Teraz jest 22 lis 2024, 22:30

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lut 2006, 17:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 cze 2005, 02:34
Posty: 557
Lokalizacja: z miasta Świętej Wieży :P
Lailonn, straszna maruda z ciebie :D

Vanilla ma być grywalna, ale coś mi sie wydaje, że po patchu 1.2 przestała - z uwagi na makabryczną ilość bugów :) poza tym jak mam do wyboru - grać w niedopracowany bo wczesny PRMM lub niedopracowane ale wcale nie wczesne BF2, to wolę to pierwsze :) więc co jest bardziej grywalne?

a rozwiązanie z kradzionym sprzętem jest jak najbardziej ok - ilu widzałeś Amerykanów jeżdżacych irackimi czołgami w Pustynnej Burzy? nawet gdyby taki zdobyli, to by nim nie jeździli, bo nie umieją, nie mają przeszkolenia, nie znają sprzętu i tak dalej - tylko w amerykańskich filmach żołnierze umieją obsługiwać każdy pojazd

aha, jeepków nie trzeba niszczyć, same niszczeją w zastraszającym tempie jeżeli nikt w nich nie siedzi

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lut 2006, 20:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
Jeżeli grałeś USMC i strzelałeś z M249 to nie ma się co dziwić... To tylko kaliber 5.56 i wcale nie ma tak ogromnego odrzutu jak na filmach Wink Kałach już ma większy odrzut... :]


Zarowno Saw jak i RPK nie maja odrzutu. Testowalem pare godzin temu. Nie ma takiego kopa? Ponownie zapraszam do Americas Army. Dla mnie "symulator' robiony przez wojsko jest jednak dobrym zrodlem danych. Bo niestety chyba nikt/malo kto z nas mial takiego potwora w rekach ;] Nie bez powodu ta bron ma bipod i stzrela sie z niej na lezaco/w oparciu o cos

Cytuj:
Troche żałuje usunięcie Komendanta z PR'a... Kiedy grałem na serwerze nie widziałem żeby był takowy, a szkoda. PR ma niesamowity potencjał jeśli chodzi o teamPlay, i wtedy taki Komendant sprawdził by się niesamowicie... Mogliby mu tylko usunąć albo ograniczyć Arty, i byłoby Ok...


Ale w PR jest commander i ma wlasnie ograniczenie do Arty i Supply tylko z tego co zauwazylem malo kto go uzywa.

Cytuj:
NIE SUGERUJCIE SIE NICZYM CO WIDZICIE W SINGLU ALBO NA POSTAWIONYM PRZEZ SIEBIE LOCAL SERWERZE. Wiekszosć ustawień jest po stronie serwera i np. w singlu można sobie do woli rzucać apteczkami, kiedy w MP już nie można...


Jako moderator topica o modzie powiniens go znac ;] Nie zauwazylem by dalo sie zb otami rzucac apteczkami etc. Takie ustawienia nie moga byc serwerowe. Pomysl troche...Ustawienia serwerowe moga byc minimalne. Chyba zbytnio je przeceniasz ;]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lut 2006, 21:17 
Offline

Dołączył(a): 13 sty 2005, 22:26
Posty: 67
Lokalizacja: Sopot
Lailonn napisał(a):
Ale w PR jest commander i ma wlasnie ograniczenie do Arty i Supply tylko z tego co zauwazylem malo kto go uzywa.


Hmmm... Dziwne jak grałem na GLORYHOUNDZ to nie widziałem zakłądki kto jest komendantem... Wejść jako Komendant też nie mogłem :| Dziwne...

Lailonn napisał(a):
Zarowno Saw jak i RPK nie maja odrzutu. Testowalem pare godzin temu. Nie ma takiego kopa? Ponownie zapraszam do Americas Army. Dla mnie "symulator' robiony przez wojsko jest jednak dobrym zrodlem danych. Bo niestety chyba nikt/malo kto z nas mial takiego potwora w rekach ;] Nie bez powodu ta bron ma bipod i stzrela sie z niej na lezaco/w oparciu o cos


Bipod może mieć tylko ze względu na fakt, że jest bardzo ciężki :wink: I troszeczke za bardzo opierasz się na Americas Army :wink: W końcu waiadomo, ze minimod dodający troche realizmu do BF'a 2 nie będzie tak realistyczny... Ważne, że jest lepiej niż w podstawce :] Z drugiej jednak strony już wiele głosów krytycznych na broń Supporta w PR słyszałem, mają to naprawić chyba w wersji 0.3, ale głowy nie dam....

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lut 2006, 21:26 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn napisał(a):
Jako moderator topica o modzie powiniens go znac ;] Nie zauwazylem by dalo sie zb otami rzucac apteczkami etc. Takie ustawienia nie moga byc serwerowe. Pomysl troche...Ustawienia serwerowe moga byc minimalne. Chyba zbytnio je przeceniasz ;]
Ja *********. Tutaj to juz mnie wkurwiłeś po prostu. Jak coś mówię to, wiem, że to jest prawa. Nie kłamię. Co innego przekonania. Ale tutaj kurwam po prostu mówisz głupoty stary. Miłego grania z botami. I nie pisz więcej na tym forum. bye Ciekawe czy w rzeczywistości też jesteś taki mądry. czy tylko na forum masz 2 na 2...


EDIT: poniosło mnie troche... :lol: Pytanie retoryczne (retoryczne to znaczy, zebys kurna nie odpowiadal!): Czy wiesz po której stronie jest zabronione rzucanie apteczkami? Po stronie klienta czy serwera? DLATEGO ***** SIE NIE WYMADRZAJ. JA W PRZECIWIENSTWIE DO CIEBIE ***** WIEM! ROZMAWIALEM DZISIAJ Z EGGMANEM O POSTAWIENIU SERWERA I WIEM. A TY NIE WIESZ I SIE ***** WYMADRZASZ. :evil: :evil: :evil: ***** znowu mnie ponioslo... :lol: :lol: :lol: 8)

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lut 2006, 23:55 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Cytuj:
Hmmm... Dziwne jak grałem na GLORYHOUNDZ to nie widziałem zakłądki kto jest komendantem... Wejść jako Komendant też nie mogłem Neutral Dziwne...


Na tym serwerze nie gralem jeszcze ale tam gdzie udalo mi sie wejsc commander byl(choc tylko 1 runde)

Cytuj:
Bipod może mieć tylko ze względu na fakt, że jest bardzo ciężki


Bipod sluzy ulatwieniu celowania. Zwiekszeniu celnosci i stabilnosci broni. Waga nie ma tu nic do rzeczy bo przeciez karabiny snajperskie choc duzo lzejsze rowniez maja.

Cytuj:
W końcu waiadomo, ze minimod dodający troche realizmu do BF'a 2 nie będzie tak realistyczny...


Hum z tego co widzialem rozne mody lu bo nich czytalem to mozna na prawde wiele zmoddowac. Wiec teoretycznie przy pewnym nakladzie pracy PR moze byc bardzo "realistyczny" ale to wymaga czasu.

Cytuj:
Ja *********. Tutaj to juz mnie wkurwiłeś po prostu. Jak coś mówię to, wiem, że to jest prawa. Nie kłamię. Co innego przekonania. Ale tutaj kurwam po prostu mówisz głupoty stary. Miłego grania z botami. I nie pisz więcej na tym forum. bye Ciekawe czy w rzeczywistości też jesteś taki mądry. czy tylko na forum masz 2 na 2...



Jak cos mowisz a nie wiesz to znaczy, ze sie osmieszasz. Wlasnie doslownie teraz dla pewnosci ponownie odpalilem gre z botami i nie dalo sie rzucac apteczkami. Dlaczego? Przeciez odpalajac gre w singla ustawien zadnych nie ma. A tu taki psikus :twisted: Co do pisania to forum jest publiczne i nie lamie zadnego punktu jego regulaminu. Za to o tobie tego powiedziec nie moge(spam reklamowy oraz teraz wulgaryzmy) Tak w realu tez jestem taki madry.

Cytuj:
EDIT: poniosło mnie troche... Laughing Pytanie retoryczne (retoryczne to znaczy, zebys kurna nie odpowiadal!): Czy wiesz po której stronie jest zabronione rzucanie apteczkami? Po stronie klienta czy serwera? DLATEGO ***** SIE NIE WYMADRZAJ. JA W PRZECIWIENSTWIE DO CIEBIE ***** WIEM! ROZMAWIALEM DZISIAJ Z EGGMANEM O POSTAWIENIU SERWERA I WIEM. A TY NIE WIESZ I SIE ***** WYMADRZASZ. Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad ***** znowu mnie ponioslo... Laughing Laughing Laughing Cool


Suuuper :lol: :lol: :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2006, 00:07 
Offline

Dołączył(a): 13 sty 2005, 22:26
Posty: 67
Lokalizacja: Sopot
Hmmm... Tak się zacząłem zastanawiać po co cała ta dyskusja.... Nie podoba ci się ten mod Lailon? Ok... Są różne gusta, ale nie musisz nam tego tak bardzo ukazywać :? Przyznam szczerze, że naprawdę ciężko cie zadowolić... :wink:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2006, 00:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 gru 2004, 00:08
Posty: 4910
Czy ja gdzies napisalem ,ze mi sie nie podoba? Omowilem pare aspektow, ktore uznaje za bledne i wymagajace poprawy. Dzial o modzie. Topic o modzie. Wiec w 100% trafilem w dobre miejsce na taka rozmowe. Dziwi mnie tylko zachowanie moderatora, ktory w 1 poscie zlamal okolo 5-6 punktow regulaminu forum...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lut 2006, 17:48 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Lailonn, prosiłeś o listę zmian. Proszę bardzo:

Zmiany z wersji 0.2 do 0.25
Kod:
----------

4. Changes

----------



-APC hitpoints decreased

-Increased AK101 and AK47 accuracy

-Increased AK101 and AK47 ROF

-Menu version number corrected

-Sniper rifle accuracy increased

-Tweaked some weapons for more realistic characteristics

-Removed grenades from sniper kit

-Added new smoke effects (courtesy of Why?!)

-Removed messages for "Defended flag!", "Kill damage assist!" and "Driver kill assist!"

-Increased medic heal rate slightly

-Decreased bleed rate when critically damaged very slightly

-Medic ability to throw health health bags removed

-Players are now revived with 50% health

-When riding in a vehicle, you can only heal other players in the same vehicle

-When riding in a vehicle, you can only resupply other players in the same vehicle or resupply the vehicle you are riding in

-When riding in a vehicle, you can only repair the vehicle you are riding in

-Updated ABR stats tracking to include Little Bird and Custom Maps

-Strike at Karkand 2 added to maps (with fixes by Dedmon)

-Steel Thunder added to maps (with fixes by Eggman)

-The Oasis added to maps

-MAP NOTES: Custom Maps are NOT supported in Single Player mode

-Forced manual reload on fully automatic weapons in vehicles such as the .50 cal and .30 machine guns

-NOTE: Players using Auto Reload will not notice a difference, but players with manual reload will have to press their reload key to reload these weapons

-Python code updated

-Merged BF2 1.2 conquest mode changes into AAS mod

-Merged BF2 1.2 conquest mode changes into PR conquest mode

-Set AAS CP Balance to disabled

-Set AAS Radius scaling to disabled

-Set AAS commander to disabled

-Added prmm025_cpnames.utxt to give proper display names for custom maps

-Updated Landot AAS mod to version 1.7

-Added AAS support for several custom maps

-Battlefield 2ô v1.2 compatibility

-Changed install path to /mods/pr/ from /mods/prmm_02/





----------

5. Bug Fixes

----------



-Fixed problem with havoc gunner HUD, the missile and cannon count were reversed

-Fixed Little Bird HUD display problem where the HUD did not come back after using Ctrl for free view

-Fixed issue where award icons were not showing up in BFHQ

-Calling supplies as squad leader no longer activates the UAV

-Fixed AKS-74U firing sounds



----------

6. Known Bugs

----------



-Getting in armor stops players from bleeding

-Problems zooming in or out when armor is reloading or overheated.

-Secondary weapons do not play the overheat sound (BF2 1.2 bug)

-Empty friendly vehicles show up on the minimap as occupied (BF2 1.2 bug)


jest to oficjalna lista, ale sam zauwazylem w niej braki - poprawiono bug z dzwiekiem chinskiej snajperki, z wyswietlaniem 2 modeli przy rzucaniu amunicji i granatow (poprawiono, ale nie zlikwidowano), zmienili raz jeszcze granatnik i zmniejszyli zasieg rzucanych granatow. moze cos jeszcze przeoczyli...


Zmiany w poprzednich wersjach masz tu: http://realitymod.com/index.php?page=release_prmm02. Nie tak szczeółowo, ale za to ladnie...

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL