Teraz jest 21 lis 2024, 23:12

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 23:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Synek, młody jesteś to nie będę na ciebie krzyczał ;)

Bad1n napisał(a):
- jak juz towarzysz wspomnial znika amunicja w apc (ang) czasami na samym poczatku jazdy nie ma ciezkiej ammo. ale na to mam sposob bo wystarczy wdusic klawisz odpowiedni za zmiane typ kul.


Ja najczęściej Warriorem jeżdżę jako kierowca i z tym się jeszcze nie spotkałem. Kondzio (częśto siedzi na mojej wieżyczce) nic takiego nie meldował. W becie nie mieliśmy nigdy takich problemów. Wczoraj też nic takiego nam się nie przytrafiło.

Bad1n napisał(a):
- bezsensowne znikanie zwlok. jak pierwszy raz to zobaczylem to chcialem screena robic zeby mi kumple dali wiare ;D


Nie wiem o co biega?? Czy masz tu na myśli, że po jakimś czasie trupy stają się przeźroczyste??

Bad1n napisał(a):
- absolutnie mi sie nie podoba pomysl z cywilami. choc pomysl swietny ale moze wykonanie. jak mozna bylo ustalic zasady ze cywila trzeba zabijac z noza? to jest smieszne moim zdaniem. gdzie tu realistyka? zle to wplywa na przebieg gry bo brytole zamiast strzelac sie i kryc to calymi stadami tocza poscigi na srodku ulic z nozami w reku. to nie pasuje do tej gry.


Cywile są najlepszą zmianą wprowadzoną do PR od czasu zablokowania delfinków. Po prostu nie umiesz jeszcze nimi grać. Są dla ciebie czymś obcym jak Wierzejskiemu rozum. Narazie jest multum vaniliarzy, którzy nie mają pojęcia, że za zabicie cywila jest -8pkt dla zespołu i +8 dla Insurgensów. Pograsz dłużej to zobaczysz jakie zajebista akcej można robić z cywilami i jak są ważni.[/quote]

Bad1n napisał(a):
- moze to i nie blad, ale bardzo nie podoba mi sie fakt ze zabrali uksf'owi graphin hook. moja ulubiona zabawa brytami to zdobywanie twierdz :)
Ma ją teraz inżynier pod 8 lub 9.

- nie podobaja mi sie pustynne mapy. sa puste, nudne i bardzo brzydkie - szczegolnie ta taka przesadzenie wielka z brzydkimi teksturami podloza.


ja miłośnikiem Kaszana też nie jestem, ale po akcji z Veresem, kiedy dwoma M95 (czy jokośtak) sialiśmy zagładę niczym Legion, polubiłem ją.

Bad1n napisał(a):
- nie podoba mi sie tez nowy widok z czolgisty. po co to zmieniali skoro bylo super? teraz kierowca czolgu ma widok z dowodcy czolgu. moim zdaniem bez sensu i psuje to realistyke.


Pograsz, przyzwyczaisz się i przestaniesz narzekać. W innym wypadku, nie będziesz nam zabierał czołgu ;)

Bad1n napisał(a):
- kolejna rzecz ktora baaaardzo mnie zabolala to rifleman. nie dosc ze maja karabiny marksmana (w zasiegu i celnosci) to jeszcze amerykanski rifleman ma zwykle m16 ktore zoom'uje jak m24! dla mnie totalna porazka i krok w tyl. mogli dac chocby m4 ale ten pomysl mi sie nie podoba.


Musieli jakoś wyrównać szanse z G3 i T95 (czyjakośtak), które mają optykę w standardzie.

Bad1n napisał(a):
- zmienili wystrzaly m16. tez mi sie nie podobaja tak jak z v0.5. teraz jest nieco "cienszy"dzwiek


No commetns...

Bad1n napisał(a):
- narazie nie podoba mi sie insurgency, ale to chyba tylko dla tego ze na serwerach jeszcze nie mozna pograc z jakims pojeciem bo wszyscy jeszcze testuja :)


Testują tylko łosie ;) Prawdziwi fani PR grali już dawno w bety.

Bad1n napisał(a):
- nie trafionym pomyslem wydaje mi sie tez fakt ze na swietnym al basrah sa brytole zamiast amerykanow. nie pasuja tam... to musi byc klimat jak w black hawk down :)


W Iraku to Brytyjczycy są odpowiedzialni za Basrę i tak też zrobiono w PR. USMC tylko na początku zdobywało ten rejon.

Bad1n napisał(a):
- odczucie bardzo osobiste- moj komputer nie jest w stanie uciagnac al basrah na minimum detali. strasznie podniosly sie wymagania moim zdaniem a mapy wczytuja mi sie po 5 - 10 minut o.O


Masz wakacje, zarób pieniądze i zmień komputer.

Bad1n napisał(a):
- nie podobaja mi sie tez klasy wojakow. 4 klasy bardzo wypakowane i ograniczone kity lekkiego przeciwpancerniaka i granadiera. dla mnie przesada.


Mnie też to denerwuje, ale nie płaczę. po prostu gram dalej.

Bad1n napisał(a):
- zniszczenie klasy marksmana. nie przez jakies zmiany bo takich nie widzialem ale jak juz wspomnialem przez riflemana ktory ma zasieg z np m16 jak svd.


Tylko nie jest tak celny jak Marksman.

Bad1n napisał(a):
- wydaje mi sie ze gra jest bardzo niestabilna, wiesza sie czesto, rozlacza i tekstury nie sa dopracowane - skacza, migaja, nakrywaja sie na siebie.


Tutaj się zgodzę. Nie miałem w żadnej becie tylko CTD co w obecnej wersji. Prawdę mówiąc to w becie miałem CTD tylko raz i to w ostatnim jej wydaniu.

Bad1n napisał(a):
- brakuje najfajniejszych map! muttrach city to jedna z najlepszych z poprzedniej czesci, nie wiem jak mogl jej nie dac. mao valley, airport i jeszcze czegos mi brakowalo...


Za Muttrą i Masthurem też tęskię. :?

Bad1n napisał(a):
- bron u czeczenow- niby nowosc fajnie itd... ale czuje sie jak bym gral w coda a nie bfa. na prawde maja tam wspolczesnie takie uzbrojenie? nie mozliwe... mogli dac jakies ruskie kalasze. szczegolnie nie podoba mi sie ta polsnajpa nosin czy jakos tam.


Przyzwyczaisz się.

Bad1n napisał(a):
- ubogie wyposazenie rebeli. to juz nie jest takie fajne jak po basrah nie biega stado gosci z rpg'ami :) a nad glowa nie przelatuja ci a10 i cobry. wiem ze to wrazenia z insurgency ale jakos nie mialem okazji zagrac cq.


Kto ci powiedział, że nie na Basrze niema RPGów. Jest ich od pyty, tylko trzeba znaleźć :)

Bad1n napisał(a):
- budowanie commandera... myslalem ze to bedzie jedna komenda z konsolki i juz schron gotowy a tu commander biega po polu bitwy, za nim wataha gosci z lopatami i staraja sie cos wybudowac w beznadziejnym miejscu. dla mnie tez wcale nie potrzebny bajer z tym budowaniem. jeden schron i wystarczy a nie teraz jak sie jest komanderem to jak by sie gralo w simsy :/


Synek przestań ********* :!: Jak nie umiesz grać zespołowo to wracaj do vanilli.

Bad1n napisał(a):
- przerobienie niektorych baz mnie rozwalilo. wszystko na jedno kopyto, wysokie mury, druty, blokady - przesada.


Bo wykorzystują tylko modele standardowe. A pozatym to kto siedzi w bazie??

Bad1n napisał(a):
- medyk nie moze sie sam leczyc o.O czemu nie? trzymanie przycisku przy leczeniu to tez przesada. po co bawia sie w zmienianie takich detali skoro jest wiele nie dopracowanych rzeczy.


Też na to narzekałem, ale się przyzwyczaiłem i chłopków podnoszę. A leczyć się możesz patrząc na swoje nogi.

Bad1n napisał(a):
- muzyczka z sw w bombowych autkach ;D swietna zabawa byla wczoraj gdy gonilo mnie takie a mialem na pokladzie full wiary. muzyka za nami, wszyscy panikowali i bylo bardzo zabawnie. tyle ze chyba nie o to chodzilo w pr.


Wcześniej była o wiele lepsza. Ta ze Starwars jest do bani.

Bad1n napisał(a):
- nowe (na razie moze nowa :) ) super mapa. 7 gates


Za mało jest tam flag do zdobycia.

Bad1n napisał(a):
- swietne apc brytoli (challenger ponoc :) ) bardzo fajnie jezdzi, daje rade po stromych gorach i fajnie wyglada.


Koleś to nie jest APC tylko WARRIOR. Chellenger to czołg, którego jeszcze niema.

na resztę nie dałem rady już odpisać, bo za dużo.. :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 lip 2007, 23:22 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Uncle Blues napisał(a):
i przestańcie nażekać, że nie ma Muttrah, bo to było gówno nie mapa. Malutkie, ciasne, nieprzemyslane i wogóle mapa nie pasowała do PR'a.


Wujek, ja tam lubię malutkie i ciasne...;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2007, 00:13 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 15:25
Posty: 682
Lokalizacja: Drawsko
Walatch napisał(a):
DaGodness napisał(a):
??!!

Jak dla mnie idiotyzm


Na wojnie strzela sie do cywilow ? Jakos nie zauwazylem, zeby strzelali "umyslnie". ;)


Sorry , ale na wojnie zapier****asz za cywilem z nozem i jak go dogonisz to go ciachasz? :wink: :shock:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2007, 00:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Jak ktos Ci juz wyzej tlumaczyl, a byles tak dobry ze to zignorowales, to nozowanie cywila jest odwzorowaniem aresztowania. Silnik BF'a 2 nie jest zbytnio ochoczy do wspolpracy z modderami, wiec Ci poszli na kompromisy w wielu przypadkach.
Ale nie raczysz sobie tego jakos sam wyjasnic, tylko psioczysz jeden z drugim.

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2007, 01:17 
Offline

Dołączył(a): 26 mar 2006, 01:07
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
Witam:) PR0.6 jest lepsza od 0.5, takie jest moje zdanie. W grze sa moze dwa denerwujace momenty, ktore moze troszeczke na poczatku przeszkadzaja, mianowicie: "skrecenie kostki" jak skaczesz z 2 - 3 metrow, oraz odradzanie sie w transporterze na poczataku mapy. Bardzo czesto gra sie laguje z roznych przyczyn i sie ginie bo nie mozna przelaczyc sie z wiezyczki na inne miejsce. Byloby fajnie jakbysmy odradzali sie w inny miejscu niz wiezyczka.
Narazie zbyt czesto serwery padaja, ale to minie.

Pozdrawiam:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2007, 02:13 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
tylko nie synek tatku... :P nie jestem w polish project team i nie znam wszystkich detali a pr przyciagnal mnie nowym systemem latania cobry i hawka. zalezy mi tylko na realistyce i dobrej wspolpracy z innymi graczami. na 0.5 mi sie przyjemniej gralo i tyle. a noobem nie jestem i organizowalem nie jedna akcje cywilem. a z reszta ktos musial dac sporo argumentow zebyscie teraz mogli je roztrzasac i komentowac 8) martwi mnie tylko ze nadal nie widzialem apacha, jakis basrah chodzi pod cq?
chodzilo mi o zwloki duchy.
zgadzam sie ze cywile sa super i daja swietne mozliwosci taktyczne ale zniechecilo mnie zabijanie ich nozem czy jak kto woli mowic"aresztowanie"
co do m16 riflemana to oczywiscie ze musieli ale czemu nie zastapili jej np m4?
moga sabie byc w basrah i pancerne dywizje eskimosow z grenlandii ale to jest gra i do swiata nie powinna byc porownywana. usmc jest lepsze w tej roli
kompa planuje zmienic w wakacje :)
a do vanilli wracam co dziennie. po prostu jeszcze nie widzialem zadnej kozysci wynikajacej z pracy polowy teamu na budowach bo tracilismy wtedy wszystkie flagi i moglismy sie tylko bronic (chwilowo z reszta) w naszych umocnieniach
poszukalem na necie info o challengerach i warriorach i juz wiem. dzieki za info, juz nie bede wpienial co niektorych mowiac na warriora apc lub challenger :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2007, 02:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2007, 19:00
Posty: 194
Lokalizacja: Konin
Bad1n napisał(a):
co do m16 riflemana to oczywiscie ze musieli ale czemu nie zastapili jej np m4?

moga sabie byc w basrah i pancerne dywizje eskimosow z grenlandii ale to jest gra i do swiata nie powinna byc porownywana. usmc jest lepsze w tej roli

Bo "standardowy" amerykanski zolnierz dzierzy M16

I co masz na mysli mowiac: lepsze w tej roli?

_________________
Obrazek

..:: http://www.racjonalista.pl ::..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2007, 07:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15 lut 2006, 21:54
Posty: 633
Lokalizacja: 58-506
ognacy napisał(a):
Czy w ogóle są jakieś szanse żeby się nauczyć modelu lotu w tej grze samemu, na pustym serwerze? Bez dodatkowych osób w squadzie nie dostanę przecież nawet kita pilota

:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\mods\pr\settings

Otwierasz plik serversettings.con notatnikiem i w lini
sv.numPlayersNeededToStart ustawiasz na 0
A ja testowałem i rozbujałem Cobrę na prostej do 850 km\h :D
http://img218.imageshack.us/my.php?imag ... 238jf1.png
Black Hawk też tyle zapina.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2007, 09:45 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
mnie bardziej odpowiada jak po basrah lataja hawki - idealny obrazek - hawk nad miastem. merlin pasuje bardziej w terenie. cobry oczywiscie tez byly super latajace nad pustynia, ale apacha jeszcze nie widzialem to nie wiem jak sie bedzie prezentowal - wydaje mi sie ze tez bedzie ladniejszy nad lasem niz miastem. jadacy konwoj hamerkow i apc, bo landrovery tez mi do miasta wcale nie pasuja. za to warrior pasuje wszedzie swietnie ^^ nie ma tez kolumny abramsow pilnujacych miasta. nie slychac nad glowa slicznych a10. po prostu moim zdaniem amerykanie bardzo pasuja do miast a anglicy w terenie. nawet ich wyglad - piaskowe mundury. jestem fanem bhd i dla mnie musi byc wszystko sliczne i ladnie dopasowane. ale nie mysl ze ciagle tylko placze i zaraz zrezygnuje z pra. po prostu mam takie uwagi odnosnie mojej osoby.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 lip 2007, 11:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lip 2006, 19:42
Posty: 645
Taaak,basrah w 0.5 była cudną mapka.Teraz raczej nei bede na niej grał.Nie lubie brytoli w pr.Wole emki od l85.No nic dzisiaj jeszcze oglądne reszte mapek.Narazie mod mnie znudzil,i po 30 minutach gry wyłączyłem.Moze dlatego ze nie bylo dobrego skladu :roll:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lip 2007, 20:08 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
Z tego co widze to narzekacie na realizm gry :/, a już sama nazwa tego moda wksazuje że mod dąży w strone realizmu a nie grywalności...

Ktoś tu narzekał, że czeczeni mają wojny z WWII, mój ojciec był w bośni i hercegownie, i pokazywał mi zdjęcia spalonych shermanów, t-34 itp, oni szli na masówke dużo i tanio..., zresztą skąd by mieli wziąść nowsze bronie??? Od usa kupic?

PS: 93% :), to będzie moja pierwsza gra w tego moda, w czasie ściągania przeczytałem już chyba wszystkie poradniki polskie i angielskie (ten 9 strony na onecie też :) ).

Po prostu uwielbiam realistyczne gry


A ten pomysł z budowaniem budynków kojarzy mi się z grą tremulous, btw to musi być *******

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Ostatnio edytowano 27 lip 2007, 20:42 przez DARK KNIGHT, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lip 2007, 20:31 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lip 2005, 21:33
Posty: 400
Lokalizacja: Rzeszow
Przynajmniej jeden co nie bedzie sie pytal do czego jest saperka ;)

Witamy na polu walki ;)

_________________
Obrazek

A tu mozesz mnie sprawdzic - Veres - http://tiny.pl/xh88 - Bf2 Tracker


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2007, 09:20 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 maja 2005, 22:30
Posty: 258
Lokalizacja: Warszawa
Przedstawie kilka moich subiektywnych opini,
-denerwuje mnie to że nie widać kogo sie zabiło, dla mnie realizm powinnien iść w strone rozgrywki, a wyświetlanie kto kogo zabił niczego nie zmienia w samej rozgrywce to taki "dodatek".
- Kity, powinno być tak, że w swoim squadzie każdy pełni jakąś role, a nie że jest potrzebnych ileś tam osoób żęby mieć tego kita, tzn, w squadzie może być 1 medyk, 1 AT, Support i 1 oficer 2 riffelmanow coś takiego.


Moja pierwsza gra wyglądało następujoća jade sobie Humvim, wysiadam gine
po 4 śmierciach w końcu zauważyłem tego snajpera ale spieprzył :stupid: , wogule tam nie wiem skąd padają strzały, jak na prawdziwej wojnie :)

Aha i jeszcze jedna rzecz mnie denerwuje grafika, jest nawet gorsza, a gra straszne zwolniła, btw wydaje mi sie że to jest przez możliwość niszczenia budynków (robiłem kiedyś mapy to ma sie tam jakieś doświadczenie)


Zgodze sie z autarmai poprzednich postów, że dążenie w kierunku map pustynncyh nie jest dobrym pomysłem... Po prostu nudne są te mapy, nawet 64 ppl jest za mało na taką mape...

_________________
Światełko w tunelu — to reflektory nadjeżdżającego pociągu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2007, 11:49 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 9 wrz 2006, 13:08
Posty: 503
Lokalizacja: Lublin
ja uwazam ze jest dobre,ze nie widac kogo sie zabilo i czy zabilo. wyobraz sobie,ze namierzasz czolg wroga,trafiasz go,ale nie wiesz czy zdjąles tego goscia i czy mozesz juz spokojnie odjechac. nie mozesz czuc sie bezpiecznie ogolnie,a tak powinno byc :) (a tak wogole to wciskasz tab i widzisz czy zabiles wlasnie dwoch czy trzech gosci :lol: )
kity są ok,np za duzo byloby heavy at gdyby np na 6 skladow kazdy mogl zabrac ten kit.. bla bla..

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lip 2007, 12:52 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 2 kwi 2007, 10:45
Posty: 284
mi sie w nowej wersji PRa podoba PRAWIE wszystko
najpierw zmiany na +
+Brytole na Al Basrah, czyli moje kochane L85 (M16 ssie :P [ale tylko wersja bez granatnika])
+cywile
+budowanie umocniej
+tryb "Insurgency"
+Swietne mapki (7 Gates, Assult on Mestia no i my favorite-Bi Ming :P)
+nieograniczone kity crewmenow pilotow

no i teraz -
-ograniczenie do 4 klas (where is my Light AT?:cry: and my Granadier?)
-problemy z serwami
-Brytole na Al Basrah (wiem, wiem, napisalem to w +, ale teraz chodzi o klimat, bo ja jednak wole Black Hawki i Bradleye z Humvee od Warriorow i tych herbatnikowych helikopterow :/)

ogolnie w grze przeszkadza mi tylko to ograniczenie do 4 klas, ehh
ale i taj jest duzo zmian na +


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 79 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL