Teraz jest 25 lis 2024, 06:44

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 mar 2011, 21:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
dobra: zacząłem się bawić blenderem i stwierdziłem że umiem go obsłużyć na tyle, by
wkładać do bf'a nowe obiekty.
punkt problemu :
Obrazek
nie jest specjalnie jakiś ekscytujący, ale to mój pierwszy model zrobiony w 100% samodzielnie :/

nie mam zielonego pojęcia jak to wsadzić do bfa. w plikach obiektów server i client są odpowiednio: właściwości fizyczne i sam
model. co muszę zrobić by zobaczyć to "coś" w battlefieldzie? chcę to na razie wsadzić jako stały obiekt, a nie jako broń.
używam Blendera 2.3. (ma funkcję eksportu do 3dSt. max) EDIT: albo nie, nie działa :/

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 mar 2011, 09:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
chyba zaszlo nieporozumienie.... Piszac, ze
Cytuj:
albo nie, nie dziala

mialem na mysli funkcje exportu... :?
Ja nadal oczekuje odpowiedzi :)

edit: sorry za podwojny post

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2011, 16:33 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
ciastkoibeza napisał(a):
chyba zaszlo nieporozumienie.... Piszac, ze
Cytuj:
albo nie, nie dziala

mialem na mysli funkcje exportu... :?
Ja nadal oczekuje odpowiedzi :)

edit: sorry za podwojny post



OMFG
Nie mogłeś tego zedytować? :O

Blenderem nie wyeksportujesz modelu.
Potrzebny 3DS dziewiątka i exporter do bf'a.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2011, 17:43 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
ja nie umiem obsłużyć studia.... mogę tylko próbować eksport.... albo import - umie ktoś importować z studia inne rozszerzenia?

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2011, 18:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Na 120% oba obsługują *.obj

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2011, 18:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
1. Blender występuje nie tylko w wersji 2.3.
2. Co znaczy "nie działa"?
3. 3DSMax nie jest darmowy, niby jest trial, ale 30 dni to tyle co nic. Chyba, że jakieś wersje edukacyjne itp. - ale Autodesk stawia takie warunki licencji, że lepiej nie korzystać z jego programów. Maxa nie obsługiwałem, ale miałem w łapkach Mayę - dość intuicyjna aplikacja. Producent ten sam, więc i może z formatami będzie łatwiej, ale niestety cena także zachęcająca do korzystania z Blendera.

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2011, 21:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
_OskaR napisał(a):
ale 30 dni to tyle co nic

Ponieważ export modelu trwa tydzień :omg:
;]
Robi modele, potem ściąga demo i exportuje.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2011, 21:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
czyli powiadasz, żeby użyć blendera 2.5? 2.3 jest mi wygodniejszy. a co do 3dsmaxa mam albo triala albo pirata... sam nie wiem,
bo ściągałem z torrenta...

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2011, 21:32 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
regulamin napisał(a):
Nie rozmawiamy tu o PIRATACH !!! Cena gier w Polsce jest na tyle przystępna, że wstydem jest przyznawać się do pirackich kopii. Wszelkie tematy z prośbą o pomoc z piratem będą usuwane

ja to nie pytam się o piraty, tylko eksport!!!!

WTF? pomyliłem "odpowiedz" z "zmień"... mógłby ktoś połączyć? (i dlaczego nie można usuwać postów?)

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2011, 21:53 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 mar 2004, 19:56
Posty: 764
ciastkoibeza napisał(a):
czyli powiadasz, żeby użyć blendera 2.5? 2.3 jest mi wygodniejszy. a co do 3dsmaxa mam albo triala albo pirata... sam nie wiem,
bo ściągałem z torrenta...
Zobacz sobie 2.49b, zobacz sobie 2.56 - przecież nie musisz pytać, a tego programu nawet nie trzeba instalować.
A jeśli chodzi o eksport i wygodę obsługi aplikacji, którą ów eksport wykonasz - co za różnica? Przecież to tylko parę kliknięć.
Sasquacz napisał(a):
_OskaR napisał(a):
ale 30 dni to tyle co nic

Ponieważ export modelu trwa tydzień :omg:
;]
Robi modele, potem ściąga demo i exportuje.
Tylko, że jak pobawi się w modelowanie 3D trochę dłużej, to może zechce wyeksportować coś lepszego. I będzie już po demie. :lol:

_________________
Prawdziwy programista wiesza się razem ze swoim programem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2011, 22:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
ja modeluję tylko w blenderze. 3dsm ma być tylko łącznością z bf'em

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2011, 22:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
W skrócie.
Blenderem sobie modeluj.
Też nim zaczynałem ;]

Do włożenia czegoś do bfa możesz użyć tylko i wyłącznie 3ds'a najlepiej 9. Nie spotkałem nigdzie, a szukałem długo innego programu do włożenia modelu.
Ot, co mam do powiedzenia na ten temat.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 mar 2011, 22:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 lip 2010, 17:32
Posty: 321
Lokalizacja: Biegun Zachodni
czyli modelowanie do bf'a ma taki shemat:
1. Pobranie blendera
2.usuniecie blendera - ,,popsute''
3.czytanie ksiazki o nim - stwierdzenie ''to nie taki glupi program''
4.bawienie sie podstawami - tu jestem!!!
5. Doskonalenie
6.pobranie 3dsm.
7. Analogicznie jak w punktach 2 - 5
8. Pobranie bf-eksportera

i jechane.... wiec sobie spokojnie dojde do punktu 5 i dopiero wtedy zaatakuje :D

_________________
Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. Uapa
Kliknij, by odkryć mroczną prawdę...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2011, 12:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 wrz 2008, 19:57
Posty: 620
sasq a tak szczerze, udało ci sie to kiedyś?

_________________
http://www.xfire.com/profile/szq1/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 mar 2011, 15:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
pl Szq1 napisał(a):
sasq a tak szczerze, udało ci sie to kiedyś?


Że co mi się udało? Włożenie modelu? Nie ;]
Ale żeby to zrobić potrzeba 3ds'a 9 i plugin najlepiej od ekipy co robiła PoE ;]
Chyba że ciastko napiszę exportero-importero-konwerter do blenda, ale wątpię by posiadał takie umiejętności ;]

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL