Teraz jest 25 lis 2024, 13:03

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 5 lut 2006, 19:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
1. Czy grając w Project Reality zlicza mi statystyki?
Tak. Ale nie na twoje główne konto. Project Reality współpracuje z ABR (Alternative Battlefield Rankings) które ma niezależne od EA bazy danych. EA ma punkty które zdobyłeś w 'świecie' Battlefielda 2, ABR ma punkty które zdobyłeś w 'świecie' Project Reality

2. To gdzie w takim razie mogę sprawdzić ile zdobyłem punktów w Project Reality i pooglądać moje baretki i inne bajery?
Na stronie http://gloryhoundz.com/stats/

3. Czym różni się czołgowa amunicja SABOT i HEAT?
HEATów (High Explosive Anti-Tank) urzywaj przeciwko piechocie, APCtkom i innym lekko /nieopancerzonym pojazdom.
SABOT a właściwie APFSDS-T (Armor Piercing Fin Stabilized Discarding Sabot Tracer) służy do niszczenia silnie opancerzonych pojazdów - czołgów

4. Skąd mam wiedzieć ile mam pocisków w magazynku skoro nie wyświetla tego HUD?
Musisz pamiętać ile w przybliżeniu wystrzelałeś 'pestek'. Ostatnio produkuje się przeźroczyte magazyki, żeby rzołnież wiedział ile mu zostało pocisków. W PR te bronie nie są dla nas dostępne - nie wiemy ile ich zostało. W helikopterach, czołgach innych pojazdach z własnym HUDem zazwyczaj własnie na nim mamy podaną ilość pozostałych rakiet, pocisków.

5. Jak w PR wygląda system obrażeń?
Obrażenia w Projet Reality, jak sama jego nazwa sugeruje, są bardziej realistyczne niż w podstawce. W PR wszystko ma o wiele większą siłę, a za razem jest bardziej delikatne. W PR jest o wiele prościej zginąć. Wystarczą 1-3 pociski z pistoletu. Jak jest z większymi kalibrami? Sami odpowiedźcie sobie na to pytanie.

6. Dlaczego dostaję wciąż obrażenia nawet jak nikt do mnie nie strzela?
Prawdopodobnie jesteś ranny i twoja rana jest na tyle poważna, że musisz być szybko opatrzony przez medyka. W przeciwnym wypadku wykrwawisz się na śmierć.

7. Czy zmieniono trajektoria lotu pocisków (np. z działa czołgu)?
Tak. Celność wszystkich broni jest o wiele większa, a pociski czołgowe nie są już tak "ciężkie" jak w podstawce - latają prawie prosto.

8. Czy w PR są jakieś nowe pojazdy?
W wersji 0.2 z nowych pojazdów mamy tylko Littlebird'a. W wersji 0.3, która ma się ukazać niedługo po wyjściu patcha 1.2 do BF2 będzie ich pewnie więcej. Jakie to mogą być pojazdy sprawdzić możecie tu:
http://realitymod.com/forum/f13-media-gallery.html

9. Czy jak zainstaluje Project Reality będę mógł dalej normalnie grać w Battlefielda 2?
No jasne, że tak! Project Reality to jest po prostu mod do Battlefielda tak samo jak Special Forces.

9. Nie mam teraz czasu i ochoty na wymyślanie jakie to pytania was nurtują.
Piszcie o tym tytaj, a chętnie na nie odpowiem i dorzucę do tych powyżej.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Ostatnio edytowano 8 lut 2007, 23:23 przez Uncle Blues, łącznie edytowano 3 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lut 2006, 19:47 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2003, 16:59
Posty: 2604
a ja mam takie pytanie:
1. czy zmienił się system damagu tzn.coś jak w FH jeden strzał=trup?czy zmieniona jest trajektoria lotu pocisków np. z działa czołgu?czy są dodane jakieś nowe pojazdy?czy wszystko bazuje tylko na BF2?

FAQ updated

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2006, 23:16 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Jeden strzał w głowe zabija. Na inne częsci ciała wystarczą 2-3 strzały. Pociski czołgowe lataja prawie prosto, więc mozna bez problemu strącać heli.
Wszystkie pojazdy ( oprócz Littlebirda ) sa z podstawki, lecz sa wewnetrznie przerobione. Tzn. APC ma bardzo szybki TOW i zoom oraz range to target. Podobnie jest w czołgu, który otrzymał dwa rodzaje pociskow oraz zoom.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 lut 2006, 23:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
DEVs mówią, że i w APCtkach dali 2 rodzaje amunicji. Tyle, że przy zmienianiu animacja jest z lewej, a nie z prawej jak w czołgu. Jakoś nie zauważyłem, ale przyznać musze, że ani razu nie pamiętałem żeby to sprawdzić... :roll:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2006, 22:40 
Offline

Dołączył(a): 18 sty 2006, 20:17
Posty: 6
Lokalizacja: sulęcin [lubuskie]
ktos zglebil tajemnice korzystania z m24? :p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lut 2006, 23:14 
Offline

Dołączył(a): 19 lut 2005, 17:21
Posty: 1694
Strzelaj z odległosci 30m to na pewno trafisz :D Ta broń jest nieobliczalna i ma recoil z dupy :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lut 2006, 01:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
ktos zglebil tajemnice korzystania z m24? :p
Tak. W wersji 0.1 snajperka działała REALISTYCZNIE. Skutek? Wszyscy grali snajperami... Ponieważ wersja 0.2 było to tylko dostosowanie wersji 0.1 do patcha 1.12 (albo 1.13 nie pamietam :wink: ) to na szybko pozbyli się problemu snajperów, drastycznie pogoarszajac jego celnosc. W wersji 0.3 sjanper snowu bedzie snajperem, ale

no wlasnie, to ale wszystkich zastanawia. Na forum PR toczy sie cala dyskusja o snajperach. Czy klase snajpera zamienic wogole strzelcem wyborowym, dac ograniczenie ilosci snajperow w zaleznosci od ilosci graczy w druzynie, czy moze po prostu wogole skasowac snajpera i rzucic na mapie kilka snajperskich "toreb", a moze wszystko na raz... Nikt do konca nie wie jak ten problem rozwiażą DEVs, ale chyba już to zrobili, bo w ankiecie dotyczącej tego czego się spodziewamy w wersji 0.3 nie bylo ani slowa o snajperach... 8) Czekamy do wyjscia patcha 1.2, a potem jeszcze tydzien / dwa i gramy w PRMM 0.3! :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lut 2006, 14:43 
Offline

Dołączył(a): 18 sty 2006, 20:17
Posty: 6
Lokalizacja: sulęcin [lubuskie]
wiem, tyle tez wyczytalem. myslalem, ze ktos wymyslil jakis magiczny sposob. :p

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 lut 2006, 13:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Po wgraniu PR w podstawce w BFHQ mam wyzerowane staty i zniknął mi unlock do wyboru :? Da się to jakoś przywrócić??

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 lut 2006, 21:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 lip 2005, 12:50
Posty: 1650
Lokalizacja: Dublin
Dzięki nieocenionej pomocy Wujaszka problem rozwiązany. A trzeba zrobić to tak:

Otworzyć notatnikiem plik hosts w katalogu:
C:\WINDOWS\system32\drivers\etc\

U mnie wyglądał następująco:

Kod:
# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# To jest przykładowy plik HOSTS używany przez Microsoft TCP/IP
# w systemie Windows.
# Ten plik zawiera mapowania adresów IP na nazwy komputerów
# Każdy wpis powinien być w osobnej linii.
# W pierwszej kolumnie powinny być umieszczone adresy IP, a następnie
# odpowiadające im nazwy komputerów. Adres i nazwa powinny być oddzielone
# co najmniej jedną spacją
#
# Dodatkowo, komentarze (takie jak te) można wstawiać w poszczególnych
# liniach lub po nazwie komputera, oznaczając je symbolem '#'.
#
# Na przykład:
#
#      102.54.94.97     rhino.acme.com          # serwer źródłowy
#       38.25.63.10     x.acme.com              # komputer kliencki x
127.0.0.1       localhost
212.77.171.100  bf2web.gamespy.com


Trzeba skasować ostatnią linię:
Kod:
212.77.171.100  bf2web.gamespy.com


ETCS Uncle Blues napisał(a):
ta linia jest odpowiedzialna za przekierowanie na serwer statsów PR


Jeszcze raz dzięki Wujaszku :D

_________________
There will always be a battlefield...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 14:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 paź 2005, 22:09
Posty: 19
Lokalizacja: Wa-wa
Zainstalowałem Project Reality i niestety mi sie nie uruchamia :cry:
Cos przegapiłem?

_________________
http://bf2stats.nsvr.info/player/11966069/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 14:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
a i owszem! :D Temat newsy czytałeś? nie... i wszystko jasne.
Obecna wersja PRMM 0.20 przestala dzialac pod patchem do BeeFa 1.2. Ale juz w weekend powinnismy dostac wersję 0.25 , ktora bedzie dzialala z patchem 1.2 i bedzie miala poprawione bledy, a moze dorzuca nam jakiegos bonusa, choc osobiscie nie liczylbym na to. Bonusy zostawia na dlugo oczekiwana, slynna juz przez pojawieniem sie wersje 0.3, ktora ma ujrzec swiatlo dzienne "gdzies za miesiac".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 14:21 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 paź 2005, 22:09
Posty: 19
Lokalizacja: Wa-wa
Ano własnie :oops:

Dzieki Wujek.

_________________
http://bf2stats.nsvr.info/player/11966069/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 15:59 
Offline

Dołączył(a): 17 lut 2006, 15:40
Posty: 4
Lokalizacja: sie biora grzyby??
pisze tu bo po prostu nie wiem czy instalowac PR :)
chodzi mi o to czy mozna miec zainstalowane PR a grac w zwyklego BF2 poniewaz jestem zobowiazany do rozgrywek klaowych opartych na zwyklym BF2...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17 lut 2006, 16:12 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
oczywiscie, że można. PR dziala tak jak dodatek special forces, ktory tez jest modem... jak zainstalujesz PR to dalej bedziesz mogl grac w podstawke.
Dobre pytanie, wrzuce pozniej na gore, do pierwszego posta.

PS. Szczerze mowiac to nie jestem pewny czy jest wiekszy sens instalowac PRMM 0.20. Teraz z powodu tego patcha do podstawki malo osob jest na serwerah. juz chyba lepiej poczekac te 2/3 dni i zainstalowac 0.25.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL