Teraz jest 18 kwi 2024, 19:03

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Z PR do BF
PostNapisane: 9 sty 2010, 23:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Czy ktoś próbował przenosić modele z PR-a do zwykłego BF-a żeby działały?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z PR do BF
PostNapisane: 10 sty 2010, 10:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 paź 2009, 13:31
Posty: 135
Sasquacz napisał(a):
Czy ktoś próbował przenosić modele z PR-a do zwykłego BF-a żeby działały?


Chyba nie :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z PR do BF
PostNapisane: 10 sty 2010, 12:35 
Offline

Dołączył(a): 15 cze 2007, 15:20
Posty: 295
Oj chyba tak. Takie tematy już były. O ile dobrze pamiętam to modeli nie można podmieniać w ogóle bo wykopuje z serwerów.

_________________
Jestem zajebisty, a najlepszym na to przykładem jesteś właśnie Ty.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z PR do BF
PostNapisane: 10 sty 2010, 13:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
NekroSnajper napisał(a):
Oj chyba tak. Takie tematy już były. O ile dobrze pamiętam to modeli nie można podmieniać w ogóle bo wykopuje z serwerów.

do tego robi sie odzielnego moda i nie ma problemow(ofc tryb coop), a co do PR to wiele nie prubowalem, ale np z FH co bym nie bral to wywala podczas ladowania textur

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z PR do BF
PostNapisane: 10 sty 2010, 16:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
A można by bez tekstur wrzucić? wiem że było by takie czarne, ale czy by w ogóle ruszyło?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z PR do BF
PostNapisane: 12 sty 2010, 16:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
Na tym forum nikt ci na to nie odpowie, moze w dziale PRPP, ja bym poszukal odpowiedzi na forum PRa. Wedlug mnie to nie przez textury jak juz pisalem kiedy prubowalem wsadzic to m14 wywalalo mnie przy weryfikacji danych klienta, praktycznie jak juz do gry wchodzilem.

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z PR do BF
PostNapisane: 12 sty 2010, 20:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Dobra to dzięki za wysiłki :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z PR do BF
PostNapisane: 11 lip 2010, 21:11 
Offline
Zbanowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2010, 21:40
Posty: 16
Lokalizacja: Rybnik - Katowice
dożucę swoje 2 grosze XD

z PR'a nieprubowałem ale RAZ mi się udało wziąść od MEC'ów AK (komandos) i dac grenadierowi w USA bo twozyułem na własną reke polaków do BF2 (oczewiście single) i pamuetam ze to jedyny raz a tak to prubowąłem jescze RPG7 z jednostek specjalnych (totalna klapa) oraz PKM za M249 SAW daś USA i odziwo załadowłąo gre zale zamykało gdy klikałem wejdź do gry ale co do tego AK co mi sie udało to itak niewysłzo za ładnie poniewaz struktura gry jest ustawiona pod te modele itd itd i gdy widziałem jak grenadier szedł z tym AK-74U to kolbe miał jakby w pł złozona i w pł rozłozona wienc niefajnie to wyglądało i skończyłem z tym - lepiej osobnego moda zorbić na podstawie BF2 lecz z swoimi dodatkami :) jedynie co w BF2 da sie bez kłopotów zmieniać (tylko single) to textury :) co cały zacs robie na swojej produkcjii XD

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Z PR do BF
PostNapisane: 16 lip 2010, 12:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Sieku12 napisał(a):
dożucę swoje 2 grosze XD

z PR'a nieprubowałem ale RAZ mi się udało wziąść od MEC'ów AK (komandos) i dac grenadierowi w USA bo twozyułem na własną reke polaków do BF2 (oczewiście single) i pamuetam ze to jedyny raz a tak to prubowąłem jescze RPG7 z jednostek specjalnych (totalna klapa) oraz PKM za M249 SAW daś USA i odziwo załadowłąo gre zale zamykało gdy klikałem wejdź do gry ale co do tego AK co mi sie udało to itak niewysłzo za ładnie poniewaz struktura gry jest ustawiona pod te modele itd itd i gdy widziałem jak grenadier szedł z tym AK-74U to kolbe miał jakby w pł złozona i w pł rozłozona wienc niefajnie to wyglądało i skończyłem z tym - lepiej osobnego moda zorbić na podstawie BF2 lecz z swoimi dodatkami :) jedynie co w BF2 da sie bez kłopotów zmieniać (tylko single) to textury :) co cały zacs robie na swojej produkcjii XD



a dokładniej
Sieku12 napisał(a):
PKM za M249 SAW


to nie wiem co robiłeś że Ci grę wywalało, jedna z najprostszych rzeczy

dalej:
popatrz na datę

dalej: zapraszam do tworzenia "polskich jednostek" ;] jak chcesz więcej to na PW

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL