Teraz jest 3 gru 2024, 22:31

Strefa czasowa: UTC + 2


Regulamin działu


Kliknij, aby przejrzeć regulamin



Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 146  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 24 mar 2008, 21:27 
Offline

Dołączył(a): 26 mar 2006, 01:07
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
Witam wszystkich serdecznie.

Wszyscy przytyli po Swietach?:)
Ja dzisiaj wrocilem do domku i z "wielkim glodem" wlaczylem PRa. Myslalem, ze pogram sobie z jakims fajnym skladem... a tu lipa.
80% grajacych nie wiedzialo o co chodzi: Oficer biegal bez oficera, druzyny nie slychaly sie comendanta, medyk "podnosil" ale nie leczyl, niewielka ilosc ludzi wiedziala do czego slyza lapaty... strasznie sie gralo. Mialem chyba pecha i trafilem na zly moment. Czlowiek jest niestety najwieksza wada w tej grze:(
Jesli chodzi o mapki to wedlug mnie calkowicie zrypali "Sunset City", jedna tylko flaga? bzdura.

Pozdrawiam.

_________________
Roziu<RangersPL>
http://rangerspl.pun.pl

Obrazek

"Kelner, co ta mucha robi w mojej zupie?"
http://www.zabawa.xorg.pl/obrazki/mucha.php


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2008, 03:21 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Ja bym chciał ujrzeć w PR "klasy drużyn" tzn- można by stworzyć squad [wybierało by się] Infantry, Tank and APC i special forces- a co za tym idzie, informowanie graczy nie tylko przez nazwę - do jakiej gry mają się dostosować, czego SL bedzie od nich oczekiwał. Co do special forces , członkowie TYLKO tego składu mieli by dostęp do kitu Spec Ops i fajnie gdyby dodali do tego inne dostępne dla tego typu oddziału typy kitów np- Spec Automatic i Spec oficer [szczególnie] róznili by się wyglądem i mieli niestandardowe wyposażenie nie przydające się w bezpośrednim ataku. No najważniejsze - 1Squad Spec Ops na Drużynę
max 2 Squady APC/Tank reszta INFantry

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2008, 04:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
IMO to przesada... z doświadczenia wiem iż współpraca między drużynami wygląda różnie gdyż zależy od całej piramidy "dowodzenia" począwszy od żołnierzy przez oficera na dowódcy skończywszy a on musi jeszcze dodatkowo zgrać ze sobą kilka składów... natomiast współpraca na poziomie drużyny jest o wiele bardziej prawdopodobna i przy odpowiednim wykorzystaniu 6 członków można wiele zdziałać a przynajmniej więcej nie spieprzyć... w takim wypadku gdy mamy do czynienia np z niezorganizowaną drużyna TANK/APC reszta drużyn bez możliwości prowadzenia pojazdów tego typu praktycznie nie uzyskuje wsparcia...


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2008, 14:49 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
nie, możliwość by była ale to by była raczej informacja dla graczy, Leader w "zarzadzaniu drużyną" mógłby zmienić "klasę" drużyny a APC/Tank/Heli były by dostępne dla infantry Squadów

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 25 mar 2008, 16:55 
Offline

Dołączył(a): 8 kwi 2007, 11:06
Posty: 235
Lokalizacja: CPM1a :P
dobre to jest i tez bym tak chcial. i tak bardzo czesto spotykam lub sam robie squady pod nazwami takimi jak: infantry, armor, apc, transport, attack heli, spec ops. milo by bylo gdyby zostalo to uproszczone i dopracowane jako element gry. szczegolnie przydatne dla komendanta.
trzeba by jeszcze jedna nazwe dodac: retards :D


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 4 kwi 2008, 17:09 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 4 lis 2005, 21:41
Posty: 380
Lokalizacja: Radom
http://www.realitymod.com/forum/f66-com ... n-map.html powiem tylko tyle :!: WOW :!: Widzieliście jak te wzgórza wygladają, naprawde wygląda to niesamowicie czegoś takiego jeszcze w PR nie było, za pierwszym razem jak spojżałem myślałem że na pierwszej focie są elementy z bfa nałożone na fote...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 kwi 2008, 23:06 
Offline

Dołączył(a): 26 mar 2006, 01:07
Posty: 142
Lokalizacja: Wrocław
Witam serdecznie.
W Project Reality 0.756 jest bag , ktory dotyczy Fire Base i Bunkrow. Moze niektorzy wiedza o co chodzi, tzw. efekt "gejzera". Fire Base i Bunkry w momencie zniszczenia staraja sie same naprawic, w efekcie czego ponownie wybuchaja i tak w kolko... Mozna przy takim "gejzerze" stanac i zaczac w niego strzelac, automatycznie po parunastu strzalach lub granatach staty gwaltownie rosna ! W przeciagu kilku minut mozna nabic sobie od 2000 nawet do 9000, taka sytuacje mialem dzisiaj pare razy. Widzialem jak kolesie tak robili, nawet sam sprawdzilem i tak jest faktycznie. :D

Mozna by to naprawic; mimo, ze liczy sie dobra zabawa, a nie staty. 8)
Pozdrawiam wszystkich.

_________________
Roziu<RangersPL>
http://rangerspl.pun.pl

Obrazek

"Kelner, co ta mucha robi w mojej zupie?"
http://www.zabawa.xorg.pl/obrazki/mucha.php


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 7 kwi 2008, 19:00 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18 cze 2006, 18:08
Posty: 3819
Lokalizacja: Ozorków
Roziu napisał(a):
Witam serdecznie.
W Project Reality 0.756 jest bag , ktory dotyczy Fire Base i Bunkrow. Moze niektorzy wiedza o co chodzi, tzw. efekt "gejzera". Fire Base i Bunkry w momencie zniszczenia staraja sie same naprawic, w efekcie czego ponownie wybuchaja i tak w kolko... Mozna przy takim "gejzerze" stanac i zaczac w niego strzelac, automatycznie po parunastu strzalach lub granatach staty gwaltownie rosna ! W przeciagu kilku minut mozna nabic sobie od 2000 nawet do 9000, taka sytuacje mialem dzisiaj pare razy. Widzialem jak kolesie tak robili, nawet sam sprawdzilem i tak jest faktycznie. :D

Mozna by to naprawic; mimo, ze liczy sie dobra zabawa, a nie staty. 8)
Pozdrawiam wszystkich.


haha podobnie się nabijało w 2142 nad titanami :P Całę szczęście tutaj staty można sobie głęboko włożyć, o wiele ważniejsza jest przydatność w boju a problem na pewno został już poruszony na forum PRa.

_________________
http://www.arma2coop.pl/
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2008, 13:16 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sie 2006, 10:50
Posty: 62
Skoro to ogólna dyskusja, wrzucam nowy wątek do tego tygla.

Nie należę do weteranów PR jeśli chodzi o staż liczony w miesiącach. Mimo tego, po spędzeniu wielu godzin na tym modzie i grze prawie codziennej do późnej nocy jak wszyscy miałem okazję grać w składach z ludzmi różnych narodowości. Oczywiście najczęściej spotykani są Anglicy, jest sporo Niemców i Francuzów czy Rosjan. Polacy też się zdarzają. Jest wielu dobrych SL, którzy potrafią sprawnie i ciekawie pokierować swoim zespołem. Jest wielu graczy, z którymi gra, nawet niezależnie od wyniku, jest czystą przyjemnością i dobrą rozrywką, a o to przecież chodzi. Wzajemna pomoc, poklepywanie po ramieniu, wsparcie w słowie i czynie - to dla mnie jeden z głównych powodów, dla których gram w PR. Cenię sobie też to, że mało jest szczeniactwa, kumple z SQ okazują sobie szacunek, chwalą gdy można i przebaczają gdy się tego potrzebuje. A i rozmowy w swej treści trzymają poziom. Tylko dlaczego tak trudno uzyskać ten sam efekt z Polakami?

Kiedy spotykam na serwerze Polaków, pierwsza moja reakcja jest bardzo pozytywna, bo język polski to zawsze jakaś wartość dodana. Niestety wielokrotnie po krótkiej grze mam tych Polaków serdecznie dość. Nie chodzi o ich brak umiejętności gry, nie chodzi jakiś brak teamplaya - tu wszystko jest OK. Ale te "kurwy" latające na VOiPie częściej niż kule, knajackie dowcipy i rozmowy na poziomie dysputy pana Henia i pana Kazia na budowie... Ja rozumiem - tworzymy sobie klimat wojenny, bawimy się w żołnierzyków, ale czy do tego trzeba klimatów z "*****" polskiej służby zasadniczej?

Nie chcę podawać konkretnych nicków, bo to niczemu nie służy. Nie chcę się zastanawiać czy ta sytuacja to jakaś dziwna poza a la polski twardziel, który im bardziej zaklnie, tym twardszy. Nie chcę też wrzucać wszystkich polskich graczy do jednego kotła, bo grałem też z takimi, których wspomianam dobrze. Nikt nie jest ideałem i nie gada na VOiPie czternastogłoskowcem. Zawsze jakieś przekleństwo się zdarzy albo żal do kolegi za kretyńskie TK, ale przecież jest tysiąc sposobów na wyrażenie tych prostych komunikatów, więc dlaczego gracze z [PL] w nicku tak często wybierają najpodlejsze rozwiązania z możliwych? W zasadzie to, o czym piszę mało nadaje się do dyskusji, bo nad pewnymi sprawami nie ma co się rozwodzić, ale moja prywatna frustracja wymaga, żeby chociaż zasygnalizować problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 10 kwi 2008, 15:25 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
Szczerze ja rzadko się z tym spotykam... może dlatego iż często gram z paroma osobami i tworzymy swoisty "team" choć oczywiście jak są wolne miejsca innych graczy chętnie witamy (na prawdę rzadko zamykam squad choć czasami się zdarza) a co do tych problemów o których mówisz może wynikają po prostu z tego iż dana grupa osób od dawna ze sobą gra i maja pewne nawyki i nie przeszkadza im że kumpel z squadu trochę poprzeklina ;], w każdym bądz razie jakbym ja znajdował się na twojej liście to wal śmiało się nie obrażę a po prostu następnym razem zwrócę na to uwagę ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2008, 12:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 sie 2006, 10:50
Posty: 62
Z Tobą akurat nie miałem chyba jeszcze przyjemności pobiegać po pustyni albo po lasach, a chętnie nadrobię tę zaległość. Wiecie, mój post to uwaga ogólna. Każdy gra, jak lubi i używa języka jaki mu odpowiada. A jednocześnie mnie może się to nie podobać - ot cała historia.

Z innej beczki, mam przedziwne wrażenie, że od jakiegoś tygodnia lub może dwóch pojawiło się więcej niż zwykle początkujących i do tego totalnie zagubionych graczy na serwerach. Dużo składów ma za SL-ów ludzi typu Rambo, albo SL w ogóle nie używ VOiPa, albo choćby wydaje się nie wiedzieć na czym polega stawianie rally (!). Jeśli chodzi o mnie, to na SL się nie pcham, bo lubię bardziej grać niż gadać i przywoływać grupę do porządku, ale ostatnio coraz częściej nie mam wyboru, bo nie ma gdzie się doczepić, żeby gra miała sens. Widzi ktoś podobne zjawisko?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2008, 14:46 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13 mar 2003, 14:02
Posty: 827
Lokalizacja: Oleśnica
No SL nie jest łatwe... ja dość często ide na SL choć ostatnio nie mam ochoty bo chce sobie najzwyczajniej w świecie po prostu polatać albo pobiegać i postrzelać ;] Choć przy dobrym zgraniu i jeżeli akcja poszła miodnie to satysfakcja jest o wiele większa jak się jest SL'em ^^


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2008, 16:52 
Offline

Dołączył(a): 14 maja 2006, 22:56
Posty: 380
Lokalizacja: Lublin
Aoi Widocznie jakoś źle trafiłeś. Ja praktycznie co wieczór grywam z w miarę stałą grupą Polaków i podobnych sytuacji (przeklinania na każdym kroku) nie zauważyłem. Faktycznie czasem jak coś nie wyjdzie ktoś rzuci jakieś mocniejsze słowo ale to rzadkość (zresztą pamiętam jak kiedyś "kicka" z naszego PL składu dostał jakiś dzieciak bo i przeklinał, i rzucał żarty na poziomi panów spod monopolowego).

Co do SL to często zależy od serwera, są te lepsze (Tactical Gamer, Tactics and Teamwork) i gorsze (Russian reality). A jeśli lubisz naprawdę drużynową grę z porządnymi SL i CO to polecam Password Night na Tactical Gamerze lub Teamwork Night na iGi (Na Password Night też regularnie się jakiś polski skład zbiera)

A tak z ciekawości, jakiego nick'a używasz w grze?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2008, 20:06 
Offline

Dołączył(a): 10 sty 2008, 21:47
Posty: 446
Lokalizacja: Poznań
Wiesz, są "dzieciaki" które nie klną, i też potrafią grać, co do newbie to grają praktycznie tylko w dzień.[niestety ja nie mam możliwości grać w nocy] i niestety męczę się z nimi na codzień

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 11 kwi 2008, 22:59 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28 sty 2006, 19:56
Posty: 465
Lokalizacja: Lowestoft, UK
Mnie to czasami też wkurza, ale do purystów językowych to sam nie należę. :) Na szczęście nie wszyscy są zmuszeni do grania ze mną ;) (Tylko Wyspa :) )

Ja mam trochę inne zmartwienie w związku z komunikacją. Brakuje mi takiego "szybkiego" języka w przekazywaniu informacji o pozycji przeciwnika, punktach charakterystycznych map itp.
Takiego swoistago żargonu, który jednym słowem zastępowałby całe zdanie. Pamiętam, że za czasów pierwszej i drugiej kampani PRTournament nasz komander uczył nas wielu takich sztuczek.
Był (mam nadzieje, że nie zginął) czynnym żołnierzem US Army lub USMC, dokładnie nie pamiętam. Jedna z nich to zasada 3D, Description, Distance, Destination. Czyli informacja o przeciwniku, odległość do przeciwnika i kierunek przemieszczania. Inna to przy oczyszczaniu budynków strony świata oznaczane kolorami itp.
Zastanawiam się czy nie moglibyśmy ponadawać nazw ulicom na Basrze i Sunsecie. Oczywiście tylko ważniejszym, (żadnej ulicy JP II ;) tylko coś w stylu ulice Pn-Pd byłyby alejami a Wsch-Zach ulicami. I tak np. na Sunset byłaby Aleja Główna (ta od mostu do mostu) i Ulica konstrukcyjna ta przy Construction Site. Przy moście (od strony bazy PLA) byby ulica mostowa. Aleja Świątynna prowadziłaby od Mostowej do świątyni.

Napiszcie co sądzicie o tym pomyśle. Jak się spodoba to założymy oddzielny topic i tam przeniesiemy dyskusję.
pozdro mil3k.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 2177 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 40, 41, 42, 43, 44, 45, 46 ... 146  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 2


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL