Jeśli pojawił się problem z weryfikacją klucza po instalacji patcha lub dodatku do gry Battlefield 2, w pierwszej kolejności proszę spróbować ponownie zatwierdzić numer seryjny poprzez plik Battlefield2code.exe znajdujący się w katalogu "Srt" - w fold, gdzie zainstalowano grę. Dodatkowo proszę zwrócić uwagę na swoją nazwę profilu w systemie Windows. Gra weryfikuje klucz na podstawie nazwy użytkownika, dlatego też jeżeli nasz profil zawiera w nazwie polskie znaki, może pojawić się komunikat o nieprawidłowym numerze seryjnym. Proszę zatem spróbować utworzyć nowy profil o przykładowej nazwie "T" - wtedy bemy pewni, ze nazwa nie zawiera znaków nieczytelnych dla gry. W niektórych przypadkach rozwiązaniem problemu z nieprawidłowym kluczem jest także przeniesienie folderu Moje dokumenty (klikamy na ten katalog prawym przyciskiem myszy, wchodzimy we właściwości i zmieniamy np. literę dysku z C na D - dzięki temu folder Moje dokumenty zostanie przeniesiony). W przypadku wystąpienia problemów z kluczem po instalacji dodatku, proszę zwrócić uwagę na kolejność instalacji –oczątku wgrywamy wersję podstawową gry, następnie dodatek, na końcu zaś najnowszą wersję patcha (aktualizacji).
_________________ **nick**
seagate.pl.xxx
|