Teraz jest 2 gru 2024, 18:15

Strefa czasowa: UTC + 2

Regulamin działu

Kliknij, aby przejrzeć regulamin

Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 lut 2006, 00:31 

Gre mam orginalna , zakupilem w dniu premiery gralem caly czas bez problemu do soboty smigalem po serwach ze ach .Wieczorkiem jak zwykle chcialem odpalic gre wieloosobowa i pokazalo sie to :Twoj Klucz CD niewazny-w czym jest problem prosze o pomoc :cry: :cry:

Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2006, 00:41 

zobacz to ... choć nie wiem czy pomoże

http://forum.battlefield.pl/viewtopic.p ... 1754d77e7e

Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2006, 00:45 

... chyba że coś mieszałeś w unlockach

i napisz jaką masz wersję, ja już mam niezłe jazdy z tą gierką - jest naprawdę git tylko żeby git chodziła bo już jej nie rozumiem <hah> :mrgreen: :?: :?:

Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2006, 00:58 

Nie mieszalem bo jestem tak zielony jak trawa na wiosne :oops: :oops: wgranego mam patch 1.1.2.554.356.0 i pokazuje caly czas klucz cd niewazny pomocy W poniedzialem bede dzwonil do EA . Ale do poniedzialku to mnie h..j strzeli prosze o pomoc :cry: :cry: :cry:

Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2006, 01:28 

zerknij na ten wątek
http://forum.battlefield.pl/viewtopic.p ... 7aecc0deb0

jak wgrywałes patcha i SF po SF wgraj jeszcze raz patcha, powinno pomóc, sprawdź ustawienia firewalla i powinno być oki

Tytuł:
PostNapisane: 6 lut 2006, 12:56 

Witam ponownie dodzwonilem sie do EA przdestawilem problem z wyswietlaniem informacji TWOJ KLUCZ CD NIEWAZNY. I dostalem odpowiec. Oto ona, jak by ktos mial problem --Jeśli pojawił się problem z weryfikacja klucza po instalacji patcha lub dodatku do gry Battlefield 2:
- prosze sprawdzic, czy w nazwie profilu w Windows nie ma zadnych polskich znakow (ą,ę,ć itp.)
- prosze uruchomic program battlefield2code.exe znajdujacy sie w katalogu Support w folderze z zainstalowana gra ktory ponownie weryfikuje kod