JAKUBASS napisał(a):
Pod AGP kup sobie Sapphire X800GTO z tego co czytałem jest lepsza od serii 1600

A ile stoi ?
@edit na allegro patrze i czytam :
Szczegółowe dane techniczne
technologia wykonania 0.11 micron "low-k"
12 potoków renderujących ROP,
12 potoków Pixel Shader,
6 potoków Vertex shaderer,
256-bitowy interfejs do pamięci DDR III,
obsługa AGPx8
SMARTSHADER HD
pełna obsługa DirectX 9.0 i OpenGL
programowalne jednostki Vertex Shader 2.1 i Pixel Shaders 2.0
do 65,280 instrukcji Vertex
Single cycle trigonometric operations (SIN & COS)
rozszerzona obsługa Direct X 9.0 Pixel Shaderów
* do 1,536 instrukcji i 16 tekstur w jednym przejściu
* 2-giej generacji F-buffer przyspieszający wielo-wątkowość programów pixel shader
* 32 tymczasowych i stałych rejestrów
* rejestry dla dwustronnego oświetlenia
* 128-, 64- i 32-bitowa zmiennoprzecinkowa prezycja kolorów
* wsparcie dla Multiple Render Target (MRT)
SMOOTHVISION HD
Anti-Aliasing w trybach 2x/4x/6x
algorytm multipróbkowania z korekcją gamma,
bezstratna kompresja koloru (6:1) we wszystkich rozdzielczościach,
nowa metoda Anti-Aliasingu Temporal
filtrowanie anizotropowe w trybach 2x/4x/8x/16x
filtrowanie tekstur do 128-poziomów
adaptacyjne filtrowanie dwuliniowe i trójliniowe
- Myśle że nawet się opłaca 379 zł.