Teraz jest 16 lut 2025, 20:11

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 4 sty 2008, 23:28 
Offline

Dołączył(a): 16 cze 2007, 15:24
Posty: 79
Lokalizacja: Łódź
amerykanie mają to COŚ lecz wyspiarze posiadają lepszy sprzęt no może po za hmmve, suma sumarum wole brytoli i oby ich jak najwięcej :)

_________________
Obrazek
Obrazek
BF2142-OFF
PR-ON


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2008, 02:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2006, 00:27
Posty: 140
Lokalizacja: Polska
Kan3ra napisał(a):
amerykanie mają to COŚ lecz wyspiarze posiadają lepszy sprzęt no może po za hmmve, suma sumarum wole brytoli i oby ich jak najwięcej :)


Obydwiema rencyma siem podpisuje ;)

L85 jest świetna :) ma teraz dziwny dzwiek, takie stukanie ale i tak wole od M16, no i nareszcie spodobala mi sie Zatar Wetlands, w BF2 nienawidziłem...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2008, 03:50 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
ganz napisał(a):
Kan3ra napisał(a):
no i nareszcie spodobala mi sie Zatar Wetlands, w BF2 nienawidziłem...


no tutaj to zupełnie inna gra :D

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2008, 04:24 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2006, 00:27
Posty: 140
Lokalizacja: Polska
w sumie to mialem na mysli nie tylko BF2 ale i poprzednia wersje PR ale chyba i tak wiadomo o co chodzi... :wink:

edit:
jeszcze taka refleksja, gdzieś przeczytałem że PR0.7 różni się od 0.6, tak jak pierwsza wersja PR od vanilli... well said 8)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2008, 12:30 
Offline

Dołączył(a): 25 mar 2007, 15:16
Posty: 35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ale przyznacie że M16A4 spieprzyli... Mam egzemplarz w domu (replike do ASG 1:1) i ta broń nie jest taka szeroka! Poza ty porównajcie sobie muszkę w A2 i A4. Troszeczkę się dziwię twórcą że nie skopiowali body A2, dodali śrub do rączki, ACOGa na RISie i dorobili tylko okładki na handguarda. Poza tym, jak to określa mój kumpel z zespołu, Hamerykańce mają zawsze najgorszy sprzęt:D No, może oprócz Abramsa.

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2008, 13:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
wczoraj sie gralo wybornie mimo "dziwnego" dowodcy,ktory nie chcial dawac pozwolenia na budowe mini-bazy na wzgorzach itp:lol:
oto kilka screenow:
tutaj widzimy wynik po skonczonej grze na EJOD(w ktorym na wlasnej skorze sie przekonalem ze system celowania jest genialny, jak ktos obstawia np dach to nie ma szans(no moze jakas malutka) aby ktos wybiegajcy zza rogu byl w stanie zastrzelic goscia na dachu), poza tym wystarczy przymierzyc przez jakies 2-3 sekundy i trach, headshot, jeszcze nie widzialem takiej gry gdzie strzelam sie w miescie z dwoma gosciami i oni musza sie wycofac.... i ja musze sie wycofac... cos wspanialego,pierwsza gra multi w ktora gra sie jak w jakąś dobrą gre wojenną w trybie SP,suuuper!):
Obrazek
sklad byl troche rotacyjny ze tak sie wyraze, przynajmniej raz na 5min ktos musial wychodzic, to znow wchodzic itp,0d 3-4 Polakow w skladzie, reszta nawet rozumna wiec spoko ;)

tutaj mamy drugi obrazek i jest dosc wymowny, widac ze "zolnierz" nie samym strzelaniem zyje,super ! ja jako sl oczywiscie nie pracowalem 8)
Obrazek

a tutaj widzimy obrazek z moralem. Za duza szybkosc,przepelniony samochod z młodym i nieodpowiedzianym towarzystwem na wycieczce w górach i zwykły fundament pod słup wysokiego napięcia, rezultat widzicie poniżej...
Obrazek

za jakiś czas inna porcja informacji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2008, 13:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
@ słup wysokiego napięcia:
LMAO! "Szybka akcja" na Fools' Road to było mistrzostwo! "Szybciej, szybciej strzelają! Szybciej, nie hamuj!" i nagle zonk. :shock: Trafili nas?! Nie... rozbiliśmy się o słup... i ogólno-VoIPowy LOL! :lol:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2008, 14:08 
Offline
Moderator forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 17 sie 2007, 12:59
Posty: 913
Lokalizacja: Świnoujście
Czytając niektóre posty (te z narzekaniem na PR 0.7) odnoszę wrażenie że nie wszyscy przedstawiciele gatunku ludzkiego posiedli umiejętność dostosowania się do nowych warunków.

Trzy najczęściej poruszane tematy czyli: usunięcie spawnu na SL, brak minimapy oraz rozrzut broni zostały wprowadzone nie bez powodu (patrz link poniżej).

http://www.realitymod.com/forum/0-7-complaints-t33466.html

Ja zaczynałem grać w PR od wersji 0.5 (poza tym ściągnąłem sobie wersję 0.3 dla ciekawości i pobawiłem się trochę na lokalu). Przyznaję że ilość zmian różniących wersję 0.6 i 0.7 jest ogromna i niektórzy mogą mieć problemy z przełknięciem tak dużego kęsa zmian, ale wystarczy przestawić się na odrobinę inny styl grania i po chwili zapomina się że to jest nowsza wersja.
Obecna wersja PR wymaga większej współpracy między graczami i większej gry zespołowej, teraz bez commandera wygranie rundy jest naprawdę ciężkie, podczas gdy we wcześniejszej wersji można było się bez niego obyć.

_________________
Obrazek
REKRUTACJA OTWARTA


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2008, 14:31 
Offline

Dołączył(a): 25 mar 2007, 15:16
Posty: 35
Lokalizacja: Bydgoszcz
Ale przyznaj że nie zawsze trafisz na normalnego Commandera, buntu nie ma... Będziesz zmieniał server tylko po to żeby poszukać lepszego? TROSZECZKĘ za dużą rolę moim zdanie dostał komander.

Ale jak piszesz, przyzwyczaimy sie, troszeczkę więcej przekleństw na VOIPie i TSie i już:D

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 sty 2008, 19:58 
Offline

Dołączył(a): 7 sie 2007, 21:09
Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
Co do commandera: czy spotkaliście się z bugiem, który uniemożliwia budowanie czegokolwiek? :? Dziś na kashanie grałem commanderem i bunkier i bazę ogniową tylko raz mogłem postawić, później wybierałem z tego menu budowanie bunkra i koleś tylko darł ryja o inżynierów (napis u góry i szczątki się nie pojawiały) :?
Aczkolwiek moja pierwsza commanderowska runda była udana. :mrgreen:

Obrazek
:P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 01:24 
Offline

Dołączył(a): 28 gru 2006, 15:08
Posty: 813
Lokalizacja: Łódź
Fotki z naszej dzisiejszej wycieczki na Kashan Desert :P Pozdro dla ludków z którymi grałem :D

Obrazek

Obrazek

_________________
Obrazek
plaY^ | www.play-esports.pl | #plaY^ @ QuakeNet
Obrazek
[GCA] | www.goldencamels.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 01:35 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
ja mam ciut lepszy obrazek
Obrazek

dzis sie gralo fajnie,ale tez sie spotkalem z tym bugiem gdzie nie moglem wybudowac firebase. tylko nie piszcie mi ze cos zle robilem bo ustalalem to z calym skladem itp, czasem poprostu sie nie da chyba :?

tutaj zastanawialismy sie jak to zrobic zeby ta mina stala sie mniej widoczna :lol:
Obrazek

tego zdjecia nie bede komentowal,sami skomentujcie :lol: ale zolnierz tez ma swoje potrzeby wyglada na to
Obrazek

a tutaj zdobylismy czolg mając tylko jedno lekkie AT
Obrazek

jak mozna byc tak glupim zeby wyjsc z czolgu i probowac dokonczyc recznie naszą"egzekucje". zresztą widac nasze "straty". co do czolgu? tak wogole to nie zniszczylismy go,stal tak do konca rundy, nikt po niego nie wpadl wiec mec mieli jeden mniej.
sprawdzalismy dokladnie system celowania. z 40m jest naprawde niezle,ale i tak po chwili uspokojenia celownik sie staje bardziej precyzyjny. gratulecje twórcom !pomysl trafiony 8)

mam nadzieje,ze nie daje za duzo zbednych obrazkow i ze nie zasmiecam forum

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 01:48 
Offline

Dołączył(a): 7 sie 2007, 21:09
Posty: 59
Lokalizacja: Koszalin
Mi się tylko jedną firebase udało wybudować. Może teraz jakieś ograniczenie jest. :roll:
Dwa zdjęcia z serii 'mój dom-moja twierdza' :)
Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 02:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2005, 15:12
Posty: 85
Lokalizacja: Wrocław / Szczecin
Ej, fajnie ta gra wygląda na wyższych detalach..., to co wy tu widzicie ja wszystko w jednokolorowych plackach mam ^^

Ja się muszę męczyć z takim czymś:
Obrazek
All low + obniżone LOD textur :F, choć to chyba nic nie daje, więc podwyższę :F

Obrazek


Jutro (dziś?) zobaczę jak ta gra będzie działać na 1 giga ramu, może trochę lepiej ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 sty 2008, 02:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 sty 2006, 00:27
Posty: 140
Lokalizacja: Polska
O dżizas Gucio nie wiem jak mozesz grać w coś takiego, toż to PacMan...

A grało sie bardzo fajnie, i zabawnie momentami - zwiedzanie bunkrów(po-arabskich) :) i przejazdżka cięzarówka po okolicach Kashan czyli tzw sightseeing :D
pozdrawiam skład mejtów


Ostatnio edytowano 6 sty 2008, 02:57 przez ganz, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 89 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL