Teraz jest 20 lut 2025, 06:40

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 11 kwi 2009, 13:08 
Offline

Dołączył(a): 11 kwi 2009, 13:01
Posty: 3
Witam. Jestem tu nowy, wiec jezeli to zly dzial to prosze o przeniesienie. Otóż posiadam Battlefield 2: Complete Collection z patchem v1.41. Chciałem sobie odblokowac te dodatkowe bronie i popykac na botach, ale nie moge se poradzić. Aktualnie mam na kompie samego BF 2 bez tych dodatków z patchem v1.41. Wiem, ze trzeba wejść w plik unlocks i zmienić linijke ale to nic nie daje. A mam tak:

import host
import bf2.PlayerManager
from bf2.stats.constants import *
from bf2 import g_debug



# map gamespy item ids to kits
unlockItemMap = {
11 : 0,
22 : 1,
33 : 2,
44 : 3,
55 : 4,
66 : 5,
77 : 6,
88 : 1,
99 : 2,
111 : 3,
222 : 4,
333 : 5,
444 : 0,
555 : 6,
}

sessionPlayerUnlockMap = {}



def init():
# Events
host.registerHandler('PlayerConnect', onPlayerConnect, 1)

if bf2.serverSettings.getUseGlobalUnlocks():
host.registerHandler('PlayerUnlocksResponse', onUnlocksResponse, 1)

# Connect already connected players if reinitializing
for p in bf2.playerManager.getPlayers():
onPlayerConnect(p)

if g_debug: print "Unlock module initialized"



class UnlockSet: pass



def onPlayerConnect(player):

defaultUnlocks = [1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1]
host.pers_plrSetUnlocks(player.index, defaultUnlocks, defaultUnlocks)

if not player.isAIPlayer():
id = player.index
reconnect = id in sessionPlayerUnlockMap

# always get new unlocks on reconnect/map restart/map change etc
if reconnect:
del sessionPlayerUnlockMap[id]

newUnlockSet = UnlockSet()

newUnlockSet.unlockLevel = {}
for i in range(0, NUM_KIT_TYPES):
newUnlockSet.unlockLevel[i] = 0

sessionPlayerUnlockMap[id] = newUnlockSet

player.unlocks = sessionPlayerUnlockMap[id]

if bf2.serverSettings.getUseGlobalUnlocks():
if player.getProfileId() > 2000:
success = host.pers_plrRequestUnlocks(player.index, 1)
if not success:
if g_debug: print "Failed requesting unlocks"
else:
if g_debug: print "Player %d had no profile id, can't request unlocks" % player.index

if g_debug: print "Added player %d to unlock checking" % (player.index)



def onUnlocksResponse(succeeded, player, unlocks):
if not succeeded:
print "Unlocks request failed for player %d %d: %s" % (player.index, player.getName(), unlocks)
return

# print "Unlocks received for player ", player.getName(), "(",player.index, ") : ", unlocks

# translate gamespy item vector into a kit-based unlock vector handled by game
kitUnlocks = [0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0]
for item in unlocks:
if item in unlockItemMap:
kitUnlocks[unlockItemMap[item]] = 1

if g_debug: print "Kit unlocks: ", kitUnlocks
#We do not yet support giving different unlocks to different teams
host.pers_plrSetUnlocks(player.index, kitUnlocks, kitUnlocks)


Prosze o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2009, 13:16 
Offline

Dołączył(a): 27 wrz 2007, 11:32
Posty: 1028
Lokalizacja: Bartoszyce
Po spatchowaniu gry do wersji 1.41 ta sztuczka nie działa.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2009, 14:09 
Offline

Dołączył(a): 11 kwi 2009, 13:01
Posty: 3
A czy jakbym sciągnął i zainstalował innego patcha to daloby radę? Ponieważ, gdy instaluje Battlefielda to po jego instalacji automatycznie instaluje się patch. Gdy klikne anuluj bf sie nie zainstaluje ;[


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2009, 14:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 mar 2009, 14:44
Posty: 165
Lokalizacja: Lublin
Z innym patchem nie pograsz sobie przez neta ja na kompie mam jakiś Trailer co jak włączam grę to mam 2 i 3 unloki ale używam go tylko na singlu. trudno mi podać bo pisze bf2unlock :?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2009, 16:26 
Offline

Dołączył(a): 11 kwi 2009, 13:01
Posty: 3
#Kuki# napisał(a):
Z innym patchem nie pograsz sobie przez neta ja na kompie mam jakiś Trailer co jak włączam grę to mam 2 i 3 unloki ale używam go tylko na singlu. trudno mi podać bo pisze bf2unlock :?


Najwyżej. Tym bardziej jakbym odblokował sobie bronie i wszedł na jakiegoś serwa dostałbym od razu bana.

Na patchu v1.3 też nie działa ;(


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL