayMode 800 600 32 0
game.setDetailTexture 4
game.setShadows 1
game.setEnvironmentMapping 1
game.setGraphicsQuality 3
game.setLightmaps 1
game.setRenderWhenSpawnMenu 1
game.setMenuViewdistance 100
game.setEffectsQuality 3
game.setPerformance 3

?

Ktory to plik?

_________________
A64 2.4 Ghz | 4x512 MB 400 mhz |Galaxy GF7600GS 256 mb 1.2ns 620/1700 |
Nick w grze: X--=Sgt.Lynx=--X (albo jakos tak...)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL