Teraz jest 22 lis 2024, 22:41

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2006, 16:41 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Mi 28 ma 40 rakiet bo w realu przenosi 40. tylko czemu cobra w takim razie ma tylko 16? Przecież w realu ma 38. czy też może ma więcej - bo nie latałem w tym modzie.
Jak się zmienia rodzaj amunicji w czołgu? Jeździłem może 30 sek i dostałem killa?
A ludki na serwerach siedzą nocą - usa.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2006, 17:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
pasqdnick napisał(a):
Mi 28 ma 40 rakiet bo w realu przenosi 40. tylko czemu cobra w takim razie ma tylko 16? Przecież w realu ma 38. czy też może ma więcej - bo nie latałem w tym modzie.
Jak się zmienia rodzaj amunicji w czołgu? Jeździłem może 30 sek i dostałem killa?
A ludki na serwerach siedzą nocą - usa.


Zmienia się tak jak broń piechociarza - np. rolką myszki. Do wyboru HEAT, SABOT i dymny. Zdaje się, że jeden z tych pocisków ma charakter kumulacyjny, a drugi odłamkowy, ale może się mylę.

Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2006, 17:09 
Offline

Dołączył(a): 3 wrz 2003, 14:06
Posty: 371
ognacy napisał(a):
Zmienia się tak jak broń piechociarza - np. rolką myszki. Do wyboru HEAT, SABOT i dymny. Zdaje się, że jeden z tych pocisków ma charakter kumulacyjny, a drugi odłamkowy, ale może się mylę.

sabot to rdzen uranowy, heat chemiczny (kumulacyjny)

cos postawilem na IP 62.87.169.2 - zobaczcie czy dziala toto w ogole ;-) [jestem w pracy i raczje slabo tu z BF2 ^^]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2006, 17:11 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
Thx
Sabot to na pewno pocisk przeciwpancerny.
HEAT to pociski kumulacyje. Po kiego grzyba to zdublowali? To ammo ppanc i to ppanc. Może się machneli i chcieli zrobić amunicję HE (high explosive) burzacą.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2006, 17:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 wrz 2005, 10:33
Posty: 510
pasqdnick napisał(a):
Thx
Sabot to na pewno pocisk przeciwpancerny.
HEAT to pociski kumulacyje. Po kiego grzyba to zdublowali? To ammo ppanc i to ppanc. Może się machneli i chcieli zrobić amunicję HE (high explosive) burzacą.


Albo ja się machnąłem i jakoś inaczej toto się nazywa w grze :-)

Tak czy owak ponawiam propozycję, żeby się któregoś dnia większą grupką wpakować na któryś z serwerów. A jeśli ktoś ma możliwość postawić serwer w Polsce na czas takiej imprezji to już w ogóle świetnie. Może w weekened?

pozdrawiam,
Ognacy

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2006, 17:22 
Offline

Dołączył(a): 3 wrz 2003, 14:06
Posty: 371
ognacy napisał(a):
A jeśli ktoś ma możliwość postawić serwer w Polsce na czas takiej imprezji to już w ogóle świetnie.

toc napisalem, ze serw juz stoi :P tylko dajcie info, czy dziala, bo dosc eksperymentalnie stawialem

/edit
@pasqdnick - imo sabot to na wszelkie pojazdy slabiej opancerzone, gdzie nie trzeba przebijac sie przez b.gruby pancerz, a kumulacyjny na grubego zwierza


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2006, 17:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 3 gru 2005, 18:39
Posty: 198
Lokalizacja: Zielona Góra
Siemka .Zainstalowałem i przy naciśnięciu Join server wyskakuje mi
okienko z informacją
'Fichier non trouve'
Nie mam pojęcia co to znaczy :(

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2006, 17:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
capri napisał(a):
@pasqdnick - imo sabot to na wszelkie pojazdy slabiej opancerzone, gdzie nie trzeba przebijac sie przez b.gruby pancerz, a kumulacyjny na grubego zwierza

Raczej odwrotnie :lol: Sabot jest to rdzeń wykonany z materiału o dużej gęstości np. zubożonego uranu. Nazwa sabot jest skrótem od
wikipedia napisał(a):
APFSDS
Armour-piercing, fin stabilised, discarding sabot, przeciwpancerny pocisk podkalibrowy z odrzucanym sabotem stabilizowany brzechwowo. Nowoczesna odmiana pocisków APDS przystosowana do strzelania z dział gładkolufowych. Pociski tego typu wyglądają jak strzała z ostrym nosem która w locie stabilizowana jest przez stateczniki znajdujące się z tyłu pocisku. Zazwyczaj produkowane są z bardzo twardego, ciężkiego metalu jak wolfram lub zubożony uran.

Cały pic polega na tym że po odrzuceniu sabotu który prowadzi pocisk w lufie cała energia przekacywana jest na stosunkowo cienki i cięzki pręt. Pręt ten niesie w sobie ogromną energię nieporównywalną z pociskami HEAT. Ma on mniejszy kaliber niż lufa działa stąd sabot - częśc która prowadzi pocisk w lufie działa i po opuszczenie przez ten pocisk tejże lufy jest jako zbędna odrzucana.
wikipedia napisał(a):
APDS Ze wzrostem kalibru armaty rośnie też ciężar pocisku i coraz trudniej jest nadać mu odpowiednią prędkość wylotową. Jednym z rozwiązań tego problemu jest tak zwana amunicja podkalibrowa z odrzucanym sabotem (ang. Armour Piercing, Discarding Sabot). Pocisk podkalibrowy ma znacznie mniejszą średnicę (kaliber) niż lufa armaty i otoczony jest tzw. "sabotem" – dodatkową "łuską" – który odpada od niego w momencie opuszczenia lufy. W porównaniu z pociskami AP, pociski APDS mają mniej więcej dwukrotnie większą przebijalność pancerza. Po raz pierwszy pociski tego opracowano w roku 1944 dla angielskich dział przeciwpancernych kalibru 57 mm i 76,2 mm.

http://pl.wikipedia.org/wiki/HEAT#APFSDS

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2006, 18:11 
Offline

Dołączył(a): 3 wrz 2003, 14:06
Posty: 371
@pasqdnick - hmmm... dalbym sobie paznokcia obciac, ze heat ma wieksza przebijalnosc pancerza niz sabot, ale ponoc z faktami sie nie dyskutuje ^^ w sumie to jeden pies - trzeba bedzie potestowac w grze o co im tak naprawde chodzilo wz tymi pociskami, a pewnie o cos chodzilo, skoro je wprowadzili :f


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2006, 18:19 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 wrz 2005, 16:26
Posty: 1207
Lokalizacja: Warszawa
pomieszaliście
oba typy to pociski przeciwpancerne

HEAT ma wiekszą od APFSDS przebijalność jednorodnej blachy walcowanej jednak jest zupełnie nieskuteczny przeciwko ERA - tzw. pancerzom reaktywnym

dlatego też w zwalczaniu celów wyposarzonych w ERA (czołgi) stosuje się APFSDS - i praktycznie tylko tu jako że ten typ pocisku powoduje niewielkie zniszczenia celu (to poprostu taka ciężka duża "strzała" która przebija pancerz), dlatego też na cele lekkoopancerzone (np. APC) skuteczniejszy jest HEAT z racji całkowitej eliminacji pojazdu już po pierwszym trafieniu (smaży się wszystko w środku)

a na cele nieopancerzone najlepszy by było zwykły odłamkowo burzacy

_________________
IGN - Khav
Kolec da Pr0fessor


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2006, 18:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 paź 2004, 09:27
Posty: 511
Hmm ciekawe ciekawe - wypróbuje tego moda 8) a wiecie może czy wyszedł jakiś konkretny mod w klimatach WW2 ?bo niestety na FH2 przyjdzie jeszcze dłuugo poczekać :cry:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2006, 19:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 8 lip 2005, 16:13
Posty: 958
Lokalizacja: Aberdeen, Szkocja
No nie mogę się powstrzymać. Dyskusja off topicowa mocno ale lubię takie tematy :wink:
Wydaje mi się że sabot w porównaniu do HEATa ma dużo większą przebijalność. Szczególnie że nowoczesne, wielowarstowe (co nie równa się reaktywane) pancerze nowoczesnych czołgów są dośc odporne na pociski HEAT. Pancerze reaktywne stosuje się na starszych typach czołgów w celu wzmocnienia ich pancerza małym kosztem, jak również jest to dużo prostsze rozwiązanie od opracowania skutecznego, nowoczesnego pancerza wielowarstwowego.
Pancerze reaktywne obecnie stosuje się również jako wzmocnienie szeroko rozumianych APC. Tanie i lekkie - tu masa ma duże znaczenie.
Czy pocisk typu sabot byłby mało skuteczny w przypadku APC? Wątpię. Energia z jaką przebił by ten pojazd jest tak duża że poczyniła by olbrzymie szkody w środku pojazdu. Energia która została by zużyta na przebicie się przez pancerz zamienia się na ciepło. Poza tym załoga była by rażona przez odłamki pancerza, oraz wewnętrznego wyposażenia APCa zniszczonego przy uderzeniu pocisku. Taki rozgrzany do ogromnej temperatury pręt przeleciałby pewnie przez APCa na wylot. Mógłby trafić w ammo, albo zbiornik paliwa. Tak samo gorące odłamki mogłyby to zrobić. Nawet jeśli by się tak nie stało to wątpię czy taki APC był po trafieniu zdolny do walki. Wątpię żeby załoga była zdolna do walki. Przecież wyłączenie z walki nie koniecznie = uśmiercenie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2006, 19:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
pasqdnick napisał(a):
Mi się marzy taki AH6 uzbrojony w dwa miniguny.
na forum PR jest już zaprezentowany model littlebird'a z minigunami.

PotulnY napisał(a):
po naciśnięciu jednego albo drugiego fajera pilot (postać) obraca głowe w lewo albo prawo.
Przytrzymując CTRL można sie swobodnie rozglądać myszką - tak ja w samochodach. JEst to też w podstawce. Moim zdaniem wygodniejsze, bo w tym czasie helikopter utrzymuje parametry sprzed naciśnięcia CTRL.

ognacy napisał(a):
Coś nie mogę wyszukać tych serwerów, które się pojawiają w wyszukiwarce ABR.
Dziedzic-PL1 napisał(a):
Zainstalowałem i przy naciśnięciu Join server wyskakuje mi okienko z informacją
Nie masz wyszukiwac w grze serwerów, które widziałeś w wyszukiwarce. Tylko za pomocą wyszukiwarki wejść na serwer. Wtedy odrazu zaloguje Cię do rankingów i uchroni przed CTD.
Obrazek
W 'GSLogin' wpisujesz swoją ksywkę z gry. W 'Password'... ciekawe co? haslo do niego. 'Windowed?' proste - można odpalić grę w oknie.


ognacy napisał(a):
Szkoda tylko, że serwerów kilka i puste. Może byśmy się tu kiedyś na tym forum umówili na jakiś wspólny wjazd na jakiś konkretny serwer?
Serwerów kilka, jeden się tylko liczy GloryHoundz - PRMM/AAS. Niby ma wysokie pingi, ale zero lagów. Świetny serwer. Czy ktoś aktualnie na nim siedzi można sprawdzić TU. W tej chwili gra na nim 11 osób. Gdy gra się flaga po fladze to jest wystarczająca ilość osób. Ok 16:30 Grało na nim dużo osób w tym 4 Polaków. Przez chwilę było chyba nawet 5.
Tego screena zrobiłem o 17, kiedy skończyłem grać własnie.
Obrazek
Gra Morderca i Zabol[PL], a przed chwilą grałem ja. Zabolowi chciałem wyjątkowo podziękować za naprawdę świetną grę! :!:

Hokahey napisał(a):
a wiecie może czy wyszedł jakiś konkretny mod w klimatach WW2 ?bo niestety na FH2 przyjdzie jeszcze dłuugo poczekać
kilku OTowców napisał(a):
Głupie gadanie o HEATach i SABOTach
Proszę was bardzo. Bez OTowania... Bo zaraz zrobi się tu burdel... :wink:

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2006, 20:11 
Offline

Dołączył(a): 11 gru 2005, 14:30
Posty: 26
Hejka,
Istotnie modzik jest wypas, szczególnie polecam byłym graczom AAO.
Fajne jest to że życie naprawdę trzeba szanować no i że bez „teamwork” się nie obejdzie.
Grając z dobrymi graczami i współpracując z nimi naprawdę odkrywa się piękno tej gry.
Właśnie dzisiaj pierwszy raz grając w moda zajebiście się grało współpracując z ETCS Uncle Blues, wielkie dzięki za zajebistą zabawę mam nadzieję że to powtórzymy jak cos to szukaj mnie na serwie pod nikiem Zabol(PL) lub Zabka(PL) ewentualnie na xfire Zabka(PL).

Puzdro i dzieki za nowy sens gry BF2 PROJECT REALITY.

_________________
In game Zabol(PL) or Zabka(PL) and only 4 fun


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sty 2006, 20:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 7 lip 2005, 11:21
Posty: 2210
Lokalizacja: Warszawa
Powtórzymy, niestety mam teraz niewiele czasu, Ale w lutym napewno! 8)

Ale waracając do tematu.
Teraz na GloryHoundz - PRMM/AAS jest 13 osób. W tym ciągle Morderca i BF2^WP Dziedzic-PL1. Widocznie im się spodobało skoro już tam pół dnia siedzą... 8) :D

Wracając do czołgowej amunicji. Mniejsza o to jak jest w rzeczywistości. Jak jest w PRMM 0.2 zapytałem na oficjalnym forum. Narazie otrzymałem tylko taką odpowiedź:
Cytuj:
[Today 06:38 PM] Uncle Blues: What is the difference between SABOT and HEAT rounds? I'm asking for a difference in PRMM v0.2, not in reality... ;)
[Today 06:42 PM] [R-PUB]GRB: I've noticed this as well.
[Today 06:42 PM] [R-PUB]GRB: There doesn't seem to be much of a difference
[Today 06:42 PM] [R-PUB]GRB: Except visually.
[Today 06:43 PM] [R-PUB]GRB: On APCs the difference is evident, but still not obvious.

W skrócie. Różnica jest na tyle mała, że mało kto ją zauważa i wielu to irytuje. Zostanie to poprawione w wersji 0.3.

_________________
ObrazekObrazek
Rosyjscy żołdacy, won z Gruzji!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 158 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL