Teraz jest 24 lis 2024, 17:16

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Bronie
PostNapisane: 1 lis 2009, 11:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Mam takie pytanie. Nie wiem czy wykonalne.
Czy dało by rade podmienić jakieś bronie z podstawki na bronie z pr-a?
Dokładnie chodzi mi o zmiane M24 (czy jak tam sie nazywa ta amerykańska snajperka) na m14 marksmena.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 1 lis 2009, 13:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
daloby, jak zrobie to napisze
a co do edytora map http://www.battlefield.pl/m27-Pliki_Battlefield_2

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 1 lis 2009, 16:45 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
wielkie thx :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 2 lis 2009, 13:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 paź 2005, 20:54
Posty: 1567
Lokalizacja: Łódź
Zapomniał dodać ze dało by ale PunkBuster nie pozowili ci pograć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 2 lis 2009, 13:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2009, 21:36
Posty: 2617
Lokalizacja: Eteryczna kraina snów pełna przygód
pozwolil by, ale na singlu :roll:

_________________
http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_agency_pl
Polska ekipa GTA V: Online [PS4][PS3][XBOX360][PC]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 2 lis 2009, 16:58 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 sie 2008, 12:59
Posty: 465
Lokalizacja: Kraków (po arabsku Karkand :P)
Eleanor napisał(a):
pozwolil by, ale na singlu :roll:


Bo tam nie ma PB...

_________________
BF2 NICK: Szczurson24
BF2142 NICK: Szczurson.bf2
BF BC2 NICK: Szczurson
-> PubMovie :D <-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 2 lis 2009, 17:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
dobra i jeszcze jedno pytanie
dla kogos kto lubi/umie tłumaczyc a angielskiego na szybko
Cytuj:
rem *** Generated with Bf2Editor.exe [created: 2005/4/5 15:44]
GeometryTemplate.setMaterialReflectionScale 0 0 0 0.35
GeometryTemplate.setMaterialReflectionScale 0 0 1 2
GeometryTemplate.setMaterialReflectionScale 1 0 0 2
GeometryTemplate.setMaterialReflectionScale 1 1 0 2
GeometryTemplate.setSpecularStaticGloss 0 0 0 0.15
GeometryTemplate.compressVertexData 1
GeometryTemplate.maxTextureRepeat 16
ObjectTemplate.activeSafe GenericFireArm rurif_dragunov
ObjectTemplate.creator MBA-1:mba
ObjectTemplate.modifiedByUser dsu
ObjectTemplate.saveInSeparateFile 1
ObjectTemplate.castsDynamicShadow 1
rem ---BeginComp:WeaponHud ---
ObjectTemplate.createComponent WeaponHud
ObjectTemplate.weaponHud.weaponIcon Ingame\Weapons\Icons\Hud\RURIF_Dragunov.tga
ObjectTemplate.weaponHud.altWeaponIcon Ingame\Weapons\Icons\Hud\RURIF_Dragunov_mini.tga
ObjectTemplate.weaponHud.selectIcon Ingame\Weapons\Icons\Hud\Selection\RURIF_Dragunov.tga
ObjectTemplate.weaponHud.hudName "KILLMESSAGE_WEAPON_dragunov"
ObjectTemplate.weaponHud.guiIndex 0
ObjectTemplate.weaponHud.altGuiIndex 52
ObjectTemplate.weaponHud.maxVisualDeviation 50
ObjectTemplate.weaponHud.minVisualDeviation 5
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:SingleFireComp ---
ObjectTemplate.createComponent SingleFireComp
ObjectTemplate.fire.addFireRate 0
ObjectTemplate.fire.fireInCameraDof 1
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultAmmoComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultAmmoComp
ObjectTemplate.ammo.magSize 10
ObjectTemplate.ammo.nrOfMags 7
ObjectTemplate.ammo.reloadTime 4
ObjectTemplate.ammo.reloadWithoutPlayer 1
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:SoldierBasedRecoilComp ---
ObjectTemplate.createComponent SoldierBasedRecoilComp
ObjectTemplate.recoil.hasRecoilForce 1
ObjectTemplate.recoil.recoilForceUp CRD_UNIFORM/6/4.5/0
ObjectTemplate.recoil.recoilForceLeftRight CRD_UNIFORM/3.4/-3.4/0
ObjectTemplate.recoil.zoomModifier 0.25
ObjectTemplate.recoil.recoilGraphFrameCount 2
ObjectTemplate.recoil.recoilGraphExponent 6
ObjectTemplate.recoil.recoilGraphTotalMovement 4
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:SoldierDeviationComp ---
ObjectTemplate.createComponent SoldierDeviationComp
ObjectTemplate.deviation.setFireDev 3.5 2 0.5
ObjectTemplate.deviation.minDev 5
ObjectTemplate.deviation.setTurnDev 0 0 0 0
ObjectTemplate.deviation.setSpeedDev 3 0.5 0.5 1
ObjectTemplate.deviation.setMiscDev 3 3 0.2
ObjectTemplate.deviation.devModStand 2
ObjectTemplate.deviation.devModCrouch 1.5
ObjectTemplate.deviation.devModLie 0.8
ObjectTemplate.deviation.devModZoom 0.01
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultSoundComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultSoundComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultAnimationComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultAnimationComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultZoomComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultZoomComp
ObjectTemplate.zoom.zoomDelay 0.18
ObjectTemplate.zoom.zoomLod 1
ObjectTemplate.zoom.addZoomFactor 0
ObjectTemplate.zoom.addZoomFactor 0.3
ObjectTemplate.zoom.changeFovDelay 0.15
ObjectTemplate.zoom.disableMuzzleWhenZoomed 1
rem ---EndComp ---
ObjectTemplate.geometry rurif_dragunov
ObjectTemplate.setCollisionMesh rurif_dragunov
ObjectTemplate.mapMaterial 0 Collision_Material 68
ObjectTemplate.hasMobilePhysics 0
ObjectTemplate.hasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.physicsType Mesh
ObjectTemplate.aiTemplate ChSni_Duragonov
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Fire1P
ObjectTemplate.setPosition 0/0.00869279/0.432095
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Fire1P_Outdoor
ObjectTemplate.setPosition 0/0.00877658/0.431594
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Fire3P
ObjectTemplate.setPosition 0/-1.97887e-005/0.67157
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_BoltClick
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_TriggerClick
ObjectTemplate.setPosition 0/-0.0419104/-0.169042
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_SwitchFireRate
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Reload1P
ObjectTemplate.setPosition 0/-0.00366077/-0.0369914
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Reload3P
ObjectTemplate.setPosition 0/0/-0.0382311
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Deploy1P
ObjectTemplate.setPosition 0/0/-0.0447858
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Deploy3P
ObjectTemplate.setPosition 0/0/-0.0497777
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Zoom
ObjectTemplate.setPosition 0/0.0197366/-0.149191
ObjectTemplate.addTemplate e_shellejection_556
ObjectTemplate.setPosition 0/0.0175554/-0.0216403
ObjectTemplate.addTemplate e_muzz_g36
ObjectTemplate.setPosition 0/0.01/0.737454
ObjectTemplate.setRotation 0/0/45
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.animationSystem1P Objects/Weapons/Handheld/RURIF_Dragunov/AnimationSystem1p.inc
ObjectTemplate.animationSystem3P Objects/Weapons/Handheld/RURIF_Dragunov/AnimationSystem3p.inc
ObjectTemplate.projectileTemplate rurif_dragunov_Projectile
ObjectTemplate.velocity 1000
ObjectTemplate.itemIndex 3
ObjectTemplate.delayToUse 1

ObjectTemplate.create GenericProjectile rurif_dragunov_Projectile
ObjectTemplate.modifiedByUser dsu
ObjectTemplate.createNotInGrid 1
ObjectTemplate.createdInEditor 1
rem ---BeginComp:DefaultCollisionComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultCollisionComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultDetonationComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultDetonationComp
ObjectTemplate.detonation.explosionMaterial 70
ObjectTemplate.detonation.explosionRadius 0
ObjectTemplate.detonation.explosionForce 0
ObjectTemplate.detonation.explosionDamage 0
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultProjSoundComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultProjSoundComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultRicochetComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultRicochetComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultPenetrateComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultPenetrateComp
ObjectTemplate.penetrate.allowSolidPenetration 1
ObjectTemplate.penetrate.allowLiquidPenetration 1
rem ---EndComp ---
ObjectTemplate.floaterMod 0
ObjectTemplate.hasMobilePhysics 1
ObjectTemplate.hasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.physicsType Point
ObjectTemplate.collisionGroups 8
ObjectTemplate.material 38
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Projectile_Looping
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.timeToLive CRD_NONE/1/0/0
ObjectTemplate.material 38
ObjectTemplate.hasOnTimeEffect 1
ObjectTemplate.minDamage 1
ObjectTemplate.damage 45

a co do pb to nie uzywam bo gram po sieci z kumplami

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 2 lis 2009, 19:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
Sasquacz napisał(a):
dobra i jeszcze jedno pytanie
dla kogos kto lubi/umie tłumaczyc a angielskiego na szybko
Cytuj:
rem *** Generated with Bf2Editor.exe [created: 2005/4/5 15:44]
GeometryTemplate.setMaterialReflectionScale 0 0 0 0.35
GeometryTemplate.setMaterialReflectionScale 0 0 1 2
GeometryTemplate.setMaterialReflectionScale 1 0 0 2
GeometryTemplate.setMaterialReflectionScale 1 1 0 2
GeometryTemplate.setSpecularStaticGloss 0 0 0 0.15
GeometryTemplate.compressVertexData 1
GeometryTemplate.maxTextureRepeat 16
ObjectTemplate.activeSafe GenericFireArm rurif_dragunov
ObjectTemplate.creator MBA-1:mba
ObjectTemplate.modifiedByUser dsu
ObjectTemplate.saveInSeparateFile 1
ObjectTemplate.castsDynamicShadow 1
rem ---BeginComp:WeaponHud ---
ObjectTemplate.createComponent WeaponHud
ObjectTemplate.weaponHud.weaponIcon Ingame\Weapons\Icons\Hud\RURIF_Dragunov.tga
ObjectTemplate.weaponHud.altWeaponIcon Ingame\Weapons\Icons\Hud\RURIF_Dragunov_mini.tga
ObjectTemplate.weaponHud.selectIcon Ingame\Weapons\Icons\Hud\Selection\RURIF_Dragunov.tga
ObjectTemplate.weaponHud.hudName "KILLMESSAGE_WEAPON_dragunov"
ObjectTemplate.weaponHud.guiIndex 0
ObjectTemplate.weaponHud.altGuiIndex 52
ObjectTemplate.weaponHud.maxVisualDeviation 50
ObjectTemplate.weaponHud.minVisualDeviation 5
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:SingleFireComp --- tutaj rodzaj strzalu moze byc single multi i thrown wiecej nie pamietam
ObjectTemplate.createComponent SingleFireComp tak jak wyzej
ObjectTemplate.fire.addFireRate 0 tryb strzalu od 0 do 2 sam ustalisz co jest co
ObjectTemplate.fire.roundsPerMinute szybkostrzelnosc
ObjectTemplate.fire.fireInCameraDof 1
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultAmmoComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultAmmoComp
ObjectTemplate.ammo.magSize 10 ilosc naboi w magazynku
ObjectTemplate.ammo.nrOfMags 7 ilosc magazynkow
ObjectTemplate.ammo.reloadTime 4 czas ladowania
ObjectTemplate.ammo.reloadWithoutPlayer 1
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:SoldierBasedRecoilComp --- tu wartosci od skakania celownika przy strzale
ObjectTemplate.createComponent SoldierBasedRecoilComp
ObjectTemplate.recoil.hasRecoilForce 1
ObjectTemplate.recoil.recoilForceUp CRD_UNIFORM/6/4.5/0
ObjectTemplate.recoil.recoilForceLeftRight CRD_UNIFORM/3.4/-3.4/0
ObjectTemplate.recoil.zoomModifier 0.25
ObjectTemplate.recoil.recoilGraphFrameCount 2
ObjectTemplate.recoil.recoilGraphExponent 6
ObjectTemplate.recoil.recoilGraphTotalMovement 4
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:SoldierDeviationComp --- tu wartosci rozrzutu
ObjectTemplate.createComponent SoldierDeviationComp
ObjectTemplate.deviation.setFireDev 3.5 2 0.5
ObjectTemplate.deviation.minDev 5
ObjectTemplate.deviation.setTurnDev 0 0 0 0
ObjectTemplate.deviation.setSpeedDev 3 0.5 0.5 1
ObjectTemplate.deviation.setMiscDev 3 3 0.2
ObjectTemplate.deviation.devModStand 2
ObjectTemplate.deviation.devModCrouch 1.5
ObjectTemplate.deviation.devModLie 0.8
ObjectTemplate.deviation.devModZoom 0.01
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultSoundComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultSoundComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultAnimationComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultAnimationComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultZoomComp --- wartosci zooma
ObjectTemplate.createComponent DefaultZoomComp
ObjectTemplate.zoom.zoomDelay 0.18 im mniejsza wartosc tym wiekszy zoom
ObjectTemplate.zoom.zoomLod 1
ObjectTemplate.zoom.addZoomFactor 0
ObjectTemplate.zoom.addZoomFactor 0.3
ObjectTemplate.zoom.changeFovDelay 0.15 jak szybko zoom sie pojawia
ObjectTemplate.zoom.disableMuzzleWhenZoomed 1 czy widac blysk strzalu przy zoomie
rem ---EndComp ---
ObjectTemplate.geometry rurif_dragunov
ObjectTemplate.setCollisionMesh rurif_dragunov
ObjectTemplate.mapMaterial 0 Collision_Material 68
ObjectTemplate.hasMobilePhysics 0
ObjectTemplate.hasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.physicsType Mesh
ObjectTemplate.aiTemplate ChSni_Duragonov
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Fire1P
ObjectTemplate.setPosition 0/0.00869279/0.432095
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Fire1P_Outdoor
ObjectTemplate.setPosition 0/0.00877658/0.431594
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Fire3P
ObjectTemplate.setPosition 0/-1.97887e-005/0.67157
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_BoltClick
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_TriggerClick
ObjectTemplate.setPosition 0/-0.0419104/-0.169042
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_SwitchFireRate
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Reload1P
ObjectTemplate.setPosition 0/-0.00366077/-0.0369914
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Reload3P
ObjectTemplate.setPosition 0/0/-0.0382311
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Deploy1P
ObjectTemplate.setPosition 0/0/-0.0447858
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Deploy3P
ObjectTemplate.setPosition 0/0/-0.0497777
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Zoom
ObjectTemplate.setPosition 0/0.0197366/-0.149191
ObjectTemplate.addTemplate e_shellejection_556
ObjectTemplate.setPosition 0/0.0175554/-0.0216403
ObjectTemplate.addTemplate e_muzz_g36
ObjectTemplate.setPosition 0/0.01/0.737454
ObjectTemplate.setRotation 0/0/45
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.animationSystem1P Objects/Weapons/Handheld/RURIF_Dragunov/AnimationSystem1p.inc
ObjectTemplate.animationSystem3P Objects/Weapons/Handheld/RURIF_Dragunov/AnimationSystem3p.inc
ObjectTemplate.projectileTemplate rurif_dragunov_Projectile tutaj ustawiasz czym strzelasz np zmieniasz z rurif_dragunov_Projectile na agm65_maverick i strzelasz rakietami =D
ObjectTemplate.velocity 1000 predkosc pocisku
ObjectTemplate.itemIndex 3
ObjectTemplate.delayToUse 1

ObjectTemplate.create GenericProjectile rurif_dragunov_Projectile
ObjectTemplate.modifiedByUser dsu
ObjectTemplate.createNotInGrid 1
ObjectTemplate.createdInEditor 1
rem ---BeginComp:DefaultCollisionComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultCollisionComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultDetonationComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultDetonationComp
ObjectTemplate.detonation.explosionMaterial 70
ObjectTemplate.detonation.explosionRadius 0
ObjectTemplate.detonation.explosionForce 0
ObjectTemplate.detonation.explosionDamage 0
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultProjSoundComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultProjSoundComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultRicochetComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultRicochetComp
rem ---EndComp ---
rem ---BeginComp:DefaultPenetrateComp ---
ObjectTemplate.createComponent DefaultPenetrateComp
ObjectTemplate.penetrate.allowSolidPenetration 1
ObjectTemplate.penetrate.allowLiquidPenetration 1
rem ---EndComp ---
ObjectTemplate.floaterMod 0
ObjectTemplate.hasMobilePhysics 1
ObjectTemplate.hasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.physicsType Point
ObjectTemplate.collisionGroups 8
ObjectTemplate.material 38
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate S_rurif_dragunov_Projectile_Looping
rem -------------------------------------
ObjectTemplate.timeToLive CRD_NONE/1/0/0
ObjectTemplate.material 38
ObjectTemplate.hasOnTimeEffect 1
ObjectTemplate.minDamage 1
ObjectTemplate.damage 45

a co do pb to nie uzywam bo gram po sieci z kumplami

to takie najbardziej przydatne, niektore opcje deafaultowe nie sa pokazane, przypomne sobie wiecej to dopisze.
ps.co do dodania tego m14 mam jakis blad i niemoge znalesc z czego wynika
ps2
Cytuj:
Zapomniał dodać ze dało by ale PunkBuster nie pozowili ci pograć.

bez tez by niepogral wywalilo by go
i jeszcze jedno zamiast edytowac bf proponuje zrobic nowego moda najprosciej sciagnac to i tym mozesz stowrzyc nowego moda potem kopiujesz sobie objects_server i jedziesz :)

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 2 lis 2009, 19:51 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
też wrzuciłem to m14 i wywala przy ładowaniu geometri więc nie wiem co jest ;p
omijając fakt ze link downloadu do twojego programiku padł

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 2 lis 2009, 20:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
no widzisz ja zaszedlem dalej mnie wywala przy probie wejscia do gry, normalnie bylby to problem z ikonka , ale to nie to.
klik

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 3 lis 2009, 21:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
miłego testowanie i thx za programik ;]
a jak sie dowiesz od czego ta m14-nastka nie wchodzi i bys to zlepił to daj znac ;]
Cytuj:
ObjectTemplate.fire.addFireRate 0 tryb strzalu od 0 do 2 sam ustalisz co jest co

0-ogień pojedyńczy
1- 3 stzrały
2- seria ;]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 1 gru 2009, 17:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2009, 21:36
Posty: 2617
Lokalizacja: Eteryczna kraina snów pełna przygód
Mam pytanie.
Czy MG36 jest takie samo jak G36E ?
Wiadomo, ze to taki sam model broni, ale czy maja roznice w strzelaniu/odrzucie/hit boxach/ rodzaju uzywanej amunicji?
Mowie tutaj o strzelaniu po 3 pestki naraz.

No wiekszosc typa lata z G36E, jakby nie mogli z MG36 ze wzgledu na wieksza ilosc w magazynku.
Wiadomo, ze ze wzgledu na opcje medyka, ale jest jakas roznica miedzy tymi broniami?

@: znalazlem.
Obrazek

@:
A tak wlasnymi slowami ktos moze ?
Z doswiadczenia, choc wiem, ze wiekszosc z was gardzi ta bronia xD
Obrazek
Obrazek

_________________
http://socialclub.rockstargames.com/crew/the_agency_pl
Polska ekipa GTA V: Online [PS4][PS3][XBOX360][PC]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 1 gru 2009, 18:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
Ja tam lubię G36.
A różnic - nie ma żadnych - może poza długością lufy i rodzajem maga. nic/K/C dla długości, dodatkowe V/E - że wersja eksportowa z inną optyką, ale dla niskiej szyny górnej, będzie to samo, bo nie ma lunetki. Wymieniasz chwyt przedni i lufę - i masz inną wersję. Wersje w BF2 a rzeczywistość to już trochę inna sprawa. Na niektórych obrazkach widać MG36 z chwytem przednim od K i bipodem, co jest jakąś bajeczką, podobnie jak K i E, które, mimo tego samego chwytu przedniego, mają lufy różnej długości.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 1 gru 2009, 20:07 
Offline

Dołączył(a): 25 sie 2008, 19:12
Posty: 9
a czy dałoby się zmienić broń dla danego żołnierza bez twożenia nowego moda tylko zmieniając jakieś ścieżki w plikach odpowiadających za wyposarzenie? jeśli takich plików nie ma to pytania nie było.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Bronie
PostNapisane: 1 gru 2009, 20:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
@eleanor
mg36 przewyzsza celnoscia g36e tylko na pojedynczym strzale z biodra i z ziemi
@pajak
da sie bf2/mods/bf2/objects_server/kits po tej zmianie nie wejdziesz na zaden serwer, chyba ze tez bedzie tak zmodyfikowany. (kiedys chyba w v1.0 sie dalo, widzialem filmik na ktorym goscie strzelali granatami z shotgunow na normalnym servie)

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 21 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL