Teraz jest 24 lis 2024, 02:11

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Arma II
PostNapisane: 16 lut 2012, 14:42 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2011, 23:19
Posty: 394
Osobiście byłem zdegustowany pierwsza wersją PR:Arma 2, ze względu na skaczących ludzi itp. każdy kto grał wie o czym mowa.
Jednak muszę przyznać iż zarówno jak i Devowowie tak i panowie z Bohemy postarali się i aktualnie wygląda to dużo lepiej.

A co do pytań co trzeba mieć

http://www.grymel.pl/arma-2-armed-assault-2-o_12.html
http://www.grymel.pl/licomp-empik-multi ... l_847.html

Tak jak niektórzy pisali gra wymaga Combined Operations
Jeżeli macie lepszy komputer i pociągniecie arme na wyższych efektach niż niskie/nisko-normalne to warto dokupić sobie British Armed Forces, gdyż panowie z Bohemy pozwolili devom użyć za "free" i dla wszystkich swoich modelów z BAF jednak tych z efektów na niskich.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Arma II
PostNapisane: 16 lut 2012, 21:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
Grober napisał(a):
Jeżeli macie lepszy komputer i pociągniecie arme na wyższych efektach niż niskie/nisko-normalne to warto dokupić sobie British Armed Forces, gdyż panowie z Bohemy pozwolili devom użyć za "free" i dla wszystkich swoich modelów z BAF jednak tych z efektów na niskich.
Gdzieś na forum PRa jeden gość z dev teamu pisał że tekstury niskiej jakości z BAF są tylko tymczasowe. Za jakiś czas będą one w hi-res. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Arma II
PostNapisane: 17 lut 2012, 00:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
NoAim napisał(a):
Gdzieś na forum PRa jeden gość z dev teamu pisał że tekstury niskiej jakości z BAF są tylko tymczasowe. Za jakiś czas będą one w hi-res. :wink:


Ale nadal BAF DLC będzie wymagane ? Ogólnie to myślałem, że dogadali się tak, że nie będzie on potrzebny wcale.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Arma II
PostNapisane: 17 lut 2012, 01:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2008, 20:53
Posty: 211
Jest jasno napisane w zakładce PR:ARMA2 co potrzeba :
Cytuj:
ARMA 2: Combined Operations with the latest ARMA 2: Operation Arrowhead v1.59 patch


Żadne BAFy i inne cuda bo wszystko co ma być jest zapewne w modzie a jak go ni ma to nie i tyle..
I na tym właśnie ma polegać piękno i prostota PR ARMA w odróżnieniu od całego tego chaotycznego modowania army2 gdzie nikt już nie wie co ma być zainstalowane i z czym przez co gra na pubie praktycznie nie istnieje.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Arma II
PostNapisane: 17 lut 2012, 01:44 
Offline

Dołączył(a): 16 maja 2011, 23:19
Posty: 394
BAF PMC zapomnij nie potrzebujesz tak jak powiedziałem

musisz miec
Arma 2 http://www.grymel.pl/arma-2-armed-assault-2-o_12.html
Arma 2 Operation Arrowhead http://www.grymel.pl/licomp-empik-multi ... l_847.html


dzieki bafowi bedziesz miał ładne tekstury
ale jezeli to co NoAim pisze jest prawdą to nawet nie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Arma II
PostNapisane: 17 lut 2012, 03:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
$towarzysz$ napisał(a):
Ale nadal BAF DLC będzie wymagane ? Ogólnie to myślałem, że dogadali się tak, że nie będzie on potrzebny wcale.
By mieć brytoli w hi-res nie będzie potrzebny BAF.

Cytuj:
PR:A2 was given permission from BIS to use the BAF DLC as a "foundation" to the mod, what you see are 'place-holders' until the full custom PR models are finished and implemented. Remember this is still in BETA and after final release all models will be hi-res.


Źródło - http://www.realitymod.com/forum/f440-pr ... h-dlc.html
:wink:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Arma II
PostNapisane: 17 lut 2012, 19:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
NoAim napisał(a):
By mieć brytoli w hi-res nie będzie potrzebny BAF.

Cytuj:
PR:A2 was given permission from BIS to use the BAF DLC as a "foundation" to the mod, what you see are 'place-holders' until the full custom PR models are finished and implemented. Remember this is still in BETA and after final release all models will be hi-res.


Źródło - http://www.realitymod.com/forum/f440-pr ... h-dlc.html
:wink:


O to mi właśnie chodziło, dzięki :D

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Arma II
PostNapisane: 17 lut 2012, 20:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
Wczorajszy CAS, ja jako pilot a nagrywał mój gunner:
http://www.youtube.com/watch?v=8liNwhlvTvA
Tak to wyglądało z ziemi:
http://www.youtube.com/watch?v=7NqlArTj-Ns
Jednak Hind to faktycznie latający czołg :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL