Teraz jest 18 kwi 2024, 22:21

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Mechy w BF2
PostNapisane: 7 lis 2010, 12:44 
Offline

Dołączył(a): 7 lis 2010, 12:31
Posty: 8
Witam. Bawie sie ostatnio modyfikacja do BF2 i mam takie pytanie. Czy mozna w jakis sposob wrzucic mecha z BF2142 do BF2? Bo probowalem zamienic czolg M1A2 na mecha, lecz albo czolg niebyl wogole widoczny na mapie albo mapa niechciala sie wczytac. Niewiem juz co zrobic zeby zamiast czolgu namapie stal mech. :|

Chodzi mi o single player.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechy w BF2
PostNapisane: 7 lis 2010, 13:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
musisz podmienić wszystkie pliki

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechy w BF2
PostNapisane: 7 lis 2010, 14:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
Sasquacz napisał(a):
musisz podmienić wszystkie pliki
ba, nietyle co podmienić to trzeba je praktycznie przepisać, komedy w 2142 różnią sie od tych w bf2, to bardzo skomplikowane dotego model może nie podejść. imo to praktycznie nie możliwe, z nie których modów do dwójki nie idzie skopiować broni(samego modelu i textur) a co dopiero z innej gry nawet na tym samym silniku. kiedyś próbowałem

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechy w BF2
PostNapisane: 7 lis 2010, 14:37 
Offline

Dołączył(a): 7 lis 2010, 12:31
Posty: 8
Ale jakos mody do BF2 ktore posiadaja inne pojazdy sie wczytuja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechy w BF2
PostNapisane: 7 lis 2010, 14:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Wraith napisał(a):
Ale jakos mody do BF2 ktore posiadaja inne pojazdy sie wczytuja.



<rotfl>


Taki sam argument jak "inne gry też się moduje" ;>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechy w BF2
PostNapisane: 7 lis 2010, 14:47 
Offline

Dołączył(a): 7 lis 2010, 12:31
Posty: 8
Udalo mi sie zrobic tylko tyle ze mech stoi niewidzialny (wiem ze tam stoi bo trafiaja go pociski z broni), ale widac tam tez czolg przez ktorego moge przechodzic i kule przez niego przelatuja.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechy w BF2
PostNapisane: 7 lis 2010, 14:57 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
a model wkleiłeś? ;>

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechy w BF2
PostNapisane: 7 lis 2010, 15:08 
Offline

Dołączył(a): 7 lis 2010, 12:31
Posty: 8
Jesli chodzi ci o meshes/ustnk_m1a2 w Object_client to tak, i zmiany w Object_server sa wczytywane ale jak pozmieniam w Object_client to wywala mnie z gry podczas wczytywania mapy na 89%.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechy w BF2
PostNapisane: 7 lis 2010, 18:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
tweaki, cony?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechy w BF2
PostNapisane: 7 lis 2010, 18:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
co ja mówilem o konfigach nie wystarczy ich skopiować, a model nie bedzie dzialal w bf2. z tego co pamietam to pliki bf2142 mają inne rozszerzenie niż modele w bf2. inny przyklad zapewne znasz mod do bf2 o nazwie Project Reality (prawie) żaden model nie chce dzialac w vanilli, sasquacz cos o tym wie :D to samo jest z FH2

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Ostatnio edytowano 7 lis 2010, 18:59 przez pl Szq1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechy w BF2
PostNapisane: 7 lis 2010, 18:58 
Offline

Dołączył(a): 7 lis 2010, 12:31
Posty: 8
Po zamianie plikow "BUNDLEDMESH" oraz tekstur "DDS" w Object_client wywala z gry podczas wczytywania mapy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechy w BF2
PostNapisane: 7 lis 2010, 19:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
zmierzasz próbować aż skończą Ci sie możliwości?

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechy w BF2
PostNapisane: 7 lis 2010, 19:06 
Offline

Dołączył(a): 7 lis 2010, 12:31
Posty: 8
pl Szq1 napisał(a):
zmierzasz próbować aż skończą Ci sie możliwości?

Oczywiscie ze tak.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechy w BF2
PostNapisane: 7 lis 2010, 19:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
heh widze że masz zapał, nie wiem czego sie już nauczyłeś ale radze ci zacząć od czegoś prostrzego jak wstawienie broni z jakiegos moda, np AIXa albo rekona. jedyną droge do wstawienia mecha z 2142 to skonwertowanie modelu do bf2, nie pytaj mnie jak to zrobić. do tego trzeba rozwiązać wiele problemów z configami z object_server zeby to jakos działało. wkażdym razie jeśli ci sie to uda bedziesz pierwszą osobą która tego dokonała (i sie z tym podzieliła)

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Mechy w BF2
PostNapisane: 7 lis 2010, 22:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
ew. 3ds max 10 (chyba ten to był) wyciągasz model z bf2142 i export do bf2

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL