Teraz jest 21 lis 2024, 18:58

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
PostNapisane: 6 sty 2011, 14:55 
Offline

Dołączył(a): 11 gru 2010, 16:22
Posty: 9
Dobrze. W takim razie nie mam już żadnych putań. Dziękuje


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 sty 2011, 17:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
nie da sie nic przerzucić z FH

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 sty 2011, 21:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
nie wiem, nie znam się na tym. ale chyba uniknąłeś kolejnego pytania ;)

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2011, 00:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
Sam próbowałem przerzucić broń z PRa, ale nic z tego nie wyszło. Próbowałem wrzucić chociaż samą texture broni i dalej wywalało gre, stąd mój wniosek, że textury nie pasują. Nie dawno natknąłem sie na jakimś anglojęzycznym forum na opis jak przenosić broń z PRa, ale nic nie wniósł poza podstawowymi rzeczami. Wkrótce pewnie jeszcze raz spróbuje chociaż wątpie żeby były jakieś nowe efekty.

Obecnie pracuje nad czymś w rodzaju "mecha" z BF2142, tylko że na gąsienicach. BF2 niestety nie pozwala na zrobienie pojazdu kroczącego (takiego, którym dało by sie normalnie poruszać) . Będzie to "mech" z materiałów które znajdują sie w bf2 i innych modach, tzn że jego korpus, głowa itp. są zbudowane z innych pojazdów.
TUTAJ można zobaczyć sam początek można powiedzieć, że szkielet.

ps: Ciastku i bezo jeśli chcesz mojej pomocy czy rad to pisz na gg: 4532456

ps2:z rozpędu napisałem o PRze :D ale to samo sie tyczy FH :D

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2011, 11:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
*post usunięty na prośbę szq"

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 sty 2011, 18:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
Cytuj:
Próbowałem wrzucić chociaż samą texture broni i dalej wywalało gre, stąd mój wniosek, że textury nie pasują.


jak to nie pasują? czy ustawienie odpowiedniej rozdzielczości obrazu nie wystarczy?

a propo, czemu jak dla testu wziąlem teksture tunguski i zabazgrałem ją na czerwono, to zobaczyłem pulpit?

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2011, 18:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
ciastkoibeza napisał(a):
Cytuj:
Próbowałem wrzucić chociaż samą texture broni i dalej wywalało gre, stąd mój wniosek, że textury nie pasują.


jak to nie pasują? czy ustawienie odpowiedniej rozdzielczości obrazu nie wystarczy?

a propo, czemu jak dla testu wziąlem teksture tunguski i zabazgrałem ją na czerwono, to zobaczyłem pulpit?


Bo nie umiałeś poprawnie zapisać :lol:

Szq może potwierdzić moje zabawy z texturkami, i wszystko działało idealnie ;]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 12 sty 2011, 19:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
Całkiem odbiegamy od tematu :) . ale dobra. to lepiej już założyć nowy wątek.....

http://forum.battlefield.pl/viewtopic.php?f=39&t=36763

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2011, 16:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
eee...
spokojnie, nerwosol polecamy, po co reklamować temat w temacie obok? :?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 sty 2011, 18:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
Za późno :wink:

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 15 lip 2011, 08:44 
Offline

Dołączył(a): 15 lip 2011, 08:27
Posty: 4
Jest sposób na moździerz w AIX2.0 w Bf2 1.5.
Otwórz archiwum objects_server.zip w folderze AIX i wyszukaj plik m224_mortar.tweak
W nim będzie linijka
ObjectTemplate.createComponent SoldierBasedRecoilComp

Przed nią musisz wpisać "rem" czyli:
remObjectTemplate.createComponent SoldierBasedRecoilComp

Zapisz zmiany i gotowe. Możesz walić z moździerz;]


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 sty 2012, 22:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
działa! wielkie dzięki :)
folder ten znajduje się dokładnie w weapons/stacionary

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 mar 2012, 23:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26 lis 2011, 11:52
Posty: 33
Lokalizacja: Słupsk
jest też patch-fix usuwający niedziałanie moździerza na patchu 1.50 (jak i parę innych błędów)

tutaj:
http://chomikuj.pl/ZebMCS/Dodatki+do+gi ... +do+gry%29

_________________
...Każdy potrafi dogryzać, ale nie każdy potrafi pomagać...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL