Teraz jest 28 lis 2024, 05:54

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 26 sty 2011, 23:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2008, 19:39
Posty: 427
Lokalizacja: Elbląg
Ja muszę się przywalić. Czemu podczas strzelania, kiedy zostaje nam część naboi i zmieniamy magazynek soldat przeładowuje jeszcze raz broń. Przecież nabój zostaje w komorze, gdyż wszystkie nie zostały wystrzelane. Drugą rzeczą po wystrzelaniu wszystkich naboi i wyjmowaniu magazynka widać ładne pociski w magazynku... Taki reality, co oni tam nie kombinują a takiego czegoś nie mogą usunąć ; )

_________________
www.devilpage.pl
www.manutd.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2011, 08:06 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21 lut 2009, 06:19
Posty: 118
Lokalizacja: Pińczów
Chyba za dużo grasz w BC2 czy Bllack Opsa, tutaj jak przeładowujesz magazynek w którym zostaje kilka nabojów to je tracisz gdyż na polu walki nie ma czasu na zabawę z przekładaniem naboi z jednego magazynka do drugiego. CO do tych naboi które widać nawet w pustym magazynku to jest problem związany z silnikiem graficznym BF2 który ma kilka ograniczeń.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2011, 13:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 lip 2008, 22:08
Posty: 164
Lokalizacja: Sosnowiec
Które można złamać. Udowodnili to że takie rzeczy potrafią wprowadzając 128 osób limitu na serwer.

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2011, 16:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Rocki napisał(a):
Które można złamać. Udowodnili to że takie rzeczy potrafią wprowadzając 128 osób limitu na serwer.


Ciekawe co na to DICE i EA ? ;)

Ale trzeba jedno przyznać: "Wreszcie, kur!@ wreszcie !!1"

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2011, 20:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2008, 19:39
Posty: 427
Lokalizacja: Elbląg
Nie przekładać z jednego do drugiego, żeby był pełny. Chodzi mi o to, że po zmianie magazynka w trakcie np wystrzelałem 10 z 30 w AK i zmieniam magazynek. A kalach jak wiesz ładuje sobie kolejny nabój. Więc gdy nie wystrzelam wszystkiego zostaje nabój w komorze. to na cholere po włożeniu magazynka (30 pestek) przeładowuje jeszcze raz ?? Jak wystrzelasz wszystko to ładujesz, bo musisz wprowadzić pierwszy nabój do komory, ale nie wystrzeliwując wszystkiego on tam jeszcze jest i zdając broń wyjmujesz magazynek i jeszcze wyprowadzasz nabój z komory ? Czyli możesz mieć 31 nabojów ; ) Understood ?

_________________
www.devilpage.pl
www.manutd.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2011, 21:44 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2011, 23:15
Posty: 65
Lokalizacja: Kłodzko
To może ja się wtrącę, dyskusja trochę bezsensowna o tych nabojach, co własnie w PR logicznie rozwiązali wrzucając te magazynki a nie ilość naboi podanych w trakcie rozgrywki(wyjątkiem są karabiny snajperskie/strzelby). Bowiem głupio było patrzeć na szablonowo powtarzany motyw w innych grach co do tej niejako szybkiej wymiany jednego naboju z magazynka. Jak przeładowujesz przed wcześnie to tracisz magazynek i zostańmy przy tym.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2011, 22:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 sty 2008, 19:39
Posty: 427
Lokalizacja: Elbląg
Następny... Co wy się przywaliliście z tym ile magazynków jest. Wiesz gdzie to mam ? Powiem to prosto jak dziecku małemu. Bierzesz ak-47 ładujesz magazynek (30) napierdzielasz sobie do sąsiada w ogródku. Naciskasz spust po raz 31 i nic. Brak naboju w komorze. Magazynek pusty. Ale nie trafiłeś sąsiada. Dajesz nowy magazynek na 30 naboi i musisz przeładować, bo w komorze nie ma pocisku ! Jakbyś dał sam magazynek i chciał strzelać to nic z tego.

2 wersja: Walisz do sąsiada. Wystrzelałeś 27, sąsiad leci po swojego M16, więc mając świadomość, że 3 nabojami możesz go nie trafić, wyciągasz magazynek i co ? W magazynku masz 2 naboje bo 3 jest w komorze ! Więc wkładasz nowy magazynek i już nie przeładowujesz BO MASZ NABÓJ W KOMORZE. Dajesz nowy magazynek i do razu rypiesz. A w PR w wyżej wymienionej sytuacji jeszcze raz ładuje... Napisz jeszcze raz, że to dobra opcja, że magazynki się tracą. Chociaż ani razu o tym nie napisałem...

Polecam CODa 2: Wystrzelać cała amunicję i zobaczyć jak będzie ładował i zmienić magazynek z jeszcze pełnym magazynkiem. Zobaczcie czy przeładuje broń.

Po drugie jest ogólna dyskusja: dałem sprawę związaną z PRem i może w polskim projekcie nie będzie takiej lipy. O ile da się to usunąć ; ) Więc nie jest bezsensowna.

_________________
www.devilpage.pl
www.manutd.com


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2011, 23:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
niestety silnik BF2 nie obsluguje "naboju w komorze"...DEVowie probowali to naprawic ale jak widac do tej pory sie im to nie udalo. Tak samo jak Fastropes zreszta :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2011, 23:41 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Cytuj:
Następny... Co wy się przywaliliście z tym ile magazynków jest. Wiesz gdzie to mam ? Powiem to prosto jak dziecku małemu. Bierzesz ak-47 ładujesz magazynek (30) napierdzielasz sobie do sąsiada w ogródku. Naciskasz spust po raz 31 i nic. Brak naboju w komorze. Magazynek pusty. Ale nie trafiłeś sąsiada. Dajesz nowy magazynek na 30 naboi i musisz przeładować, bo w komorze nie ma pocisku ! Jakbyś dał sam magazynek i chciał strzelać to nic z tego.

2 wersja: Walisz do sąsiada. Wystrzelałeś 27, sąsiad leci po swojego M16, więc mając świadomość, że 3 nabojami możesz go nie trafić, wyciągasz magazynek i co ? W magazynku masz 2 naboje bo 3 jest w komorze ! Więc wkładasz nowy magazynek i już nie przeładowujesz BO MASZ NABÓJ W KOMORZE. Dajesz nowy magazynek i do razu rypiesz. A w PR w wyżej wymienionej sytuacji jeszcze raz ładuje... Napisz jeszcze raz, że to dobra opcja, że magazynki się tracą. Chociaż ani razu o tym nie napisałem...
.


Problem polega na tym, że może być tylko jedna animacja.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2011, 14:02 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Problem polega na tym, że to tylko gra, ma o wiele więcej bardziej denerwujących uchybień w kwestii realizmu

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2011, 17:03 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2011, 23:15
Posty: 65
Lokalizacja: Kłodzko
UP. Tym sposobem wytłumaczyliśmy sobie wszystko.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2011, 18:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Zamiast dyskutować o pierdołach lepiej porozmawiajmy o 128 graczach na serwie bo to prawdziwa rewolucja w grach z serii Battlefield :D

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2011, 18:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 sie 2006, 11:01
Posty: 782
A testy sie zakonczyly. Nie wiadomo kiedy znow beda testy na 128, w kazdym razie, zmiana z iloscia graczy na serwie nie bedzie wprowadzona w najblizszej wersji, jak juz to w nastepnej.

Damn, nie moge sie doczekac.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2011, 19:20 
Offline

Dołączył(a): 20 kwi 2008, 00:44
Posty: 110
Z tymi 128 graczami na serwie, to nie modyfikowali .exe servera, czy tam jakichś plików.
Cały myk polega na tym, ze przed uruchomieniem serwera, uruchamiany jest mały programik, który na bieżąco zmienia wpisy (adresy) w pamięci.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2011, 23:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2011, 23:15
Posty: 65
Lokalizacja: Kłodzko
Ja również co nieco o tym słyszałem, ale jedno mnie zastanawia 128 graczy to nie przypadkiem dwa razy większe pingi? Te lagi byłyby nieznośne bo i teraz czasem zdarza się na serwerku lekkie zamulenie z 64 osobami... sam natomiast pomysł jest super! Na mapach 4 km taka liczba jest zdecydowanie pożądana, jak PR idzie do przodu to BC 2 się cofa do tyłu!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 131, 132, 133, 134, 135, 136, 137 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL