Teraz jest 29 mar 2024, 11:52

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 4 mar 2011, 14:49 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2011, 14:43
Posty: 7
Witam. Jestem tu nowy. Mam pytanie, a mianowicie jak dodać własną klasę do bf2?( Czy to w ogóle możliwe?). Wiem, że da się modyfikować parametry broni, sam próbowałem z pozytywnym skutkiem. Zależy mi głównie na grze Single Player. Szukałem w Internecie i nie mogłem znaleźć. Z góry dziękuję za okazaną pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 20:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
ja bym skopiował katalog mods/bf2/obiect_server.zip/kits/usmc oraz mods/bf2/obiect_client.zip/kits/usmc
tam masz pliki po kolei każdej klasy. blender w łapę, photoshop na tekstury i jechane :)

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 21:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
raczej mu chodziło poprostu o stworzenie własnego kitu, niż edycja wyglądu. wszystko masz w objects_server>kits, teraz nie mam czasu sie rozpisywać więc w skrócie: musisz zmienić nazę pliku i nazwę kitu. Jeśli chcesz go wrzucić na mapę jako kleżacy gdzieś kit musisz go wrzucić do objects_server>kits>pickupsKits.

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 21:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
a skąd wytrzaśnie pliki kitów? wiem, dla ciebie to nie problem bo znasz wszystkie pliki tekstowe na pamięć. łatwiej je przekopiować.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 23:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
ciastkoibeza napisał(a):
a skąd wytrzaśnie pliki kitów? wiem, dla ciebie to nie problem bo znasz wszystkie pliki tekstowe na pamięć. łatwiej je przekopiować.

nie rozumiem o co ci chodzi. Biore powiedzmy kit assaulta i zmieniam w nim to co mi pasuje.

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 mar 2011, 23:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
nieporozumienie. ty mu napisz co i jak zmienić, bo ja nie chcę nakłamać.

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2011, 09:29 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2011, 14:43
Posty: 7
Stworzyłem nową klasę w sposób przez was podany.( Na podstawie US_Sniper stworzyłem US_Recon. Dodałem do mods\object_serwer|kits ale ie działa. Gra nie widzi tej klasy w wyborze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2011, 09:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
dodanie jej jako klase kolejnego wyboru jest skomplikowane, mozesz ją zastąpić za jakąś inną w pliku mapy server.zip>init.con
albo dodać ją jako obiekt w gamemodes>...>gameplayobjects. Jest jeszcze opcja żeby zrobić broń która będzie ten kit tworzyła.
żeby zrobić taką broń najpierw musisz zrobić w pliku tej broni spawna ponieważ bezpośrednio nie można tak poprostu "strzelić" kitem. spawn powinien wyglądać tak

ObjectTemplate.create ObjectSpawner US_Recon_spawn <-(te nazwy są dowolne ale muszą być oryginalne)
ObjectTemplate.activeSafe ObjectSpawner US_Recon_spawn <-
ObjectTemplate.modifiedByUser szq
ObjectTemplate.isNotSaveable 1
ObjectTemplate.hasMobilePhysics 0
ObjectTemplate.setObjectTemplate 1 US_Recon
ObjectTemplate.setObjectTemplate 2 US_Recon
ObjectTemplate.maxNrOfObjectSpawned 2
ObjectTemplate.minSpawnDelay 1
ObjectTemplate.maxSpawnDelay 5


potem w tej broni zmieniasz tylko prjectile na nazwe spawna czyli:
ObjectTemplate.projectileTemplate US_Recon_spawn

najłatwiej jest jednak zastąpić którąś klase twoją klasą, w pliku mapy server.zip>init.con

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2011, 14:54 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2011, 14:43
Posty: 7
Ok. Dzięki. A mógłbyś mi napisać po kolei jak zrobić ten kit za pomocą spawn-a broni? Tzn. Chodzi mi o to, czy mam zrobić nową broń czy dopisać do jakiejś istniejącej to co napisałeś w poście wyżej?( A czy nie ma możliwości dopisania w init.con danej klasy, bez zastępowania istniejącej? A także co mam ewentulanie dopisać w gameplayobject.con? Sorry za namolność a zależy mi na tym, a poza tym zająłem się "moddingiem" zupełnie niedawno i nie wszystko jest dla mnie jasne.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2011, 16:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
ja zwykle do tego przerabiam miny etc. boty jej nie używają
robisz poprostu to co napisałem wyżej
a w gameplayobjects.con dodajesz kit tak jak są dodane pojazdy

rem [ObjectSpawnerTemplate: CPNAME_OC_SP16_airfield_US_Recon]
ObjectTemplate.create ObjectSpawner CPNAME_OC_SP16_airfield_US_Recon
ObjectTemplate.activeSafe ObjectSpawner CPNAME_OC_SP16_airfield_US_Recon
ObjectTemplate.modifiedByUser nla
ObjectTemplate.isNotSaveable 1
ObjectTemplate.hasMobilePhysics 0
ObjectTemplate.setObjectTemplate 1 US_Recon
ObjectTemplate.setObjectTemplate 2 US_Recon
ObjectTemplate.minSpawnDelay 1
ObjectTemplate.maxSpawnDelay 3

i całkiem poniżej znajdziesz coś takiego

rem [ObjectSpawner: CPNAME_OC_SP16_airfield_US_Recon]
Object.create CPNAME_OC_SP16_airfield_US_Recon
Object.absolutePosition -461.151/40.400/668.849
Object.rotation -135.000/0.000/0.000
Object.setControlPointId 901
Object.layer 10

współżędne musisz sobie sam znaleźć, powinno działać choć nie gwarantuje .

piczuch napisał(a):
Sorry za namolność a zależy mi na tym, a poza tym zająłem się "moddingiem" zupełnie niedawno i nie wszystko jest dla mnie jasne.

od tego jest forum

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2011, 10:46 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2011, 14:43
Posty: 7
Ok. Wielkie dzięki. Jak będę miał jakiś problem to napisze.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2011, 11:33 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2011, 14:43
Posty: 7
Niestety mimo moich usilnych prób z sposobem z gameplayingobject nie udało się .Wszystko przepisałem tak jak podałeś. Ale gdy wczytuje się mapa do gra crashuje i wywala do windowsa. Spróbuje jeszcze z zamianą miny. A tak na marginesie czy dobrze pozmieniałem co trzeba?


US_Sniper
ObjectTemplate.geometry.dropGeom 16
ObjectTemplate.networkableInfo KitInfo
ObjectTemplate.setHasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.unlockIndex 6
ObjectTemplate.cullRadiusScale 2.4

rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate kni_knife
ObjectTemplate.addTemplate USPIS_92FS_silencer
ObjectTemplate.addTemplate M40A3_silenced
ObjectTemplate.addTemplate USHGR_M67
ObjectTemplate.addTemplate USMIN_Claymore
ObjectTemplate.addTemplate USSNI_M82A1
ObjectTemplate.addTemplate gbrif_l96a11
ObjectTemplate.addTemplate ParachuteLauncher
ObjectTemplate.addTemplate UnlockUSSniper
ObjectTemplate.addTemplate UnlockUSSniper2
rem -------------------------------------

ObjectTemplate.createComponent AbilityHud
ObjectTemplate.abilityHud.ammoSound S_Resupply
ObjectTemplate.abilityHud.healingSound S_Heal
ObjectTemplate.abilityHud.repairingSound S_Repair

ObjectTemplate.createComponent VehicleHud
ObjectTemplate.vehicleHud.hudName "HUD_TEXT_MENU_SPAWN_KIT_SNIPER"
ObjectTemplate.vehicleHud.miniMapIcon "Ingame\Kits\Icons\kit_Sniper_outline.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.vehicleIcon "Ingame\Kits\Icons\kit_Sniper.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.pantingSound S_SprintBreath
ObjectTemplate.vehicleHud.injurySound S_Injury
ObjectTemplate.vehicleHud.vehicleType 7

ObjectTemplate.sprintStaminaDissipationFactor 0.2

rem ---BeginComp:Radio ---
ObjectTemplate.createComponent Radio
ObjectTemplate.Radio.spottedMessage "sniper_spotted"
rem ---EndComp ---

ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSSniper
ObjectTemplate.addTemplate ussni_m95_barret
ObjectTemplate.unlockLevel 1

ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSSniper2
ObjectTemplate.addTemplate gbrif_l96a1
ObjectTemplate.replaceItem USRIF_M24
ObjectTemplate.replaceItem ussni_m95_barret
ObjectTemplate.unlockLevel 2

US_Recon
ObjectTemplate.create Kit US_Recon
ObjectTemplate.saveInSeparateFile 1
ObjectTemplate.kitType Recon
ObjectTemplate.aiTemplate Recon
ObjectTemplate.geometry US_Kits
ObjectTemplate.geometry.kit 7
ObjectTemplate.geometry.dropGeom 16
ObjectTemplate.networkableInfo KitInfo
ObjectTemplate.setHasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.unlockIndex 7
ObjectTemplate.cullRadiusScale 2.4

rem -------------------------------------
ObjectTemplate.addTemplate kni_knife
ObjectTemplate.addTemplate USPIS_92FS_silencer
ObjectTemplate.addTemplate usrif_m241
ObjectTemplate.addTemplate USHGR_M67
ObjectTemplate.addTemplate USMIN_Claymore
ObjectTemplate.addTemplate USRIF_M41
ObjectTemplate.addTemplate USRIF_MP5_A31
ObjectTemplate.addTemplate ParachuteLauncher
ObjectTemplate.addTemplate UnlockUSRecon
ObjectTemplate.addTemplate UnlockUSRecon2
rem -------------------------------------

ObjectTemplate.createComponent AbilityHud
ObjectTemplate.abilityHud.ammoSound S_Resupply
ObjectTemplate.abilityHud.healingSound S_Heal
ObjectTemplate.abilityHud.repairingSound S_Repair

ObjectTemplate.createComponent VehicleHud
ObjectTemplate.vehicleHud.hudName "HUD_TEXT_MENU_SPAWN_KIT_SNIPER"
ObjectTemplate.vehicleHud.miniMapIcon "Ingame\Kits\Icons\kit_Sniper_outline.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.vehicleIcon "Ingame\Kits\Icons\kit_Sniper.tga"
ObjectTemplate.vehicleHud.pantingSound S_SprintBreath
ObjectTemplate.vehicleHud.injurySound S_Injury
ObjectTemplate.vehicleHud.vehicleType 7

ObjectTemplate.sprintStaminaDissipationFactor 0.2

rem ---BeginComp:Radio ---
ObjectTemplate.createComponent Radio
ObjectTemplate.Radio.spottedMessage "recon_spotted"
rem ---EndComp ---

ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSRecon
ObjectTemplate.addTemplate ussni_m95_barret
ObjectTemplate.unlockLevel 1

ObjectTemplate.create ItemContainer UnlockUSRecon2
ObjectTemplate.addTemplate gbrif_l96a1
ObjectTemplate.replaceItem USRIF_M24
ObjectTemplate.replaceItem ussni_m95_barret
ObjectTemplate.unlockLevel 2[/quote]


Ostatnio edytowano 6 mar 2011, 11:42 przez piczuch, łącznie edytowano 4 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2011, 11:35 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2011, 14:43
Posty: 7
PS gram na własnym połączeniu 2 modów (Nukemoda i bf2sp64) dzięki czemu mam wszystkie mapy również w wersji 32 i 64 oraz wszystkie unlocki. Próba z zmodyfikowaniem miny kończy się również moją porażką. Jakbyś mógł podać od podstaw co trzeba zrobić tzn. Co gdzie wklejamy, co modyfikujemy, co gdzie dopisujemy itd


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2011, 12:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
Rozumiem że na początku wkleiłeś oryginalnego kita,a niżej zmodowanego.

ObjectTemplate.create Kit US_Recon
ObjectTemplate.saveInSeparateFile 1
ObjectTemplate.kitType Sniper
ObjectTemplate.aiTemplate Sniper (AI- artificial intelligence- sztuczna inteligencja-odpowiada za boty)
ObjectTemplate.geometry US_Kits
ObjectTemplate.geometry.kit 1
ObjectTemplate.geometry.dropGeom 1
ObjectTemplate.setNetworkableInfo KitInfo
ObjectTemplate.floaterMod 0
ObjectTemplate.hasMobilePhysics 0
ObjectTemplate.hasCollisionPhysics 1
ObjectTemplate.physicsType Mesh
ObjectTemplate.setCollisionMesh small_collonly0
ObjectTemplate.mapMaterial 0 wood_thin 0

ObjectTemplate.cullRadiusScale 1

Masz TU przykład

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2011, 14:42 
Offline

Dołączył(a): 4 mar 2011, 14:43
Posty: 7
Wielkie dzięki!!!
Ale gdzie mam wkleić PickupKits?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL