Teraz jest 18 lut 2025, 00:49

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 lip 2010, 20:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
tylko czekać na datę premiery...

mam nadzieję że będzie tylko max 500mb patch : D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2010, 04:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2006, 09:20
Posty: 571
Lokalizacja: Warszawa
No można powiedzieć że wróciłem na scenę PR'a i na początek mam do Was pytanie. Czy też macie problem z strzelaniem do dalekich celów? Przykładowo, widzę cel lornetką, bez problemu, lecz gdy chcę strzelić do niego mam problem iż go nie widzę. Wszystkie ustawienia graficzne mam na maxa, więc chciałem spytać czy też macie taki problem.

Pozdrawiam.

_________________
Reality Pilot


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2010, 12:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2008, 20:53
Posty: 211
A zasięg widocznosci w opcjach PRa masz na 100% ?

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2010, 16:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2006, 09:20
Posty: 571
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Wszystkie ustawienia graficzne mam na maxa

Jak myślisz, co tym chciałem osiągnąć?

_________________
Reality Pilot


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2010, 20:01 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19 sty 2007, 10:10
Posty: 917
Lokalizacja: okolice wawy
jeżeli cel jest bardzo daleko to lornetka ma większy zasięg wzroku i może go widzieć a z lunety (ma mniejszy) może po prostu celu nie widać.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 wrz 2010, 23:29 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2006, 09:20
Posty: 571
Lokalizacja: Warszawa
Już sobie to ogarnąłem. Dzięki.

_________________
Reality Pilot


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2010, 09:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 cze 2006, 09:20
Posty: 571
Lokalizacja: Warszawa
Post pod postem, lecz pytanie ważne.
Panowie/Panie, jakim cudem mam walić cobrą dalej niż 300/400 metrów? Chodzi mi o tą "mgłę", to coś co zasłania mapę. Przecież cobra, powinna mieć zasięg trochę większy.

_________________
Reality Pilot


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 13 wrz 2010, 11:57 
Offline

Dołączył(a): 20 mar 2007, 16:40
Posty: 25
Grając w PR Cobrą czy jakimkolwiek śmigłowcem bojowym bądź samolotem i chcąc być skutecznym na polu walki trzeba mieć spottera, który będzie ci markować cele i najlepiej jak będzie również je laserować to wtedy możesz walić do wroga z bezpiecznej odległości nawet ponad 1km. Można powiedzieć, że jeżeli nie masz w składzie spottera, który będzie ci mówił o ruchach przeciwnika i oznaczał cele to albo będziesz przez większość czasu siedział wysoko lub za jakąś górą nie robiąc nikomu krzywdy, ale przeżyjesz albo będziesz się starać zauważyć wroga przy i tak bardzo małym zasięgu widzialności dla wszelkich pojazdów latających w tej grze i będziesz zestrzeliwany przy najbliższej okazji. I pamiętaj, że z ziemi to przeciwnik zobaczy prędzej twój śmigłowiec niż ty tego wroga na ziemi (choć to chyba oczywiste).


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 wrz 2010, 20:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2009, 06:19
Posty: 118
Lokalizacja: Pińczów
Działa wam realitymod.com?
edit:Strona już działa.
Najbliższy patch do PR'a będzie miał oznaczenie 0.92 czy 0.95?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2010, 13:57 
Offline

Dołączył(a): 7 maja 2010, 03:33
Posty: 52
Mam parę pytań a czytać 120 stron w ciemno się nie opłaca. Czy dużo osób w to gra, czy liczba serwerów do tego moda jest zbliżona do BF2, czy rozgrywka znacznie się różni od BF2 ( trzeba posiadać jakieś nadludzkie umiejętności żeby ogarnąć grę na tym modzie np.), czemu nie działa guide na project reality (jest napisane, że prowadzone są prace tylko czemu do innych sekcji jest dostęp), instalacja tego nie jest już tak skomplikowana jak to jest ukazane w jednym z topiców?(dosyć starym zresztą)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2010, 14:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2009, 06:19
Posty: 118
Lokalizacja: Pińczów
W PR jak na moda to sporo osób w to gra, wieczorem zawsze jest tak od 10-15 serwerów gdzie połowa z tego jest zapełniona. Co się liczy w tym modzie? TEAMWORK, TEAMWORK i jeszcze raz TEAMWORK, na każdym kroku musisz współpracować z innymi graczami żeby coś osiągnąć, do tego pasowało by znać j.angielski. Samą grę można ogarnąć w różnym czasie, zależy to tylko od ciebie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 wrz 2010, 15:05 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 16:09
Posty: 1459
Lokalizacja: Kielce
DreamerMann napisał(a):
Czy dużo osób w to gra, czy liczba serwerów do tego moda jest zbliżona do BF2

Serwerów jest mniej niż w vBF2, ale mimo to jest ich dość sporo (nieco ponad 100).

DreamerMann napisał(a):
czy rozgrywka znacznie się różni od BF2 ( trzeba posiadać jakieś nadludzkie umiejętności żeby ogarnąć grę na tym modzie np.),

Rozgrywka znacznie różni się od tej z vBF2 (więcej info w manualu). Skill nie jest tak wymagany, jak w vBF2, przynajmniej jeśli chodzi o piechotę, ważniejszy jest teamplay. Wystarczy zaznajomić się z ekwipunkiem i rolą poszczególnych kitów (na początku lepiej grać tymi, które dostępne są z ekranu spawnu). Pojazdy to inna bajka, szczególnie te latające trzeba porządnie wytrenować na singlu, a ich prowadzenie jest znacznie trudniejsze niż w vBF2. Dobrze jest też znać angielski, żeby łatwiej było znaleźć skład.

DreamerMann napisał(a):
czemu nie działa guide na project reality (jest napisane, że prowadzone są prace tylko czemu do innych sekcji jest dostęp), instalacja tego nie jest już tak skomplikowana jak to jest ukazane w jednym z topiców?(dosyć starym zresztą)

Plik pdf z Guide'm będziesz miał na pulpicie po instalacji. Co do samej instalacji, to mając BFa w wersji 1.5 wystarczy, że ściągniesz 2 party i odpalisz po kolei. Instalator jest intuicyjny i powie Ci wszystko co masz zrobić.

PS.
vBF2, to niezmodowany BF2.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 paź 2010, 13:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 maja 2008, 14:58
Posty: 211
http://www.youtube.com/watch?v=g3uZpVWC ... r_embedded zapowiada się dość ciekawie

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 paź 2010, 20:57 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
No no no... Bundeswehra w PR. Ciekawe, czy w tych G36 można korzystać z lunety lub kolimatora? I jak będą obsługiwane te moździerze? Już czekam, zacieram ręce.

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 paź 2010, 21:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 cze 2009, 15:02
Posty: 2054
Lokalizacja: Stumilowy las
Ja rekonstruuję BW, tym bardziej czekam i zacieram ręce xD
Mogli by zrobić że pod 3 kolimator, a pod 4 (jako deploy, albo co tam mają) to kolimator, tylko potem by był skipcony sprzęt klasowy... ;|
Więc pewnie będzie tylko luneta...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 118, 119, 120, 121, 122, 123, 124 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL