Teraz jest 28 lis 2024, 00:58

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 sty 2012, 15:08 
Offline

Dołączył(a): 25 paź 2010, 17:47
Posty: 8
Mam pomysł na nowa klasę.

Podczas gdy każdy kit nie ma spadochronu(poza pilotem) chciałbym stworzyć klasę która miałaby karabin granaty itd. ale zamiast łopaty spadochron. do zamówienia tylko na lotnisku/lotniskowcu. można by było stworzyć sqad który atakowałby z góry co bez na razie jest nie możliwe.

czekam na opinie :?:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2012, 15:46 
Offline

Dołączył(a): 25 kwi 2009, 20:30
Posty: 717
Lokalizacja: Rzeszów
Kit spadochroniarza był już sugerowany wiele razy, teraz takie tematy na oficjalnym forum się odrazy zamyka. Spadochroniarze występują tylko na niektórych mapach(W tej chwili to chyba tylko Niemcy na Silent Eagle). W chwili obecnej jest możliwość ataku z góry za pomocą helikoptera(Oddział powietrzno-szturmowy. Stworzenie oddziału skaczącego ze spadochronu(czyli powietrzno-desantowego) wymagałoby stworzenia specjalnego samolotu desantowego, a są ważniejsze rzeczy do roboty.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 24 sty 2012, 16:49 
Offline

Dołączył(a): 25 lip 2009, 23:02
Posty: 30
A na kokanie też można polatać na spadochronie wystarczy być gunnerem w kiowie i zrzucić się i rozwalić cache już 2 razy tak zrobiłem :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 26 sty 2012, 17:49 
Offline

Dołączył(a): 3 mar 2009, 21:51
Posty: 37
Bunix_pl napisał(a):
A na kokanie też można polatać na spadochronie wystarczy być gunnerem w kiowie i zrzucić się i rozwalić cache już 2 razy tak zrobiłem :D



za taki cyrk mozna dostac perma bana od myslacych inaczej adminow


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 27 sty 2012, 00:46 
Offline

Dołączył(a): 3 lut 2009, 15:21
Posty: 168
Lokalizacja: Pabianice
to Nie forgottenhope .

Taki Sq jest Nie potrzebny ,, :)


a "zamówić" to możesz sobie Grę

_________________
Obrazek
Obrazek

Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. UapaTwój Czerwony kolor Podpisu Mnie uraził więc go zmieniłem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 28 sty 2012, 00:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 sty 2011, 23:15
Posty: 65
Lokalizacja: Kłodzko
Miejmy nadzieję na szybsze wyjście kolejnego patcha a w nim za pewne 2 armie nowe: Taiwan i French Forces :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 29 sty 2012, 14:06 
Offline

Dołączył(a): 3 lut 2009, 15:21
Posty: 168
Lokalizacja: Pabianice
ta pewnie bedzie 1 kwietnia

_________________
Obrazek
Obrazek

Twój podpis był sprzeczny z regulaminem i został usunięty. UapaTwój Czerwony kolor Podpisu Mnie uraził więc go zmieniłem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2012, 01:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
skalpel93 napisał(a):
Taiwan


w00t ?

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 30 sty 2012, 17:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 lis 2010, 13:02
Posty: 421
Lokalizacja: fotel przed komputerem
to nie starczą czerwoni żółci, trzeba wprowadzać niebieskich skośnookich?

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 lut 2012, 12:24 
Offline

Dołączył(a): 30 lis 2008, 11:13
Posty: 267
Lokalizacja: Świdnik
Ogólnie widać że PR nieco zamiera, zwalnia. Szkoda, bo to ekstra mod.

_________________
W Battlefield 2- [PL]residentMatriX
W Project Reality- NaviX.PL

Let's rock&roll...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2012, 03:37 
Offline

Dołączył(a): 3 mar 2009, 21:51
Posty: 37
skalpel93 napisał(a):
Taiwan i French Forces :D



dutch i french forces



edit: http://www.realitymod.com/forum/f10-pr- ... oment.html xD


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2012, 22:34 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29 maja 2008, 20:53
Posty: 211
residentMatriX napisał(a):
Ogólnie widać że PR nieco zamiera, zwalnia. Szkoda, bo to ekstra mod.

Nie zgadzam się z Tobą ale to zapewne, tak jak ze wszystkim, zależy od punktu siedzenia.
Tak tylko z ciekawości zapytam po czym to widać ze PR zamiera?

_________________
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 lut 2012, 23:17 
Offline

Dołączył(a): 3 mar 2009, 21:51
Posty: 37
community zamiera zwlaszcza admini na serwerach ...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2012, 14:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
residentMatriX napisał(a):
Ogólnie widać że PR nieco zamiera, zwalnia. Szkoda, bo to ekstra mod.


dupa tam dupa, nic nie umiera

http://www.realitymod.com/forum/f376-pr ... 0-prt.html

Od zawsze było tak, że przy premierze nowej wersji robiło się wielkie bum i wysyp "świeżaków" a po paru miesiącach wszystko wracało do normy.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 8 lut 2012, 19:37 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 mar 2006, 10:32
Posty: 789
Lokalizacja: 3miasto
Dokładnie tak, PR ma się dobrze. W ten weekend będzie można przetestować betę Arma 2 PR v.015 - http://www.realitymod.com/forum/f440-pr ... event.html


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 137, 138, 139, 140, 141, 142, 143 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL