Teraz jest 22 lis 2024, 00:21

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2005, 13:17 
Offline

Dołączył(a): 19 maja 2003, 13:34
Posty: 1167
Lokalizacja: Warszawa
czy ja wiem... jak nieslusznie nas wykolowano w Cupie tez wszyscy jechali stxa... final byl taki, ze nic to nie dalo... Zupelnie nie rozumiem jak taki palant moze dalej tam siedziec.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2005, 13:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 lis 2003, 21:46
Posty: 855
Lokalizacja: Grodzisk Maz.
No zobaczymy, ale wydaje sie, ze spolecznosc jest za bardzo na nie, zeby to tak zostawic, poczekamy zoabczymy. ESL przynajmniej jest normlany :D

_________________
Maniek A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 cze 2005, 13:36 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sty 2004, 15:37
Posty: 769
Lokalizacja: Warszawa
Okota napisał(a):
no to zgloscie swe zastrzezenia moze was wysluchaja...
taaaaaaaaaa :roll:


Właśnie to zrobilem.

Nie ma to jak sytuacja że na top laddera conqesta 32 slotowego wejdzie ekipa która gra 8vs8 i potem jak chcecie z nimi zagrać, a gracie min 12 (bo niby jak można kaleczyć tą wspaniałą grę grając w mniej osób), to jest wielka kupa i niewiadomo co robić, szlak trafia człowieka. Już się z tym spotkałem więc wiem o co biega.

A ladder infantry bez dostępnego sprzętu to WIELKIE NIEPOROZUMIENIE, to gwałt na BF2.

Szlak mnie trafia że CB w którym chcę grać i generalnie lubię, daje taką gównianą ofertę :evil:

Niestety ESL jest dla niemców, po niemiecku i jest poza obszarem mojego zainteresowania przez to. Dlatego osobiście powalczę o normalne laddery w CB.

_________________
Obrazek

---- Take it easy ---- (and fuck allllll the cheaters)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2005, 14:21 
Offline

Dołączył(a): 14 cze 2005, 16:36
Posty: 7
Dozwolone mapy:
Gulf of Oman - 16
Kubra Dam - 16
Mashtuur City - 16
Sharqi Peninsula - 16
Strike at Karkand - 16

Wiec nie bedzie maratonu plywackiego :>


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2005, 14:27 
Offline

Dołączył(a): 29 cze 2005, 13:24
Posty: 93
Lokalizacja: St-ce
@offtopic

uwaga na stefana (stary nick - sex), ten lamer to gej.

Jest poszukiwany w USA za gwałty na nieletnich :twisted: :twisted:

Poradnik: "Gdy spotkasz geja stefana - 3 złote zasady"

:arrow: 1. Nie uciekaj - je**** go
:arrow: 2. Jak juz go je****** to je**** jeszcze raz :twisted:
:arrow: 3. Tez go je**** :lol:

dziekuje za uwage :wink: :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2005, 16:11 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Z tego co widzę ladder podzielił się na dwie odrębne drabinki w/g rozmiaru map: BF2 Conquest 32 i BF2 Conquest 16. W tym wiekszym bedzie się grało od 10vs10 do 16vs16 (sugerowane 12vs12), a mniejszym od 6vs6 do 10vs10 (sugerowane 8vs8). Superpisiorem zaś jest DvO, a nie STX. Wyraźna poprawa, co nie?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2005, 16:33 
Offline

Dołączył(a): 5 gru 2004, 04:05
Posty: 499
Lokalizacja: Zabrze
_XENA_ napisał(a):
Z tego co widzę ladder podzielił się na dwie odrębne drabinki w/g rozmiaru map: BF2 Conquest 32 i BF2 Conquest 16. W tym wiekszym bedzie się grało od 10vs10 do 16vs16 (sugerowane 12vs12), a mniejszym od 6vs6 do 10vs10 (sugerowane 8vs8). Superpisiorem zaś jest DvO, a nie STX. Wyraźna poprawa, co nie?

Szczególnie jeśli chodzi o te ostatnie :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2005, 19:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
_XENA_ napisał(a):
Z tego co widzę ladder podzielił się na dwie odrębne drabinki w/g rozmiaru map: BF2 Conquest 32 i BF2 Conquest 16. W tym wiekszym bedzie się grało od 10vs10 do 16vs16 (sugerowane 12vs12), a mniejszym od 6vs6 do 10vs10 (sugerowane 8vs8).

XENA ? a jak na 16 osobowej mapce chcesz zrobić 10x10 ? bo rozumiem że ten drugi ladder ma być na małe mapki z całą dobrocią jaką dają ?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2005, 20:13 
Offline

Dołączył(a): 29 cze 2005, 13:24
Posty: 93
Lokalizacja: St-ce
ofkors bład w druku ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2005, 21:37 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Raix napisał(a):
XENA ? a jak na 16 osobowej mapce chcesz zrobić 10x10 ? bo rozumiem że ten drugi ladder ma być na małe mapki z całą dobrocią jaką dają ?


Mapka w rozmiarze 16 a serwer ustawiony na więcej graczy?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2005, 22:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 cze 2003, 18:03
Posty: 668
Lokalizacja: Tychy
Hynol napisał(a):
Raix napisał(a):
XENA ? a jak na 16 osobowej mapce chcesz zrobić 10x10 ? bo rozumiem że ten drugi ladder ma być na małe mapki z całą dobrocią jaką dają ?


Mapka w rozmiarze 16 a serwer ustawiony na więcej graczy?


bez jaj. wiem ze wszystko sie da zrobić. mozemy grac jako TEAM POLAND na serverze 130 osobowym w mapki 64 osobowe. Tylko poco ?
EA przewidziało na 16 osobową mapke 8 osob na strone i niech tak zostanie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 2 lip 2005, 22:44 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Rulsy z CB:

Cytuj:
Teamsize: The default number of players for a match is 8vs8. If both clans agree you can play with more or less players. The minimum is 6vs6 and the maximum is 10vs10.


Odpalenie mapek 16 osobowych na serwie z większą ilością slotów to AFAIK kwestia małej modyfikacji jednego z iników serwera (czy jakoś tak - nie znam się za bardzo). Zaś granie w 10vs10 takiej mapki mogłoby być ciekawe...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 00:19 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 lut 2004, 18:16
Posty: 3389
Lokalizacja: Kraków
Dokładnie - wymusi pojawienie się większej ilości piechoty - na niektórych mapach IMHO jest to konieczne. EA nie jest wyrocznią i może niekonieczne jest patrzenie na to jak oni sobie wyobrażają rozgrywke?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 08:45 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 mar 2003, 05:17
Posty: 5637
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Dodam jeszcze, że grałem klanówkę na Demku na mapie 16 osobowej i było deko pustawo jak dla mnie. Może dlatego, że graliśmy z commanderem, a więc efektywnie graliśmy 7vs7 (commander jak ma dobrze odwalać swoją robotę nie znajdzie jusz zcasu na nic innego).

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lip 2005, 09:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 mar 2004, 14:09
Posty: 1446
Lokalizacja: Warszawa
Hmm, wlasnie. Jest dozwolony commander w ladderze infantry ? Bo jakos nie znalazlem o tym wzmianki.
W ladderach conquest widzialem jest do ustalenia w wyzwaniu.

_________________
ex MON.BF2, ex eXploit, ex PRGK-42


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL