Teraz jest 11 kwi 2025, 08:47

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 wrz 2005, 04:31 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2005, 09:54
Posty: 49
Lokalizacja: Gdansk
Naszukalem sie informacji jak, jakie sa formaty plikow, jakie narzerdzai, jakie metody ... Nasciagalem sie tutoriali (i naczytalem sie ich) ... Nasciagalem sie narzedzi i probowalem wiekszosci z nich ...
Po co ? Bo chcialem przeniesc bf1942 na engine bf2.
A dzis szlag mnie trafil - dowiedzialem sie ze EA zabrania takiej operacji.

Nie wolno ani zasobow z BF1942 ani dowolnego dodatku ani BFV wykorzystac do robienia moda pod BF2.

No jasna cholera ale mnie sieklo, a juz widzialem Tobruk, Berlin renderowany w BF2 ...

Pozdro,

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 wrz 2005, 11:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2005, 22:00
Posty: 229
Lokalizacja: Knurów
Heh.. Life is brutal..

BTW: Dowiedziales sie czy istnieje komenda na wyswietlenie
meshy z mapami kolizyjnymi w BF2?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 wrz 2005, 20:26 
Offline

Dołączył(a): 13 sie 2005, 09:54
Posty: 49
Lokalizacja: Gdansk
Nie dowiedzialem, ogladalem je w bf2 editor. Ale nie o to mi chodzilo. To co opisuje model a to jak jest uzyty w grze to wg. mnie rozne sprawy. Engine moze miec buga.
Co ciekawe - w czolgu NIE MA slabego hitboxa pod wierza ... korpus i wierza sa z dwu materialow. Nie ma nic na spojeniu. Gasienice sa z innego. Prawda jest natomiast opowiesc z kolkami w heli, a w nich jest jeszcze COS :)))

Pozdro,

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 wrz 2005, 21:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 kwi 2003, 12:44
Posty: 702
Lokalizacja: Konin City
faktycznie, szkoda, mogly by te mapk iwygladac niezle, tak jak ta tutaj:

Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 wrz 2005, 10:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
znaczy jak ktos przerobi kropka w kropke mape z classica do bf2 to co mu zrobia?

Zawsze mozna lekko mapy przerobic i niech sie cmokna ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sty 2006, 03:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31 paź 2005, 22:48
Posty: 203
wydaje mi się że naślą na ciebie wszystkie organizacje pozarządowe świata ,,,, powaga lepiej pakuj się z polski jeśli coś wąsiłeś już w tej sprawie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sty 2006, 04:18 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Napisz i poproś o udostępnienie paru modeli z FH 1. Kto wie, może się zgodzą pod jakimiś warunkami.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sty 2006, 06:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Swoja droga, dziwne ze tak kategorycznie jest to zabronione. Na bf'42 juz raczej nie zarobia, to samo z V.

PS. Hynol, moglbys sie chociaz odezwac na tym serwerze ;] To ze byla 5 nad ranem jeszcze nic nie znaczy ;]

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 sty 2006, 18:55 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Ale czasem coś napisałem. Ale ogólnie jak gram to nie czatuje i prawie nie czytam tego co piszą ludzie. Tak że bez obrazy panowie :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL